Risafe icon

Risafe

De 3 webwinkel(s) van Risafe samengevoegd worden beoordeling met een 8,8 door 462 klanten.

8,8
Filter 125 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 126 met beschrijving

Taal

• Jan van Bennekom
    Review voor Doorsafe.nl

Ik gebruik al enige tijd Doorsafe internet camera deurbel met scherm en dat werkt prima. En als er dan toch iets is (de camera ging stuk), dan is de response snel, professioneel en vriendelijk, gelijk een nieuwe opgestuurd, de klant staat bij Doorsafe op nummer 1!

• Wilco
    Review voor Doorsafe.nl

Zeer goede support op zaterdag mail gestuurd en gelijk geholpen !! Aanrader!!

• Christa Van Hoof
    Review voor Doorsafe.be

Zeer snelle, correcte verzending en dienstverlening.
    Zeer tevreden over de video-instructie op de site. Deze is bondig, klaar en duidelijk.
    Prima service!

• Truida
    Review voor Doorsafe.nl

Top service,vriendelijk en een snelle afhandeling,en zeer colant met onze ervaring, geweldig dit bedrijf, is met deze topservice voor iedereen aanteraden

• Erik
    Review voor Doorsafe.nl

Goede en degelijke producten, daarnaast verlenen ze uitstekend support. Ik had een kleine issue en Doorsafe heeft super geholpen naar een goede en passende oplossing. Ik raad ze zeker aan!

• Harry
    Review voor Doorsafe.nl

Had een probleem die was echt binnen 24 uur keurig opgelost.

• Menno
    Review voor Doorsafe.nl

Zeer goede en snelle service (kostenloze vervanging en retour) nadat bij de installatie een probleem ontstond.
    Mooi product waar de familie hopelijk lang plezier van zal hebben.

• Harvey
    Review voor Doorsafe.nl

Deskundig advies. Je word snel te woord gestaan. En het belangrijkste erg goeie service.

• Trui
    Review voor Doorsafe.be

snelle levering, goeie service!

• Pierre
    Review voor Doorsafe.nl

Top service, snel en deskundig antwoord op je vragen en gaan door tot het probleem is opgelost. Bovendien was de prijs kwaliteit verhouding helemaal goed en m.i. veel beter van Ring ect