Antrekk - Wear to perform icon

Antrekk - Wear to perform

De 3 webwinkel(s) van Antrekk - Wear to perform samengevoegd worden beoordeling met een 9,2 door 85 klanten.

Taal

• C. Emmens
    Review voor Antrekk - Wear to perform

Goede service en goed product

• Hans
    Review voor Comfyballs

Webwinkel was okay. Product viel wel wat tegen. Had er meer van verwacht qua kwaliteit en onderscheidendheid. Het is gewoon een normale onderbroek. Niets bijzonders.

Antwoord van Comfyballs

Beste Hans,

Bedankt voor je review, goed te horen dat je onze webwinkel positief beoordeeld!

Dat de bestelde boxershort tegenvalt is uiteraard jammer en het tegenovergestelde van wat we normaal te horen krijgen. Is de maat correct? de juiste maat is bepalend voor het draagcomfort en het juiste effect van het PackageFront (wat een "normale" onderbroek niet heeft).

• Mario
    Review voor Comfyballs

Zeer goede service! De boxershorts waren te groot. Na contact met comfyballs direct in retour genomen en een maat kleiner opgestuurd gekregen allemaal gratis. Topservice!!!

• Jeroen

Fantastisch product.
    Goede pasvorm.
    Boxers zitten heerlijk.

• Johan
    Review voor Comfyballs

Snelle en correcte levering. Fijne onderbroek, zit aangenaam en zoals beloofd blijft de apparatuur netjes op zijn plaats gedurende de dag. Dat is zeldzaam aangenaam. Wel vraag ik me af of ik niet beter een maat kleiner dan gebruikelijk had moeten bestellen. Voor top ondersteuning, de bewuste hand onder het zaakje, moet ik hem nu voor mijn gevoel wat hoog optrekken. Ook heerlijk om in te slapen overigens, want op opstandige momenten in de vroege ochtend, komt de boel ook niet klem te zitten. Heel comfortabel. Hoe de short zich houdt na vaak wassen weet ik niet. Dat zal maken of ik de redelijk hoge prijs terecht vind of to much.

• Robert
    Review voor Comfyballs

Snelle levering en uitstekende pasvorm, niet te vergelijken met die andere prut

• Edwin
    Review voor Comfyballs

Eindelijk fijne onderbroeken, groot verschil met wat ik eerder droeg.

• Pieter

Geweldig draagcomfort

• Rene
    Review voor Comfyballs

Goede service, duidelijke productomschrijving, maar het allerbelangrijkste.. heerlijk comfortabele kroonjuwelen!

• Guus
    Review voor Comfyballs

Prima orderafhandeling snelle levering past door brievenbus