Roofsale Webshop bv icon

Roofsale Webshop bv

De 2 webwinkel(s) van Roofsale Webshop bv samengevoegd worden beoordeling met een 8,1 door 273 klanten.

8,1

• PdB
    Geverifieerde klant van Roofsale

In eerste instantie leek het er op dat de bestelling over het hoofd was gezien . Maar hij kwam toch binnen twee werkdagen op de mat . Prima . En prijs technisch zeer oke

• Robin
    Geverifieerde klant van Roofsale

Duidelijke site, goede prijzen, perfecte service en super snelle levering!

Bedankt voor uw feedback Bedankt

• Jan
    Geverifieerde klant van Roofsale

Order werd geannuleerd met de reden dat het buiten bezorggebied is, terwijl volgens de voorwaarden binnen het bezorggebied is. Daarna meer duidelijkheid via mail gevraagd maar geen enkele reactie meer ontvangen.

• Berend De Boer

Verkeerde levering

Antwoord van Roofsale

beste, Bedankt voor uw feedback Spijtig om te horen, dat de levering foutief is verlopen
    excuses voor het ongemak,
    wellicht kunnen wij uw tegemoet zien met een korting coupon.
    Bedankt voor uw feedback
    met vriendelijke groet,
    Team Roofsale B.V

• Jan Derks
    Geverifieerde klant van Roofsale

Producten prima, verzend info kan beter!

Antwoord van Roofsale

Beste Jan, wij zijn het helaas eens maar nu momenteel is de onderzetting problematisch we trachten op ons best te doen middels feedback en de verzen d info zoveel mogelijk uw zending update te houden.
    nogmaals sorry voor het ongemak en voor de verzend info krijgt uw van ons een
    Korting-code van 10% bij uw eerst volgende bestelling hopelijk komen wij uw daar mee te gemoed.
    vermeld bij u kortingscode: LieveKlant #10
    met vriendelijke groet,
    Jolanda Smulders
    Ream Roofsale B.V.

• Bert Nienhuis

Snelle levering,
    En keurig zoals afgesproken helemaal top

• Dennis Wulff

Verzendkosten erg duur

Beste,
    ook hellaas hebben we dit vernomen en dit zal direct intern worden opgelost ter compassie, kan ik uw een Korting coupon van 10% geven op uw eerst volgende bestelling in inawachting van uw reactie verblijf ik met vriendelijke groet ,
    jolanda smulders cao Roofsale B.V

• Toon van Tilborgh
    Geverifieerde klant van Roofsale

Goede webshop en makkelijk af te halen in de winkel.

• Anastasiya
    Geverifieerde klant van Roofsale

I've ordered Royal Multiseal and got the wrong products delivered. Contacted the shop, and no one replied to me. A week later, I still need to call them to arrange a replacement.

Antwoord van Roofsale

can yoe please check your mail or your spam,
    regards

• Jordi De Groot
    Geverifieerde klant van Roofsale

Lengte van het product stond er niet bij en telefonisch was het bedrijf op dat moment niet bereikbaar. Toen de bestelling al verzonden was en er product extra besteld moest worden, werd er niet meegedacht met mij. De medewerker was wel schuldbewust maar de productinfo op de site is ook nog niet bijgewerkt. Overigens wel snel verzonden!

Antwoord van Roofsale

Sorry om dit te vernemen als uw wild kunnen wij uw dit nasturen levering op onze kosten.
    met viendelike groet
    Jolanda smulders
    Team Roofsale

• A Oliinyk
    Review voor Roofsale

Teleurstellende ervaring met Roofsale. Ik wil graag mijn recente ervaring met Roofsale delen, die helaas ver onder mijn verwachtingen lag. Mijn bestelling, die twee stuks Royal Multiseal 310 ml zou moeten bevatten, werd verkeerd geleverd. In plaats van de bestelde artikelen ontving ik Xeal Pro - een product dat ik niet nodig heb.

De teleurstelling over deze situatie is groot, aangezien ik op de juiste artikelen rekende. Het is frustrerend dat ondanks de duidelijke specificaties in mijn bestelling zo’n fout kon gebeuren.

Ik heb al contact opgenomen met het bedrijf en gevraagd om de juiste artikelen naar mij te sturen. Ik hoop op een snelle oplossing voor dit probleem. Het is belangrijk dat bedrijven als Roofsale het belang van correcte orderverwerking en goede klantenservice begrijpen.

Ik deel deze ervaring om andere kopers te waarschuwen en het bedrijf aan te moedigen hun processen te verbeteren om dergelijke fouten in de toekomst te voorkomen.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Roofsale

Heel ander item opgestuurd gekregen mag ook nog zelf de retour kosten gaan betalen nooit meer

• David
    Geverifieerde klant van Roofsale

Goede prijs en snelle levering. Erg tevreden!

Antwoord van Roofsale

Bedankt voor uw mooie feedback

• Wilco Lindner
    Geverifieerde klant van Roofsale

Tot op heden niets ontvangen

• Ben
    Geverifieerde klant van Roofsale

Heb gereedschap besteld. Krijg na 10dagen een verzendbewijs en daarna een mail van gls dat het pakket vandaag bezorgd word. Dus ik mijn klant gebeld dat ik morgen kom om het karwei te maken. Dag vrijgehouden om het pakket aan te nemen en zit te wachten. Zou tussen 10 en 12 geleverd worden. Krijg ik om 11 uur een mail dat het toch niet komt vandaag. Zit ik dan. Ben zzper en ben nu een dag kwijt dus en kan mijn klant gaan bellen dat het karwei toch niet door kan gaan. Lekker professioneel komt dat over. Bedankt voor niks GLS. Als ik dan gls bel met mijn klacht krijg ik nog een grote bek ook.

• thom smeets
    Geverifieerde klant van Roofsale

Het artikel leek op de foto van kunststof (wat nodig is om te laten fuseren met bitumen), in werkelijkheid is het metaal.

• Twan
    Geverifieerde klant van Roofsale

Voldoende keuze, en bij ophalen nog advies gekregen. Helaaas geen bericht dat bestelling klaar stond maar goed geholpen

• Jp Van Beek
    Geverifieerde klant van Roofsale

Een stukje informatie over de status en verzenden zou prettig zijn.

Order inmiddels netjes afgehandeld met dank aan Marchel

• Frank Hozeman
    Geverifieerde klant van Roofsale

Geweldige service. In de eerste instantie verkeerde dakpan geleverd. Werd dezelfde dag nog aan de deur omgewisseld. Nog niet meegemaakt zo’n goede service

• martin weustink
    Geverifieerde klant van Roofsale

Super snelle levering en ook nog eens de goedkoopste