Curls & More Nederland B.V. icon

Curls & More Nederland B.V.

De 1 webwinkel(s) van Curls & More Nederland B.V. samengevoegd worden beoordeling met een 9,4 door 305 klanten.

Filter 296 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 305 met beschrijving

Taal

• Yvonne Scholten

Snelle en correcte service

Hi Yvonne,

Wauw, wat een fantastische review. Fijn dat je zo tevreden bent over de snelle levering en wat super dat jij onze service zo mooi waardeert.

Geniet van je producten en enorm bedankt dat je de moeite hebt willen nemen om hier zo'n mooie beoordeling voor ons achter te laten.

• Ingeborg Stevens
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Snelle levering en goede producten . Duidelijke handleiding erbij.

Hi Ingeborg,

Super bedankt dat je moeite hebt willen nemen om deze prachtige review hier voor ons achter te laten.

Fijn dat je zo tevreden bent over de snelle levering en wat super dat jij en je krullen zo blij worden van onze uitgebreide flyer en van onze producten natuurlijk..

• Anke De Haan
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Supersnelle levering, geweldige producten. Ik ben zo blij dat ik eindelijk iets gevonden heb dat echt werkt bij mijn haar.

Hi Anke,

Wauw, wat een fantastische review. Fijn dat je zo tevreden bent over de supersnelle levering en wat super dat jij en je krullen zo blij worden van onze producten.

Geniet ervan en enorm bedankt dat je de moeite hebt willen nemen om hier zo'n mooie beoordeling voor ons achter te laten.

• Petra

Antwoord van Curls & More Nederland B.V.

Hi Petra super bedankt dat je de moeite hebt willen nemen om hier een mooie beoordeling voor ons achter te laten.
    Nog fijner om te lezen dat je bestelling mooi vlot geleverd is.

Je beoordeelt ons assortiment met 4****. Zou je misschien kunnen aangeven wat je hier ng mist? Zodat we onze krullies nog beter van dienst kunnen zijn?

• Eveline
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Goed product, heel tevreden mee!

Hi Eveline,

Heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om je feedback achter te laten.
    We zijn superblij met jouw 5***** beoordeling.

Ook erg fijn dat je tevreden bent met onze producten en we horen het graag als we jou kunnen helpen met je krullen.

Curly Hair is not a trend - It's a lifestyle 🌸

• A Van l
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Producten waren top, alleen veel te duur voor wat het is

• Dirk Heebing

Goeddd

Antwoord van Curls & More Nederland B.V.

🌸🌸🌸 Dankjewel Dirk voor je 5***** beoordeling. Hier worden wij erg blij van.

Bedankt ook dat je de moeite hebt genomen om deze hier achter te laten.

Met warme groet,

• D Visser
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Wèrkelijk súper fijne producten! Joh, wat ben ik blij dat ik dit heb gevonden. In mijn badkamer kastje staat nu alleen nog maar Curls Control.

Hi D,

Wauw 5***** geef je ons. Super dat je de moeite hebt willen nemen om deze fijne feedback hier achter te laten.

Wat geweldig om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten en over de service.
    Dat ruimt lekker op in jouw badkamerkastje. ;-)
    Heel fijn dat we je hebben kunnen helpen met je krullen.
    Dank je wel voor deze mooie review.

• Monika Vanhercke

Snelle levering, goeie communicatie

Hi Monika,

Dank je wel voor je fantastische feedback. We lazen ook op Facebook je fijne reactie onder de post.

Super dat je de moeite hebt willen nemen om deze mooie reviews achter te laten en goed om te lezen dat je zo blij bent met onze producten en onze communicatie.

Warme Groet

• Frederique

Snel en tijdig verstuurd

Hi Frederique

Heel fijn dat je de moeite hebt willen nemen om hier voor ons jouw feedback achter te laten.
    Goed om te lezen dat je bestelling zo vlot bezorgd is.

• Petra van ijsseldijk

snel geleverd

Hi Petra,

Goed om te lezen dat je bestelling zo vlot bezorgd is.
    Je beoordeelt ons assortiment en onze klantenservice met 4 ****. Zou je wellicht kunnen aangeven wat je hier nog mist?
    Zodat we in de toekomst onze krullies nog beter van dienst kunnen zijn?
    Alvast super bedankt voor je moeite.

• M. a. van Verseveld hendriks
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Snelle levering zeer goed verpakt.

Antwoord van Curls & More Nederland B.V.

🌸🌸🌸Dankjewel M. voor je 5***** beoordeling. Hier worden wij erg blij van.
    Bedankt ook dat je de moeite hebt genomen om deze hier achter te laten.

Fijn om te lezen dat je je bestelling snel en netjes verzorgd hebt ontvangen.

• Annemiek Verstappen
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Top producten voor krullend haar!
    Hele fijne gebruiksaanwijzing erbij, en alle hulp via mail of social media. Ik gebruik niks anders meer, altijd goed resultaat voor dagenlang.

Hi Annemiek,

Wauw 5*****! En wat een prachtige review.

Super dat je de moeite hebt willen nemen om deze hier achter te laten.
    Nog fijner om te lezen dat je zo tevreden bent, met name over onze adviezen en hulp via social media en email.

Mochten we je in de toekomst weer kunnen helpen met je krullen dan weet jij ons te vinden Annemiek.

• Claudia
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Prima producten en hele fijne service, via de mail goed geholpen want bestellen via de site lukte niet

Hi Claudia,
    Wat een prachtige recensie!
    Hartelijk bedankt dat je de moeite hebt willen nemen om deze hier voor ons achter te laten..

Super fijn om te lezen dat we je via de klantenservice goed hebben kunnen helpen met je bestelling. Fijn opgelost zo.

Geweldig Claudia om te lezen dat je zo tevreden bent over onze producten.

• Emily Engelhardt
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Geweldige producten voor krullen en een hele goede service!

Hi Emily,
    Super fijn dat je de moeite hebt willen nemen om deze 5***** beoordeling hier achter te laten.
    Dank je wel!

• Stephanie Asmus
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Goede producten keurig op tijd geleverd

Hi Stephanie,

Zodat we in de toekomst onze krullies nog beter van dienst kunnen zijn?
    Alvast super bedankt voor je moeite.

• Mieke ter Heurne

snelle levering

Hi Mieke,

We zijn super blij met jouw 5*****. Wat een prachtige beoordeling heb je ons gegeven.
    Bedankt dat je deze moeite hebt willen nemen om deze hier achter te laten. Nog fijner om te lezen dat je zo tevreden bent over ons bestelproces en over de snelle levering.

• Nadia Bouallal
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Heb mijn laatste product nog steeds niet ontvangen

Hi Nadia,

Allereerst bedankt dat je de moeite hebt willen nemen om hier een beoordeling voor ons achter te laten en uiteraard zijn wij heel blij met het feit dat je tevreden bent over ons assortiment, dankje.

We kunnen ons goed voorstellen dat je de Curl Definer echt mist in je routine en ervan baalt dat de levering langer duurt dan je van ons gewend bent!
    Helaas zijn wij afhankelijk van onze producent en hebben wij dit niet in eigen hand.

Wat betreft het bestelproces: Op onze website stond bij het product vermeld dat het waarschijnlijk eind augustus wordt nageleverd daarom hebben we bij iedere bestelling een sample potje Curl Definer toegevoegd ter overbrugging.
    Mogelijk heb je deze melding over het hoofd gezien?

Als het goed is heb je ook nog bij je bestelling een briefje ontvangen waarin wordt benoemd dat de Curl Definer naar alle waarschijnlijkheid eind augustus wordt nageleverd.

Wij hebben helaas geen mail of een ander berichtje van je ontvangen daarom begrijpen wij ook niet je klantenservice beoordeling. Had je een berichtje gestuurd hadden wij je het heel graag willen toelichten.

Hopelijk je het een en ander verduidelijkt te hebben Nadia.

• Joyce Swanenberg

Hi Joyce
    Bedankt dat je deze moeite hebt willen nemen. Nog fijner om te lezen dat je zo tevreden bent over ons bestelproces en over de snelle levering.

• Ans Vermijs

Fijne spullen voor krulhaar

Hi Ans

Dankjewel voor de mooie feedback. Fijn dat je moeite hebt willen nemen om deze hier achter te laten.

Je beoordeelt ons met 4****.
    Zou je kunnen aangeven wat je nog mist. Dit vragen wij om zodoende onze krullies nog beter van dienst te kunnen zijn.

Alvast bedankt en met warme groet