levelseven B.V. icon

levelseven B.V.

De 3 webwinkel(s) van levelseven B.V. samengevoegd worden beoordeling met een 9,4 door 6.764 klanten.

9,4
Filter 6731 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 6729 met beschrijving

Taal

• Nordine
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Donderdag om 16u30 besteld en vrijdag om 15u25 geleverd, zeer snelle levering en product (ps4 pro) is in top staat. Zeker te vertrouwen en ik kom in de toekomst terug!

• David

Alles super

• Dennis
    Geverifieerde klant van RetroNintendoKopen.nl

Wieder mal ein guter Schnapper gemacht mit OVP . Super Nintendo SNES +Nintendo Scope Bazooka + Super Scope 6 OVP .

• Barbara
    Geverifieerde klant van RetroNintendoKopen.nl

Schnelle Lieferung. Ware sehr gut.

• Dave
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Met een gerust hart kopen, altijd alles in orde en een top service. Geweldig team ! Ga zo door 👌

• Arno van den Berg
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Snelle levering van Pac-Man en Super Mario Bros. , netjes verpakt en werken perfect op de Nintendo 8-bit

• Lisanne
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Had een PSP besteld samen met de Sims 2 voor PSP en 3 PS2 games van De Sims 2 series. Ze werken allemaal perfect! PSP ratelt een beetje zwaar af en toe, maar het is dan ook de budget versie, dus verwachte dat hij al even heeft geleefd haha. Verder werkt alles gewoon perfect! Zat zelfs een leuk gepersonaliseerd kaartje bij en ik had het pakketje binnen 2 dagen binnen. Raad deze webwinkel echt aan

• Kevin van Ommeren
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Bestelling om mijn N64 console compleet te maken, was voor iets meer dan 50 euro klaar , en de service kwa levering was helemaal uit de kunst!
    Niks dan Lof voor deze mensen!

• Jochem
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Goede en snelle service. Bedankt voor het advies, hulp en snelle levering/mogelijkheid tot ophalen!

• Najib
    Review voor RetroXboxKopen.nl

Lege hoesjes geleverd

• Harry
    Review voor RetroPlaystationKopen.nl

Product is kwalitatief uitstekend, service perfect, vibe van club erg tof - voorbeeld van hoe een club behoort te functioneren!
    Product is of excellent quality, service perfect, vibe of the firm very cool - example of how a firm should function!

• Dominik Klappert
    Geverifieerde klant van RetroNintendoKopen.nl

Hat alles gepasst, auch der Support

• Benjamin Haertel

Super Zustand und sehr freundlicher Support

• Marjolein
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Super vriendelijk en de spellen werken goed, mijn tweede bestelling werd ook super snel bezorgd!

• Anton Massimo Hauser

Gute Qualität, fairer Preis und sehr schnelle Lieferung

• Riske
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Ps4 controller 3de party gekocht en deze werkt naar behoren en kan ik aanraden, er is niets mis mee. Koop geen zeer goedkope (namaak) want die werken niet. Nota : sony heeft een boete van13.5 miljoen gekregen voor het saboteren van vervang controllers en deze te blokkeren om het originele te doen kopen. Maar nu zijn geen nieuwe controllers van sony meer te vinden voor een ps4.
    En eerlijk gezegt een okazie Sony controller ps4 kopen blijft altijd een risico wat je krijgt. Dus kocht ik maar een nieuwe hier, met een lach getest.😍

• Christiaan
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Uitstekende service. Goeie selectie van games en consoles, redelijke prijzen. Altijd zeer netjes en snel geleverd, en als je hulp van de klantenservice vraagt doen ze veel extra moeite, altijd vriendelijk. Top winkel.

• GJ
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Wat een toppers! Zodra je een bevestigingsmail van ze krijgt, dan krijg je al een grote glimlach op je gezicht! Erg leuk gedaan! Snelle levering, mooie producten en netjes geleverd!
    Erg tevreden, zeker een aanrader!

• Malissa
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Goed geholpen en kon zo mijn bestelling ophalen en nog wat aankopen - verkopen op address er bij doen, super tevreden!!

• Martijn Vellekoop
    Review voor RetroNintendoKopen.nl

Optijd geleverd zoals aangegeven op de webwinkel, plus alles was veilig en netjes ingepakt.

Oprecht leuke luchtige mailtjes en tot mijn verassing zelfs een persoonlijk geschreven kaartje erbij!

Welverdiende review, lekker bezig LevelSeven team!