Handelsstraat 19b
7772TS Hardenberg

Van der Belt beoordeelde op 2019-02-20

Prima contact met de klantenservice, erg prettig dat we snel werden gebeld voor een bezorg afspraak. Alles is netjes gemonteerd en onze moeder kon snel gebruik maken van haar bed, we kunnen zorgbedonline zeker aanraden.

Georges Cumps beoordeelde op 2019-01-24

stijlvol met de bestaande meubelen,zeer gemakkelijk te verplaatsen.IK BEN KONTENT MET DE AANKOOP
De Beste groeten vanuit Tervuren

Wijbrands beoordeelde op 2019-01-17

Prettig contact gehad met de klantenservice. Op het laatste moment tocht besloten om mijn hoog laag bed om te wisselen en dit was geen enkel probleem

D.Harbers beoordeelde op 2018-12-30

Super.

Waar medipoint(om bij spoed de telefoon niet op te nemen) tekort schiet,
hebben deze mannen het gepresenteerd om met 6 uur een bed te regelen.
Alle lof voor zorgbedonline.nl

Kees beoordeelde op 2018-12-03

Snelle levering, goed overleg over levering en plaatsing. In ons geval was er iets niet goed met het bed en dat is heel snel goed opgelost

J. Wiersma beoordeelde op 2018-11-16

Heb de bedcarrier freestyle nu een aantal weken in gebruik en die bevalt me uitstekend! Geen verschil met mijn oude bedbodem.

Meintje beoordeelde op 2018-11-01

Zeer klantvriendelijk en goed te woord gestaan. Raad iedereen aan hier een hooglaagbed te kopen.

KH Brink beoordeelde op 2018-10-09

Prima geholpen en fijn bed. Een tip, graag binnen 2 uur terugbellen bij vragen rondom de aankoop. Na contact ben ik goed geholpen.

N van ‘t Zand beoordeelde op 2018-09-28

Goede uitleg gekregen, bed is gemonteerd en geleverd op afgesproken tijd.

Fam Zomer beoordeelde op 2018-09-18

Bedankt voor de goede afhandeling en zorgen. Wij zijn zeer tevreden.

Alexadv beoordeelde op 2018-09-15

Stevig, werd in elkaar gezet en werkt goed. Heel blij mee!

Anoniem beoordeelde op 2018-09-14

Zeer tevreden, bed heeft alles wat ik verwacht.

Den Hartog beoordeelde op 2018-09-13

Snelle vriendelijke service, duidelijke informatie op de site

M van der Veen beoordeelde op 2018-09-13

Vriendelijk te woord gestaan en op afgesproken datum geleverd.