Nieuwmarkt 15
8701 KK BOLSWARD
KvK 62093886

Rien Dekker beoordeelde op 2019-02-16

Duidelijke wenste en snelle, goed verpakte, bezorging.

Patrick beoordeelde op 2019-02-16

Goede en snelle afhandeling van de glazen bollen. Ik had 2 verschillende maten besteld en na enkele dagen thuis geleverd. Ze waren beide goed en degelijk verpakt.
Top

PATRICK MICHIELS beoordeelde op 2019-02-15

Levering en kwaliteit goed

kit beoordeelde op 2019-01-20

super

Bart Verdonck beoordeelde op 2019-01-19

Heel vlotte communicatie en correct. De verzending is heel vlot en de bol zit mooi verpakt. Deze is trouwens heel helder zonder bubbels of krassen. Top materiaal. Het voetje past mooi en volledig transparant. Ik had lang zitten zoeken op internet voor een bol maar dit blijkt totaal overbodig geweest te zijn, gewoon hier bestellen! Deze winkel geeft u top service en met hoogwaardige product.

Wouter beoordeelde op 2019-01-19

Een heel mooi bol, glashelder. Goed verpakt en snel geleverd. Top.

Ann De Muyter beoordeelde op 2019-01-10

ik heb de glazen bol als cadeau gekregen en ben er zeer blij mee!

mary beoordeelde op 2019-01-04

de juiste bol werd tijdig geleverd, ook op een ander toezendadres dan mijn eigen adres, terwijl het een erg drukke periode was.

H. Collas beoordeelde op 2019-01-04

Ik heb reeds verschillende malen bij deze webwinkel besteld. Alles wordt correct en met snelheid uitgevoerd en afgehandeld; zelfs nu bij de drukte bij het einde-/nieuwe jaar. Er is ook altijd een leuke attentie in het pakketje gevoegd.

Mray Swijghuisen beoordeelde op 2018-12-10

Snelle levering Goed verpakt.

j.pieper beoordeelde op 2018-12-06

goed verlopen zowel de bestelling als de aflevering ben tevreden.

Wiersma beoordeelde op 2018-12-06

Heel tevreden

Yvonne beoordeelde op 2018-12-06

Stipte levering en ziet er goed uit

Simone beoordeelde op 2018-11-21

Ik dacht wel dat de bol iets groter was..maar ik heb niet goed gekeken ..wel fijn dat ie op een standaardtje staat... verder levering ...informatie over de levering goed!

R. Stoffers beoordeelde op 2018-11-01

Geen lange wachttijd en heel goed verpakt

Aukje Sloots beoordeelde op 2018-10-30

Bezorging volgens afspraak. Goed verpakt tegen eventuele beschadigingen.

A. Frissen beoordeelde op 2018-10-29

Uitstekende service! Nadat er iets fout was gegaan met mijn bestelling werd hier de dag erna gelijk werk van gemaakt!
Super!

Bras beoordeelde op 2018-10-29

Snelle service. Besteld en de volgende dag in huis.

sabine beoordeelde op 2018-10-29

lekker snel geleverd, omschrijving klopte met werkelijkheid.

Marlies Muller beoordeelde op 2018-09-14

Voor het eerst een bestelling geplaatst en uitermate tevreden over het verloop ervan. Keurig een bevestiging ontvangen en vervolgens ook de track- en trace voor Post NL. De glazen bol was buitengewoon goed verpakt en in zeer goede staat door ons ontvangen. Dank en zeker tot een volgende keer.