zorgbedonline.nl

zorgbedonline.nl

"Zorgbedonline is een online beddenwinkel die door service en klant gerichte aanpak, in staat om onze zorgbedden gratis te leveren en ook voor u gratis te monteren. Zodoende maken wij het voor u als zorgbehoevende of zorgverlener zo voordelig mogelijk en kunnen u bij levering en montage totaal ontlasten. Wij leveren hoog laag bedden, seniorenbedden, elektrisch verstelbare bodems en leveren we de nodige hulpmiddelen."

De zekerheden van https://www.zorgbedonline.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018