Mebocare BV
De 2 webwinkel(s) van Mebocare BV samengevoegd worden beoordeling met een 8,8 door 879 klanten.
-
Marco Saccardo
Mancano le istruzioni in italiano, e sul
web é difficile trovarle. -
Alfric
Description poor.
-
Gisela Schuur
Net binnen gekomen, nu al een goed gevoel….
-
Laurian Haksteeg
Prima webshop
-
Nicoline Grötzebauch
Snelle levering!
TFCC -
G.C. van Vliet
goeie service binnen 24 uur reactie op mail
-
Martine
De bestelling kwam sneller dan verwacht en aangegeven. Zo fijn!
-
Casper Kaandorp
De gang rondom mijn bestelling week af van een standaard webshop bestelling. Daar is heel flexibel en sympathiek mee omgegaan. Daar wordt ik blij van. Ontzettend klant vriendelijk.
-
Iris van der Meer
Snelle levering, helaas 1 doos tape ingedeukt, tape gelukkig nog wel bruikbaar
-
Andrea Ferreira
Nothing received! € 49,74 lost?.......
Antwoord van MebocareDear Andrea, your order was shipped immediately on September 8. confirmation possible in the spam land? As indicated, the standard delivery time for countries outside the Netherlands is usually between 3 and 14 working days. If track & trace is chosen, it is often slightly faster.
Unfortunately, we cannot accelerate this...
Immediately gives a 2 star review after 5 working days without further contact, well... -
Kurt Van Heuverbeke
Heeft wat lang geduurd maar vandaag aangekomen.
-
Paola Acerbis
isn't too fast in delivery the object.
-
Pat Kockelkorn
Zeer goede service. 1 dag later had ik de bestelling al binnen
-
Pieter-Bas Bernard
Snel geleverd. Mooi product.
-
Leo Teeuwe
Vlotte levering.
-
Annuska Van Hoorebeke
Snelle service -
Eirini Souli
Great service and help when I contacted them very fast delivery.
-
Jorinde Ruizendaal
Snelle levering en netjes verpakt
-
Saskia Van den bemd
Snel en netjes geleverd
-
Marion Farrell
Only received today. I was at a different address.
Antwoord van MebocareHi Marion, I don't quite understand this review.... You only provided 1 address (delivery and billing address are exactly the same) and that's where we shipped to. If it is then delivered incorrectly, surely it's down to the local delivery service and not the sending party? Best regards, Annette