Babes en Binkies B.V. icon

Babes en Binkies B.V.

De 4 webwinkel(s) van Babes en Binkies B.V. samengevoegd worden beoordeling met een 9,1 door 1.934 klanten.

9,1

Taal

• Rachel
    Review voor Babes en Binkies

Leuke trainingsbroek besteld 98/104 voor mijn zoontje van 2.5 broek toegestuurd gekregen waar in staat 4 jaar maat 98/104 is niet voor een 4 jarige ook als ik deze op een andere broek 98/104 leg is hij wel 2 maten groter netjes hier over contact op genomen zondag al inmiddels al vrijdag en nog geen oplossing erg slechte service ik bestel hier niet weer

Antwoord van Babes en Binkies

Hi Rachel,
    We vinden het ontzettend jammer dat je je ongenoegen via een review naar ons uit. Zoals we herhaaldelijk aan je gevraagd hebben, hebben wij een foto nodig van het maatlabel dat in het ontvangen kledingstuk zit. Gezien je via WhatsApp contact met ons hebt, kan eenvoudig in de app een foto gemaakt en verstuurd worden naar ons waarna we tot een passende oplossing kunnen komen. Hier wachten we, ondanks onze meerdere verzoeken, nog steeds op. Zou je die alsjeblieft ons kunnen toesturen?
    Lieve groet,
    BabesenBinkies

• Manouk.
    Geverifieerde klant van Babes en Binkies

Super leuke schoenen besteld en snel geleverd! Ik bestel hier zeker nog een keer.

• Marja
    Geverifieerde klant van Babes en Binkies

Product zoals beschreven, en snelle levering

• Yvon Rinkel

Mooie prijzen goede service

• Annemieke Van der Linden
    Geverifieerde klant van Babes en Binkies

Kwalitatief mooi en leuk vestje besteld en de bezorging was top!

• Tineke Bouwman

Top spul en heel mooi

• Tamara Kuijper
    Geverifieerde klant van Babes en Binkies

Snelle levering en mijn kids zijn super blij met de mooie kleding😁
    Mooie kwaliteit kleding
    We gaan vaker bestellen

• Silvia Van Aalst Valks
    Geverifieerde klant van Babes en Binkies

Snel geleverd en zeer goede kwaliteit

• marina den Hartog
    Geverifieerde klant van Babes en Binkies

Keurig op tijd geleverd. Tshirt is van prima kwaliteit!

• Marijke
    Geverifieerde klant van Babes en Binkies

Ik ben al 2 maanden bezig om mijn geld van de retourzending terug te krijgen,er wordt steeds niet op mijn mails gereageerd

• Lisette de Graaf - Arts
    Geverifieerde klant van Babes en Binkies

Snelle levering en maat is goed.

• Miranda Van Gastel
    Geverifieerde klant van Kids Outlet Shop

Hele leuke prijsjes en mooie kleren. Maat goed. Mijn dochtertje is zo blij en trots op haar nieuwe kleertjes. Snelle levering. Ga zeker vaker bestellen.

• Patrick Van den broeke

Goede prijzen

• B
    Geverifieerde klant van Babes en Binkies

Heb een verkeerd T-shirts gekregen , kreeg meteen netjes een mail met wat mijn probleem was. Maar daarna niks meer gehoord over een oplossing of reden. En aangezien terugsturen zelf moet betalen.

• Ggpm Van der kamp

• Daniëlla
    Geverifieerde klant van Babes en Binkies

Goed service en leuke sneaker!

• Charlotte
    Geverifieerde klant van Breezy Rollers

De schoenen kwamen op donderdagavond binnen, zondagochtend waren ze al zover afgesleten dat het mechanisme niet meer werkte. Teleurgesteld in de kwaliteit.

• Michelle
    Geverifieerde klant van Breezy Rollers

De schoenen hadden vertraging, maar nadat ik contact met hen had opgenomen, werden ze 2 dagen later geleverd. Schoenen ziet er mooi uit en mijn dochter is er erg blij mee en het doet het goed. Houd er rekening mee dat ze ze nu pas 1 week heeft. Maar tot nu toe erg tevreden.

• Arjan Van der Worp

Snel en naar verwachting

• Margriet Folkertsma
    Geverifieerde klant van Babes en Binkies

Heel tevreden over deze webshop. Je bestelling wordt snel geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden. De kwaliteit is prima