New Returns BV icon

New Returns BV

De 4 webwinkel(s) van New Returns BV samengevoegd worden beoordeling met een 8,4 door 17.166 klanten.

8,4
Filter 8293 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 7500 met beschrijving

Taal

• Carin Komijn
    Review voor 2dekansje

Goed product voor een scherpe prijs!

• Akram
    Review voor 2dekansje

Helaas het pakketje niet binnen gekregen ( niet de fout van 2dekansje maar de bezorger zelf), heb via whatsapp al het bewijs opgestuurd. Goed geholpen en geld terug gekregen, voortaan weet ik jullie snel te vinden als ik wat nodig heb. Top service!

• Norbert
    Review voor 2echoix.fr

Bonjour, j’ai acheté une table inox pour mon jardin. Quand celle-ci est arrivée c’était de la feuille à cigarettes. Elle est arrivée toute cabossée pliée de partout. J’ai contacté le service après-vente qui m’a affirmé qu’ils allaient me rembourser. Cela fait maintenant plus d’un mois et demi, et je n’ai aucune nouvelle de leur part, cette maison n’est pas du tout sérieuse, attention n’acheter rien,les produits sont de mauvaise qualité et en plus ils ne sont pas du tout sérieux

• henny milligen
    Review voor 2dekansje

hij zit nog in gepakt voor een verjaardag.wij hopen dat wij erg tevreden kunnen zijn.

• Marja Speet

Poezen vinden het leuk

• Jose Sanchez Carmona
    Review voor 2dekansje

duidelijke uitleg van product en nette en snelle levering.

• Henk de Wit
    Review voor 2dekansje

Ik word gek van dit soort mailtjes, m'n slijter stuurt ze nooit na een aankoop. Kappen dus!!

• Roelof
    Review voor 2dekansje

Artikel snel gevonden, besteld, betaald, snel geleverd. Geen beschadiging, prima product..

• Henry Van Angeren

snel geleverd, mooie producten

• M Spies
    Review voor 2dekansje

Goede afhandeling,en erg betaalbaar.

• Liset Van den Heuvel

Leuke spullen

• Leuke naam
    Review voor 2dekansje

Bestelling kwam goed aan. De beschrijving vond ik wat ingewikkeld, maar is verder gelukt. Ik hoop dat het apparaat het een tijd blijft doen

• Chantal Geerlings
    Review voor 2dekansje

De mandjes van de friteuze zijn los

• Christel Saey
    Review voor 2dekansje

Is nie zo stevig of ik gedacht had . Zou nie direct terug kopen . Wel een vlugge levering .

• Annemieke
    Review voor 2dekansje

Mijn product is tijdens transport kapot gegaan doordat de doos is niet getaped was. Retour gestuurd door PostNL en ik wacht nu al twee weken op mijn geld. Al tig keer betaling beloofd maar niets nakomen.
    Bereikbaarheid is ook niet al te best.
    Inmiddels 26 april en nog steeds geen geld!

Antwoord van 2dekansje

Beste Annemiek,

Bedankt voor uw feedback. Nadat een retour bij ons binnen komt hebben wij wettelijk 2 weken de tijd om uw retour te verwerken.
    Normaal wordt een retour binnen 5 werkdagen verwerkt en terugbetaald in diezelfde week.

Hugo

• Stéphane JEANNIN

Pompe piscine

Antwoord van 2echoix.fr

Merci pour votre avis. Nous serions ravis de vous revoir dans notre boutique lorsque vous cherchez quelque chose et que vous souhaitez faire quelque chose pour l'environnement !

• Anneke Van Kaam
    Review voor 2dekansje

Zeer tevreden en snelle levering

• Klachten worden niet opgelost
    Review voor 2dekansje

Ik had 2 kastjes besteld, deze waren blijkbaar niet leverbaar maar dit werd niet even gemeld. 1 is stilzwijgend gecrediteerd en NIET TERUGBETAALD en voor het gemak werd er maar gewoon een andere geleverd. Deze was goedkoper. Dit is NIET GECREDITEERD EN NIETTERUGBETAALD. Omdat ik graag 3 kastjes wilde ( ik had er al 1 eerder een keeer besteld ) heb ik er 2 bijgesteld met het verzoek als tegemoetkoming de verzendkosten retour te ontvangen, er is immers door hun eigen blunder uiteindelijk meer omzet geweest. Er werd gezegd de hele order terug te hebben betaald. Wederom NIETS ontvangen

Antwoord van 2dekansje

Beste Reviewer,

Wat vreemd dat het zo is gegaan. Wij sturen alleen alternatieven naar klanten als dit is besproken met de klant zelf.
    Anders zouden wij de kans op retour krijgen, waarvoor wij juist staan om het te voorkomen.
    De ordernummers die u geeft #485126 en 484954 bestaan uit een rugzak en een wandplank.
    Ik zie nergens iets terugkomen van een kastje of 3x.

Wij horen graag van u. Want dit is niet waar wij voor staan.

Hugo

• Tiny Gerris
    Review voor 2dekansje

Het bestelde artikel was de volgende al in huis. Netjes verpakt. Totaal geen beschadiging. Super service.

• VIRGINIE
    Review voor 2echoix.fr

Ma commande est arrivée dans les temps et tout était parfait.

Antwoord van 2echoix.fr