Sanitair Royal icon

Sanitair Royal

De 1 webwinkel(s) van Sanitair Royal samengevoegd worden beoordeling met een 9,4 door 51 klanten.

Filter 24 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 25 met beschrijving

Taal

• Edwin kwaak
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Goede kwaliteit en snelle levering

• Kyle
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Tijdig bezorgd. Goed product.

• Martin Lok
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Goedkope, nette kranen. Maar absoluut geen A-merk kwaliteit.

Antwoord van Sanitair Royal

Hoi Martin, hopelijk biedt de kraan toch wat je ervan had gehoopt. We doen ons best om altijd de beste producten (prijs/kwaliteit) te leveren aan onze klanten. Mocht je niet helemaal tevreden zijn dan horen we graag hoe we dit voor jou kunnen oplossen! Groet VR

• mf van der Kuijl
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Duidelijke site goede levering alles helder uitgelegd

Antwoord van Sanitair Royal

Hoi, we zijn blij dat alles duidelijk was en dat we de nieuwe keukenkraan Foss goud met goede instructies hebben leveren. Veel plezier met uw nieuwe eyecatcher :)

Sanitair Royal
    ^PC

• jc groeneveld
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Na snelle ontvangst van het product,dat helaas een defect vertoonde,kregen we direct nog een nieuw product toegezonden.Wat een service!!!Fijne zaak!

• Michael
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Super tevreden met Sanitair Royal! Keukenkraan snel geleverd. Kleine probleempje met deze product was snel en probleemloos opgelost! Binnen no-time, vervanging opgestuurd. Daar kunnen andere aanbieders wat van leren. Een dikker 10!

• Siska
    Review voor Sanitair Royal

Snelle levering, en zeer vlotte service na verkoop.

• Derk
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Ondanks een fout bij post nl met de levering, keurig opgelost!

• Jesper
    Review voor Sanitair Royal

Mooie kraan van sterk materiaal, we hebben de Cersei nu al een jaar buiten staan en de kraan ziet er nog altijd als nieuw uit. De zwarte lak laat niet eens los.

• P.A. Van Leeuwen

Snelle levering.

Antwoord van Sanitair Royal

Beste P.A. We zijn blij dat je blij was met de snelle levering, wij doen er namelijk alles aan om onze leverbelofte iedere bestelling weer waar te maken zodat klanten zo snel mogelijk van hun Sanitair Royal producten kunnen genieten. Tot snel bij Sanitair Royal