Handelsonderneming De Compagnon icon

Handelsonderneming De Compagnon

De 2 webwinkel(s) van Handelsonderneming De Compagnon samengevoegd worden beoordeling met een 9,5 door 1.150 klanten.

1.150 klantbeoordelingen

Taal

• Simon Dignum
    Geverifieerde klant van Ekowax Cleaning Products

Prachtig product,gebruik het l een paar jaar

• Jan
    Geverifieerde klant van Ekowax Cleaning Products

Mooie prijs voor een uitstekend product

• Ronald Schenk
    Geverifieerde klant van Ekowax Cleaning Products

Goed product en makkelijk te verwerken

• Jan Hoek
    Geverifieerde klant van Ekowax Cleaning Products

Bestelling zonder problemen. Je kunt de bestel order volgen en ook hey traject verzending. Ontvangst was conform planning.

• Hans Meijer

Super snelle levering

• Johan v H
    Geverifieerde klant van Ekowax Cleaning Products

Snelle levering Fijn product erg makkelijk in gebruik super glans op je auto en het ruikt ook nog lekker!!!

• Sigrid Wijma
    Geverifieerde klant van Ekowax Cleaning Products

ooit op een kerstmarkt kennis mee gemaakt. gebruik het al jaren en ben heel tevreden, vooral in de badkamer een uitkomst. geen kalkaanslag, ook op de ramen heel goed

• Jan Kraakman

Prima service, snelle levering

• Sven
    Geverifieerde klant van Ekowax Cleaning Products

Vlotte levering! Meestal is dit een pijnpunt als je in België koopt …
    Product zelf moet zich nog bewijzen , ben benieuwd

• marc baillien
    Geverifieerde klant van Ekowax Cleaning Products

Snelle service en goede produkten

• Adri

Gewoon keigoed

• Edwin Duin
    Geverifieerde klant van Ekowax Cleaning Products

Zelfde dag nog geleverd 👍het resultaat gaan we volgende week bekijken

• George Wolters
    Geverifieerde klant van Ekowax Cleaning Products

Snelle levering en goede service en supergoed producten

• Evert van Lent

Top spul

• H Penninga

Levering erg laat
    Op de website staat: voor 3 uur besteld andre dag in huis. Dit was ook de reden om te bestellen. Vrijdag besteld dinsdag in huis

Antwoord van Ekowax Cleaning Products

Beste heer Penninga, jammer dat u alleen de bezorging beoordeeld, dat is juist het deel waar we meestal weinig invloed op hebben. U heeft een bestelling geplaatst op vrijdag, deze zou met een beetje geluk op zaterdag bezorgd kunnen worden. Echter waren wij voor een evenement met een verkoopstand in Duitsland en hebben vrijdags zodoende geen bestellingen meer kunnen verwerken en hebben deze keurig op maandag verwerkt en verzonden en is de volgende dag al bezorgd. Dit is nog steeds binnen 3 werkdagen en volgens ons toch zeer acceptabel. Hopelijk stemt uw bestelling tot meer tevredenheid.

Met vriendelijke groet namens Ekowax.

• Ekowax cleaning products.
    Geverifieerde klant van Ekowax Cleaning Products

Snelle levering, en goede communicatie. Verder heb ik de set gekocht voor mijn camper, maar heb thuis het schoonmaken zonder water geprobeerd op een legerontvanger uit de tweede wereldoorlog. Ik had gedacht dat het de opschriften op deze set zou weghalen, maar de oude verf knapte er wel mooi van op, en de opschriften bleven erop staan. Echt uitpoetsen durfde ik niet, want het is een ding van 80 jaar oud. Maar voorlopig tevreden.

• J. Wetering

Snelle levering.

• Alles volgens afspraak!!
    Review voor Ekowax Cleaning Products

In de middag besteling gedaan volg ochtend al binnen alles volgens afspraak. Ik gebruik de producten voornamelijk voor onze Camper! Ekowax wassen zonder water was ik al mee bekent, doet wat het belooft erg blij mee. nu ook Nano -Polisch Coat aangebracht, de verwerking gaat heel makkelijk. mooie reseltaat, nu alleen nog afwachten of het inderdaad zo lang blijft zitten als omschreven.

• Willem Sissingh

Goede service