Nieuwmarkt 15
8701 KK BOLSWARD
KvK 62093886

43580 beoordeelde op 2019-06-03

Fantastische service! En snelle levering. Ik kan deze winkel iedereen aanbevelen.

43578 beoordeelde op 2019-05-14

snelle levering.
verzorgd verzonden,
geen schade.

43584 beoordeelde op 2019-05-14

Snelle levering en ziet er allemaal uitstekend uit..!!

marieke rijkse beoordeelde op 2019-04-25

Supersnel geleverd.

Jeroen beoordeelde op 2019-04-25

Snelle en perfecte aflevering.

Anja Scheltens beoordeelde op 2019-03-24

De bol was zoals beschreven.
Helder, geen luchtbelletjes. Top kwaliteit. Zending was uitstekend verpakt!

JeBe beoordeelde op 2019-03-23

Prima! Snelle levering na bestelling en mooie kwaliteit!

Joke Wesselink beoordeelde op 2019-03-23

Echt SUPER mooie gave bol. Keurig verpakt en super snelle bezorging. Een echte aanrader

otto beoordeelde op 2019-03-23

mooie bol. Blijft heel bij vallen van kleine hoogte

Wim de Boevère beoordeelde op 2019-03-23

Bestelling van een 10cm glazen bol voor fotografie.
Volledig volgens afspraak en goed verpakt geleverd.
Prima kwaliteit en zonder enig luchtbelletje.
Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding.

Luc Biebauw beoordeelde op 2019-03-23

Alleen jammer dat er geen beschermhoes bij zit

Reactie van www.glazenbollen.com:
We hebben wel eens naar een oplossing gezocht voor een beschermhoesje maar dat werd te duur en bovendien bleek dat veel fotografen liever hun eigen oplossing zoeken om de bol mee te nemen in hun fototas.

Martin

Peter beoordeelde op 2019-03-23

Zeer snelle levering, goed verpakt, vriendelijk en correct geholpen.

Rien Dekker beoordeelde op 2019-02-16

Duidelijke wenste en snelle, goed verpakte, bezorging.

Patrick beoordeelde op 2019-02-16

Goede en snelle afhandeling van de glazen bollen. Ik had 2 verschillende maten besteld en na enkele dagen thuis geleverd. Ze waren beide goed en degelijk verpakt.
Top

PATRICK MICHIELS beoordeelde op 2019-02-15

Levering en kwaliteit goed

kit beoordeelde op 2019-01-20

super

Bart Verdonck beoordeelde op 2019-01-19

Heel vlotte communicatie en correct. De verzending is heel vlot en de bol zit mooi verpakt. Deze is trouwens heel helder zonder bubbels of krassen. Top materiaal. Het voetje past mooi en volledig transparant. Ik had lang zitten zoeken op internet voor een bol maar dit blijkt totaal overbodig geweest te zijn, gewoon hier bestellen! Deze winkel geeft u top service en met hoogwaardige product.

Wouter beoordeelde op 2019-01-19

Een heel mooi bol, glashelder. Goed verpakt en snel geleverd. Top.

Ann De Muyter beoordeelde op 2019-01-10

ik heb de glazen bol als cadeau gekregen en ben er zeer blij mee!

mary beoordeelde op 2019-01-04

de juiste bol werd tijdig geleverd, ook op een ander toezendadres dan mijn eigen adres, terwijl het een erg drukke periode was.