health.On Ventures GmbH icon

health.On Ventures GmbH

De 3 webwinkel(s) van health.On Ventures GmbH samengevoegd worden beoordeling met een 8,9 door 1.228 klanten.

8,9
1.228 klantbeoordelingen
Filter 470 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1228 met beschrijving

Taal

• John Hendrix
    Geverifieerde klant van Somnishop NL

Product was exact zo als omschreven. Moest uit Duitsland komen maar de levering was goed te volgen dmv de track and trace

• M.C. Spaargaren

• martin tibben

n mmmmm mml

• M in den Bosch
    Review voor Somnishop NL

De bestelling kwam snel. Helaas bevalt het bestelde kussen niet. Veel te hard en te dik. Nu wil ik het terugsturen, maar de kosten zijn voor eigen rekening, en het naar Duitsland sturen kost nog wel wat.
    Als ik dit had geweten, had ik zeker niet besteld.

• Roy D
    Geverifieerde klant van Somnishop NL

Door recensies die je schrijft gewoon op de Website te plaatsen. Ik heb namelijk een recensie geschreven over een snurk bitje die niet goed werkte. Toen ik de recensie bevestigde werd deze niet op de website en bij het bitje geplaatst. Was een negatieve recensie dus vermoed dat alleen positieve recensies geplaatst worden

Antwoord van Somnishop NL

Geachte klant, wij plaatsen alle reviews (ook de slechte), zo eerlijk en transparent mogelijk. Daarom maken wij ook gebruik van een onafhankelijk review platform zoals webwinkelkeur.

De reden dat een productreview niet direct op onze website wordt geplaatst is omdat er ook vaak (ongepaste) spam berichten bij zitten die niets met het product te maken hebben. Daarom worden de reviews eerst op relevantie beoordeeld. U kunt uw productreview inmiddels op onze website terugvinden.

Mocht u nog vragen hebben neem dan graag contact op met onze klantenservice.

• Sonja van Mourik
    Geverifieerde klant van Somnishop NL

Goede service en snelle reactie op vragen per mail.