www.1ekeus.nl

www.1ekeus.nl

1ekeus al meer dan 30 jaar de juiste klik voor al uw gereedschap en (tuin)machines. Een breed assortiment elektrisch gereedschap en alles uit eigen voorraad leverbaar! Officieel dealer van Dewalt, Gude, Einhell, Carat, Triton, Silverline, Zibro enzovoort.
5.421 klantbeoordelingen

• NIck
    Review voor www.1ekeus.nl

Toekennen van retourservice is van niveau "kruidenier".

Antwoord van www.1ekeus.nl

Beste Nick,

Hartelijk dank voor uw beoordeling maar vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over ons retourbeleid. U kunt bij ons ten alle tijden uw product retourneren binnen 14 dagen mits het ongebruikt is.

Aangezien u uw product inmiddels gebruikt hebt en het naar behoren functioneert is het inderdaad niet mogelijk het te retourneren. Deze voorwaarden kunt u tevens teruglezen in ons retourbeleid.

Teun namens 1ekeus.nl

• A. Ouwehand
    Review voor www.1ekeus.nl

Snelle en goede levering.

• Hoe beoordeel je www.1ekeus.nl?

• M. de Nooijer
    Review voor www.1ekeus.nl

Betere kennis van zaken en advies. Had een cirkelzaag met extra blad gekocht. Tijdens het kijken naar het blad (wat door staal kan zagen) zag ik onder de cirkelzaag staan. Jammer het blad past niet op de zaag. Kreeg als advies gebruik je het passende blad toch! Jammer was mijn 1e en laatste bestelling, al jaren vaste klant. Nu na de overname is het voor geen 1e keus meer.

• Rob
    Review voor www.1ekeus.nl

Goede en nette communicatie, zeer snelle verzending van mijn bestelling.

• den Hollander
    Review voor www.1ekeus.nl

Zeer tevreden! Ruim assortiment, volgende dag al in huis

• E.W. Thesing
    Review voor www.1ekeus.nl

Ik heb er een Hecht 3131 pomp gekocht. Helaas was de pomp na een uur al gestopt omdat deze te warm was. 1e Keus gebeld en pomp teruggestuurd. Volgens 1e keus was er niets aan de hand en na betalen van de verzendkosten kreeg ik de pomp weer terug. Weer geprobeerd maar liep weer vast. Een waardeloze pomp dus. Terug sturen kan niet want volgens 1e keus zijn deze pompen goed.
    Ergens anders maar een pomp gekocht met dezelfde specificaties en deze doet het wel goed.
    Mij zien ze nooit meer terug.

Antwoord van www.1ekeus.nl

Beste meneer Thesing,

We hebben u hier diverse malen over gemaild en gesproken met u.
    De pomp is hier getest heeft 1 1/2 uur staan draaien zonder problemen.
    We hebben inmiddels meer dan 100 van deze pompen verkocht alle zonder problemen.
    Zoals uitgelegd zit het probleem in uw druppelsproeiers, deze pomp is daar te zwaar voor en kan daarom zijn water niet kwijt bij u.
    We hebben u hiervoor ook nog een oplossing aangedragen, wat u zou proberen.
    Vind dit dan ook een zeer onsportieve reactie, helaas het zij zo.

Sales support 1ekeus