FlightsimWebshop BV icon

FlightsimWebshop BV

De 2 webwinkel(s) van FlightsimWebshop BV samengevoegd worden beoordeling met een 9,5 door 1.558 klanten.

1.558 klantbeoordelingen
Filter 854 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1541 met beschrijving

Taal

• Bram Woonink
    Geverifieerde klant van FlightsimWebshop

Woensdag besteld, donderdagochtend in huis, nette mails en smsjes om me op de hoogte te houden van het proces

• G.H Weber

goed product snelle levering

• Kenny Van Limbergen
    Geverifieerde klant van FlightsimWebshop

Zeer goede service! Mijn pakket was zoek geraakt, hiervoor contact opgenomen met Jeremy. 1 dag later wist ik dat het probleem bij de transportfirma lag en dat het probleem hierbij opgelost was. Dit was ook zo want 2 werkdagen nadien werd mijn pakketje correct en in orde geleverd

• Nico Hamerslag
    Geverifieerde klant van FlightsimWebshop

Goede prijs en snel geleverd!

• Dick
    Geverifieerde klant van FlightsimWebshop

Goed en snel advies via de mail en snelle levering

• Kees Stoel
    Geverifieerde klant van FlightsimWebshop

Alle bestellingen komen op tijd en geen gezeur.

• Anneke Van de Vondel
    Geverifieerde klant van FlightsimWebshop

Werd snel geleverd volgens afspraak

• Hugo Rosseels
    Geverifieerde klant van FlightsimWebshop

Hier bepaal je zelf hoeveel het mag kosten, er is keuze in verschillende prijsklassen.

• Ditk Alkema

Goede, snelle levering.

• Bob van Arend
    Geverifieerde klant van FlightsimWebshop

Mijn product had niet de juiste uitvoering en daarop zou je actie verwachten om dit recht te zetten.

Antwoord van FlightsimWebshop

Heel vervelend dat je aangeeft dat je niet de juiste uitvoering van het product wat je hebt besteld hebt ontvangen.
    We zijn ons er helaas niet van bewust dat je een verkeerd product hebt ontvangen en hebben daarom ook geen actie kunnen ondernemen om dit recht te zetten. We hebben je hier zojuist een over e-mail gestuurd.