Sanitair Royal icon

Sanitair Royal

De 1 webwinkel(s) van Sanitair Royal samengevoegd worden beoordeling met een 9,4 door 48 klanten.

Taal

• mf van der Kuijl
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Duidelijke site goede levering alles helder uitgelegd

Antwoord van Sanitair Royal

Hoi, we zijn blij dat alles duidelijk was en dat we de nieuwe keukenkraan Foss goud met goede instructies hebben leveren. Veel plezier met uw nieuwe eyecatcher :)

Sanitair Royal
    ^PC

• jc groeneveld
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Na snelle ontvangst van het product,dat helaas een defect vertoonde,kregen we direct nog een nieuw product toegezonden.Wat een service!!!Fijne zaak!

• Michael
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Super tevreden met Sanitair Royal! Keukenkraan snel geleverd. Kleine probleempje met deze product was snel en probleemloos opgelost! Binnen no-time, vervanging opgestuurd. Daar kunnen andere aanbieders wat van leren. Een dikker 10!

• Siska
    Review voor Sanitair Royal

Snelle levering, en zeer vlotte service na verkoop.

• Derk
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Ondanks een fout bij post nl met de levering, keurig opgelost!

• Jesper
    Review voor Sanitair Royal

Mooie kraan van sterk materiaal, we hebben de Cersei nu al een jaar buiten staan en de kraan ziet er nog altijd als nieuw uit. De zwarte lak laat niet eens los.

• P.A. Van Leeuwen

Snelle levering.

Antwoord van Sanitair Royal

Beste P.A. We zijn blij dat je blij was met de snelle levering, wij doen er namelijk alles aan om onze leverbelofte iedere bestelling weer waar te maken zodat klanten zo snel mogelijk van hun Sanitair Royal producten kunnen genieten. Tot snel bij Sanitair Royal

• Davida

Vriendelijke klantendienst
    Snelle service
    Snelle reactietijd
    Ik had een tussenstuk dat niet paste. Dezelfde dag, is er mij gratis een nieuwe opgestuurd.

Antwoord van Sanitair Royal

Hoi Davida, fijn om te lezen dat onze service bevalt, dit is dan ook niet voor niets één van onze drie pijlers! Jammer dat het pakketje naar jouw oude adres is toegezonden, maar hopelijk heb je de nieuwe moer nu in goede orde ontvangen en kan je genieten van jouw nieuwe Vãtten keukenkraan van Sanitair Royal.

• Joris

Snelle en oplossende service

Antwoord van Sanitair Royal

Joris, Fijn dat we vandaag en gisteren goed contact hebben gehad en tot een oplossing zijn gekomen voor het monteren van jouw Zwarte Stralning keukenkraan. Gelukkig hadden wij op voorraad een montage oplossing zodat de kraan op jouw 8 CM dikke keukenblad pastte. We hebben hem vandaag overgedragen aan PostNL en hopen dat hij morgen bij jou is. Veel succes met de montage en mocht er nog iets zijn dan zitten wij voor u klaar. Veel plezier gewenst van jouw nieuwe zwarte keukenkraan! Groet, Sanitair Royal

• Ivo
    Geverifieerde klant van Sanitair Royal

Via een tip van een vriend bij Sanitair Royal gekomen. Mooi modern zwart toiletkraantje gehaald. Kraan is zeer goed verpakt verzonden en van een robuuste kwaliteit. Ook communicatie met S.R. verliep uitermate keurig.

Antwoord van Sanitair Royal

Ivo, fijn om te horen dat de toiletkraan bevalt en dat de levering voldoet aan de wensen. Veel plezier en hopelijk tot ziens bij Sanitair Royal