Antrekk - Wear to perform icon

Antrekk - Wear to perform

De 3 webwinkel(s) van Antrekk - Wear to perform samengevoegd worden beoordeling met een 9,2 door 179 klanten.

Taal

• Edwin
    Review voor Comfyballs

Ik draag ze al langere tijd en na 1 1/2 jaar zijn ze aan vervanging toe. De naam “ComfyBalls” dekt overigens niet de hele lading maar goed…

• Michel Verhoeven
    Review voor Comfyballs

Wilde dat alles goed zat onder mijn trouwpak en dat zat het zeker, mooi en comfortabel, mijn vrouw vond het ook nog gruwelijk sexy 🥰❤️

• Youssef
    Review voor Comfyballs

De beschrijving van de boxers in de webshop was indrukwekkend. Ik vond de feature “platte naden” interessant. In werkelijkheid zit aan de binnenkant een niet zo platte naad. Zelfs met een ruime maat irriteert deze naad heel erg.

Antwoord van Comfyballs

Beste Youssef, bedankt voor je review.

Comfyballs hebben inderdaad platte naden. De naad welke jij bedoeld is onderdeel van het PackageFront en bij de juiste maat zorgt deze voor een prettige ondersteuning van je Kroonjuwelen en een fijn draagcomfort en niet voor irritatie. Heb je de juiste maat besteld? Je jeansmaat, zie onze maattabel geeft een goede indicatie voor de te kiezen maat.

• Tom
    Review voor Comfyballs

Vind ondersteuning zeer matig. Belachelijk veel geld voor een weliswaar zachte maar niet meer helpende hand tussen mijn benen dan een Hema onderbroek

Antwoord van Comfyballs

Beste Tom,

Bedankt voor je review. Op basis van je omschrijving lijkt het of de bestelde maat aan de ruime kant is en het PackageFront niet zijn werk kan doen. Zie onze maattabel -> https://www.comfyballs.nl/maattabellen. Je jeansmaat is doorgaans een goede indicatie van de te kiezen maat.

• Henk

Heerlijke onderbroeken. Zitten lekker en luchtig. Fijn product

• Joost Lange
    Review voor Comfyballs

Súper comfortafel met alle ruimte voor je ballen! Fijne lange pijpjes ook.

• Esther

Nette levering
    Prima product
    Goede ruil service.

• Mathieu
    Review voor Comfyballs

Goeie kwaliteit en geloof het of niet : ze zitten echt goed. Geen ambetante randen of rekkers. Het geld waard. Gene zever. Tproberen waard. Geen spijt van. Ik ga er direct weer bestellen.

• Roel Karel

goede kwaliteit en perfect

• Jorrit
    Review voor Comfyballs

ik was op zoek naar een betere ondergoed ervaring, om in de warme zomerdagen te zorgen dat alles daar beneden goed op zn plek blijft. na enige research kwam ik terecht bij comfyballs. ik was nogal huiverig om veel geld uit te geven aan een onderbroek niet wetende of het voldoet aan mijn wensen, dus was erg blij om mijn eerste broekje te kopen in de sale, en met 10% nieuwe klanten korting.

De bestelling werd binnen een dag geleverd, ik bestelde een standaard cotton broekje met lange broekspijpen, en hij zit PERFECT.
    Alles blijft netjes op z'n plek, zelfs bij een actieve dag in de warme zomerzon. Het is nu mijn favoriete onderbroek om te dragen. Ze zijn wel wat duurder dan ander ondergoed in mijn kast, maar de kwaliteit is 100% de moeite waard. Ik kom gauw terug voor nog een aankoop, en ben zeer benieuwd naar de andere uitvoeringen (performance, wood) die beschikbaar zijn!