Fitislaan 38
3893JR Zeewolde
KvK 75203456

Dirk beoordeelde op 2019-09-16

Zeer snelle en probleemloze levering. Duidelijke instructie voor het gebruik.

Arjan beoordeelde op 2019-09-15

Snelle verzending , alles goed verpakt.

Gerrit beoordeelde op 2019-09-14

Gewoon goed

Dick Offringa beoordeelde op 2019-09-14

In no time is je bestelling binnen. Uitstekend materiaal (aluminium), goeie klemmen, handige borstels en wissers. Kortom: TOP.

Tom Eggermont beoordeelde op 2019-09-14

Vlotte levering.

jan beoordeelde op 2019-09-14

prima

Willem Kiwiet beoordeelde op 2019-09-14

Ik heb met het gekochte product - telescoopsteel met rood-zwarte borstel - en met de service van High Clean de beste ervaring die je je maar kunt voorstellen. Direct na aankoop bleek in de zeepdispenser een scheurtje te zitten waardoor de dispenser lekte. Gebeld en gelijk ontving ik voor de zeepdispenser een nieuwe. Geen gezeur. Na de steel - prima spullen en prima gebruik - enkele keren gebruikt te hebben, had ik opnieuw een uiterst prettige service ervaring met High Clean. Ik zond hen daarover de volgende email:

Goedemorgen.

Dat is nog eens service. Donderdag aan het eind van de middag belde ik met jullie dat er eerst uit één van de sproeiers van de borstel geen water kwam en even later ook niet meer uit de tweede sproeier. Er was geen verstopping vast te stellen en als de slangetjes los gemaakt werden van de sproeiers dan kwam er wel water uit de slangetjes. Constatering bij jullie: dan moet het in de sproeiers zitten – misschien een constructiefout -, maar het moet goed zijn. Service-aanbod: wij sturen direct een nieuwe borstel. Die zal er zaterdagochtend met PostNl kunnen zijn. Precies zoals beloofd ontving ik zojuist een nieuwe borstel. De nieuwe borstel gemonteerd en het werkt weer zoals het moet. Dat noem ik nog eens SERVICE. Ja met hoofdletters. Hartelijk dank.

Karel beoordeelde op 2019-09-14

Snel geleverd. Handleiding via mail binnen gekregen dus kan je deze niet kwijtraken.

Ron beoordeelde op 2019-09-14

Over het algemeen goed. Voordat de aluminium steel is aangeschaft navraag gedaan over m.n. het goed kunnen schoonmaken van het dakkapel. Informatie contact (benodigde lengte en - materiaal) was prima. Hierbij wordt wel opgemerkt dat de info "de zijkanten van het dakkapel wat meer inspanning vereisen dan recht toe recht aan (maar dat is logisch)" in de praktijk erg veel meer dan meer inspanning heeft gevergd en helaas niet is gelukt.

Theo Tholen beoordeelde op 2019-09-14

Snelle en goede bezorging

Hennie beoordeelde op 2019-09-13

prima after sales service.
Na levering klein probleem met hoekadapter, met enkele mailtjes volledig naar tevredenheid opgelost (vervangen).
Top

M. Döfferhoff beoordeelde op 2019-09-10

Alles uitstekend verlopen.

T EN T beoordeelde op 2019-09-10

Bij afhalen was set al gemonteerd en werd toegelicht

Peter Kwakkel beoordeelde op 2019-09-09

Snelle levering, juiste info, op een goede manier een kleine niet volledige levering in orde gemaakt

Rene beoordeelde op 2019-09-07

Goed en degelijk materiaal

Eduard Smit beoordeelde op 2019-09-07

super goed en snel geleverd
een heel mooi product

Jan Kooiman beoordeelde op 2019-09-07

Nog niet in gebruik maar levering ging uitstekend!

Linda Geerts beoordeelde op 2019-09-07

Supersnelle levering, met datum ! Keurig op tijd

Bert beoordeelde op 2019-09-07

Snelle levering. Prima artikel.

R J Werkman Warffum beoordeelde op 2019-09-06

Snelle levering en een geweldige telescopische veger. Licht en goed te hanteren.