Your Benefit B.V. icon

Your Benefit B.V.

De 2 webwinkel(s) van Your Benefit B.V. samengevoegd worden beoordeling met een 9,3 door 4.232 klanten.

9,3

• Geralde
    Geverifieerde klant van Bijtketting.nl

Mijn dochter heeft last van spanning en kauwt dan op de binnenkant van haar wang. Ik had nog nooit van een bijtketting gehoord maar wat een uitkomst! Ze vindt de ketting fantastisch en draagt hem nu elke dag. De perfecte oplossing voor haar. Zo kan ze haar stress wegkauwen en is ze een stuk minder gespannen.

• Mariska De Vos
    Geverifieerde klant van Bijtketting.nl

Klantenservice gemaild ivm een klacht. Maar geen reactie. Heel slecht!

Antwoord van Bijtketting.nl

Hi Mariska, ik heb je mailtje ontvangen en ik heb hier gelijk op gereageerd. Dit mailtje heb ik maandag om 15.57 uur toegestuurd. Zou je even bij je spam willen kijken, misschien dat het mailtje daar terecht is gekomen. We vinden het heel vervelend dat de bijtketting al zo snel kapot is gegaan en lossen dit graag voor je op. Daarom heb ik je gevraagd een foto van de bijtketting te sturen zodat ik misschien kan zien wat de oorzaak is. Groet, Ciska

• Desiree Schatzinger
    Geverifieerde klant van Bijtketting.nl

Snelle levering, zoon is er blij mee. Heeft last van onrust in klas, bijt nagels, dus bijtketting en voor op potlood besteld.

• Lisa
    Geverifieerde klant van Bijtketting.nl

Snelle levering, de ketting bied mijn zoontje zoveel rust!

• Bertina Scholte
    Geverifieerde klant van Bijtketting.nl

Snel geleverd! Kids zijn er weer blij mee.

• Trijntje Henn
    Geverifieerde klant van Bijtketting.nl

Wat een geweldige kwaliteit en prachtig ontwerp! Mijn dochter is echt dol op haar ketting en hij werkt perfect voor haar.

• Hafida
    Geverifieerde klant van Bijtketting.nl

Duidelijk omschrijving, snelle service en product voldoet aan de verwachting.

• Wendy

• Milan Heikoop

Snelle service en bezorging

• Karin Vandereijken
    Geverifieerde klant van Bijtketting.nl

Snelle levering, de bijtketting ziet eruit zoals de afbeelding in de webwinkel.

• Judith Westerik
    Geverifieerde klant van Bijtketting.nl

Blij mee en mijn dochter heeft hem nu elke dag om! Fijn

• Stephanie
    Geverifieerde klant van Bijtketting.nl

Snelle levering, netjes verpakt en producten zien er goed uit! Worden hier graag gebruikt door mijn kind! (8 jaar)

• Natasja Japenga
    Geverifieerde klant van Bijtketting.nl

Snelle levering en alles netjes verpakt. Heel tevreden.

• Bianca
    Geverifieerde klant van Bijtketting.nl

Mooie producten, snelle, vriendelijke en behulpzame service. Het is even uitproberen welke intensiteit je nodig hebt. De 1e die wij kochten bleek te zacht. Dus hebben wij, na mailcontact met een van de medewerkers, een sterkere besteld. Mijn dochter gebruikt hem veel. Wij zijn zeer tevreden.

• ILINA ILIEVA
    Geverifieerde klant van Bijtketting.nl

Vriendelijke en behulpzaam klantenservice medewerkers! De bestelling, zoals beschrijving, was netjes en op tijd geleverd.

Antwoord van Bijtketting.nl

We hebben al even contact gehad over de bijtketting. Ik heb de andere bijtkettingen even nagekeken en daar zit geen geur aan. We hebben wat oplossingen aangedragen en ik hoop dat dat naar tevredenheid was!

• Peggy
    Geverifieerde klant van Bijtketting.nl

Erg blij met de ketting.

• Daniëlle Melis
    Geverifieerde klant van Bijtketting.nl

Ik had een bijtketting in de vorm van een Lego poppetje. Helaas was deze niet geschikt voor mijn zoon die nagels bijt en snel stuk. Het bedrijf heeft contact met mij opgenomen en als service hebben ze een nieuwe bijtketting gestuurd in de vorm van een dino. Deze is meer geschikt voor kinderen die nagels bijten. Bijtketting.nl bedankt voor de goede service.

Antwoord van Bijtketting.nl

Hallo Daniëlle, wat jammer dat de bijtketting al zo snel kapot is gegaan. Je mag dan altijd even contact met ons opnemen, want dan denken we graag mee aan een oplossing. Ik heb je gisteren ook een mail gestuurd, helaas heb ik daar nog geen reactie op gehad.

• Anke Van Rooten
    Geverifieerde klant van Bijtketting.nl

Vlotte levering. Was een nieuwe bestelling omdat de vorige bijtketting zo onmisbaar is geworden dat we reserves bestellen.