Fitislaan 38
3893JR Zeewolde

EMMING beoordeelde op 2019-05-26

Vlot geleverd. En werkt perfect.

r beoordeelde op 2019-05-26

top bedrijf

Sander beoordeelde op 2019-05-26

De bestelling ging goed en ben er zeer tevreden over het werkt heel makkelijk de verzending via fedex ging niet zo makkelijk als je niet thuis bent dan kan je het ophalen in apeldoorn ze hebben geen andere ophaal mogenlijkheden of je moet gewoon thuis zijn

Reactie van www.high-clean.com:
Beste Sander,

Dank voor uw positieve beoordeling!
Jammer om te horen dat u niet thuis was toen de bestelling werd geleverd. Fedex laat als u niet thuis bent een briefje achter met een telefoonnummer van de Fedex bezorgservice erop.
U kunt daar heen bellen en een afspraak plannen met Fedex wanneer u wel thuis bent,zo komt Fedex geheel kosteloos een 2e keer langs wanneer u wel thuis bent.
We hebben juist voor Fedex gekozen omdat dit de betrouwbaarste pakketdienst voor ons is.

Bert beoordeelde op 2019-05-26

Prima snelle service

Jeroen Vink beoordeelde op 2019-05-25

Zeer correct qua informatie, snel en zeer betrouwbaar

Klaas beoordeelde op 2019-05-25

Bij inschuiven wel op de doorgevoerde slang letten. Deze blijft soms bij inschuiven vastzitten!

N damen beoordeelde op 2019-05-25

Werk Naar behoren.n.da

Dennis beoordeelde op 2019-05-25

Top bedrijf! Via mail paar keer contact gehad en steeds duidelijk antwoord gekregen!
Uiteindelijk langsgereden bij hun showroom en daar meteen alles meegenomen! Top service en fijne heren!!!

Tom beoordeelde op 2019-05-25

Voordat ik tot aankoop overging eerst de nodige vragen per email gesteld. Deze werden bijna direct beantwoord met een goed advies. Na bestellen de volgende dag al in huis. Montage was snel en simpel. Met de inbussleutel de klemmen even stellen voor de juiste grip van vastklemmen. De waterslang met een trekveer er doorheen gehaald, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Gebruik:
Ik heb de HC-42-3K wasborstel met 3K full carbon telescoopsteel 12,8 m gekocht. Zeer stevig, op volledige lengte best wel pittig om goed in balans te houden. Na enig oefenen werkt het perfect. Aan de onderkant vasthouden en met de andere hand de balans zoeken is mijn tip. De complete gevel er al mee gedaan en inmiddels ook die van de buren. Van de week even de gevel en de ramen van mijn zoon doen. Al met al zeer tevreden over de aankoop. Ik ben zo klaar met de ramen en de glazenwasser heb ik bedankt voor zijn diensten. (Ook hij gebruikt een vergelijkbaar systeem en misschien wel hetzelfde).

Tip: Helemaal top wanneer je een waterontharder gebruikt, met dit water hoe je helemaal niet na te trekken. Laten drogen en kalkvrij zonder strepen en druppels.

Een aanrader dus.

Maurice beoordeelde op 2019-05-25

In 1 woord top service

Bauke beoordeelde op 2019-05-25

Werkt perfect! Alleen; hoe langer de stok, des te minder druk je kunt zetten. Had hem iets steviger verwacht, maar hij werkt goed.

Jeroen Heerink beoordeelde op 2019-05-25

Prima aflevering. Snel geleverd en goed produkt

Sandra. beoordeelde op 2019-05-25

Supersnelle levering en goed verpakt.

B.C. Blom beoordeelde op 2019-05-25

Goed

Karel beoordeelde op 2019-05-25

Prima

G. van Beek beoordeelde op 2019-05-25

Wij zijn tevreden, handig met het schoonmaken van de overstek en de ramen van de boven verdieping, zeep dosering moeten we nog een beetje handig in krijgen met afstellen.

Bram Derksema beoordeelde op 2019-05-25

Snel en correct geleverd. Steel en borstel geheel volgens beschrijving en voldoen goed.

Rocky Caprino beoordeelde op 2019-05-25

Snelle levering R.G

Bernard beoordeelde op 2019-05-25

Tijdens mijn bestelling heb ik een zeepdispenser besteld.
De dag na mijn bestelling werdt deze er gratis bijgeleverd.
Gevraagd of ik die andere kon retourneren hoef geen twee.

Reactie van www.high-clean.com:
Beste Bernard,

U krijgt er 1 gratis bij en nog is het niet goed?
Er zijn meer mensen die er 1 extra bij bestellen,1 voor de ramen en 1 voor het houtwerk zodat ze tijdens het reinigen de overgebleven vloeistof niet weg hoeven gooien.
U mag er natuurlijk altijd 1 retourneren. U heeft daarover nog geen contact gehad met ons maar bij deze!

Dhr. Hazewindus beoordeelde op 2019-05-25

Prima contact met klantenservice en snelle levering.