Risafe icon

Risafe

De 3 webwinkel(s) van Risafe samengevoegd worden beoordeling met een 9,4 door 598 klanten.

Filter 219 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 221 met beschrijving

Taal

• Addy
    Review voor Doorsafe.nl

Uitstekende webshop! Reparatie van mijn defecte deurbel bleek drie jaar na levering niet meer mogelijk. Buiten de garantie maar toch kosteloos een nieuwe toegestuurd gekregen. Bedankt Doorsafe, top service!

• Carola
    Review voor Doorsafe.nl

Echt waar ze krijgen van mij een dikke vette 10! Wat een topservice!

• Henriëtte Kersten
    Review voor Doorsafe.nl

Geweldige service en snel antwoord op vragen.

• Ruud
    Review voor Doorsafe.nl

Buitengewone goede service. Dat zie je niet veel meer. Altijd bereid om advies te geven. Zou iedereen aanraden hier je product te bestellen. Echt TOP kwaliteit.

• Etienne SLUYS
    Review voor Doorsafe.nl

Mooie producten aan een uitstekende prijs. Maar vooral een uitstekende dienst na verkoop ! Een communicatiestoornis (uitgaande klank onderbroken) werd na een deskundige diagnose onmiddellijk verholpen door de vervanging van de externe unit onder garantie.

• JPdeBoer
    Review voor Doorsafe.nl

Als je gaat uitrekenen wat je kunt besparen door te kiezen voor een deurbel zonder abonnement dan koop je nooit een Ring of een Nest.

• SaldVisser
    Review voor Doorsafe.nl

Hele goede producten! Dit is echt professioneel.

• Erwin
    Review voor Doorsafe.nl

Installeren lukte me niet, misschien mijn onkunde, kreeg elke keer netjes antwoord, duurde soms een paar dagen, uiteindelijk kreeg ik mijn geld netjes terug, eerlijk bedrijf

• Koen
    Review voor Doorsafe.nl

Fantastische service met een prima communicatie naar de eindklant.
    10 punten.

• Mario
    Review voor Doorsafe.nl

Perfecte service! Heb het systeem inmiddels een kleine 2 jaar naar tevredenheid in gebruik. Kocht onlangs een extra draadloze gong erbij maar kreeg die niet aan de gang. Er moest een update op mijn scherm gebeuren maar dat wilde niet lukken. Zonder verder gedoe kreeg ik gewoon een nieuw scherm opgestuurd! Chapeau! Eindelijk eens iemand die met zijn klanten omgaat zoals ik het zelf ook doe!