testdaan icon

testdaan

De 3 webwinkel(s) van testdaan samengevoegd worden beoordeling met een 8,9 door 699 klanten.

8,9

Review voor testdaan6

Dingen Sneek

• Kees
    Review voor testdaan5

Keurig op de hoogte gehouden van de levering van mijn bestelling (200 kg kalk).

• P
    Review voor testdaan3

's avond besteld, de volgende dag in huis.
    Duidelijke en overzichtelijke website.

Absoluut een aanrader om bij Cryptomaan te bestellen.

• sipke
    Review voor testdaan3

Ben hier net mee begonnen
    Alles nog uitzoeken

• Lj

Prima levering, duidelijke handleiding
    Geen minpunt

• pt

goed

• Daan
    Review voor testdaan3

Test van de bewerken flow

• Stephan
    Review voor testdaan3

Snelle levering, goede service, goede informatieverstrekking.

• Ricky
    Review voor testdaan3

Elmar heeft mij heel duidelijk en rustig geholpen.
    Ik als leek had geen idee hoe ik geld op de ledger moest zetten.

En verschillende dingen werkten niet goed.
    Ik heb uren geprobeerd en na een slapeloze nacht van de stress uiteindelijk bij cryptomaan uitgekomen.

na lid te zijn geworden ben ik zeer geduldig begeleid van het begin tot het eind. Wat fijn!! Nu doet alles het weer zoals ik wil.
    Het was het geld van het lidmaatschap zeker waard!!

• roel

Bestelling/betaling/levering perfect

Ik wordt alleen doodmoe van al die mailtjes die daarna volgen van kiyoh.com om jullie te beoordelen

Ik heb er nou al 3 gehad het begon donderdag 2e mailtje zaterdag 3e mailtje dinsdag ik hoop dat cryptomaan snel het samenwerkingsverband met kiyoh.com verbreekt en dat de klanten niet meer gespammed worden

• Martijn

Overzichtelijk site.
    Snelle levering en je wordt door mail goed geïnformeerd over je bestelling.

Ook instructie video’s aanwezig voor instellen/gebruik van het gekochte product.

• Danny
    Review voor testdaan3

De beveiliging van de site is ongelofelijk goed.
    De service is heel goed. Snelle reacties via mail, zelfs op weekenddagen.
    Enkel het retourneren voor Belgische klanten kan beter.

• Mike van Velzen
    Review voor testdaan3

Ik ervaar dat ze me willen helpen. Het betreft immers (voor mij) nieuwe techniek en apparaten.

• Luc
    Review voor testdaan3

Leverproblemen, buiten de schuld van Cryptomaan om, werden direct geadresseerd.

• Raymond

Tijdige en volledige levering

• Eason
    Review voor testdaan3

In het verleden al een keer Ledger Nano S besteld wat prima functioneerde. Ook de Ledger Nano X maar eens proberen. Na ontvangst lukte het niet met installeren. Er was iets mis met deze Ledger. Na gemaild te hebben met de klantenservice kon ik de Ledger terugsturen om te kijken of er iets mankeerde. Als antwoord kreeg ik dat het even zal gaan duren voordat deze gerepareerd kon worden. Gelijk mailde ik terug met de vraag hoe lang ik moet wachten. Als antwoord kreeg ik dat het toch wat langer zal duren dan aanvankelijk gedacht en waarop ik een nieuwe (werkende) Ledger toegestuurd kreeg.

• Peter
    Review voor testdaan3

Heb voor cryptomaan gekozen omdat ze online een duidelijke gebruikshandleiding hebben en mogelijkheid tot vragen in hun omgeving.

• A.
    Review voor testdaan3

Ik heb op maandag avond laat 2 ledger's besteld en zoals beloofd zijn ze de volgende dag aangekomen.

• Daan
    Review voor testdaan4