Klasen Online B.V. icon

Klasen Online B.V.

De 4 webwinkel(s) van Klasen Online B.V. samengevoegd worden beoordeling met een 9,1 door 2.210 klanten.

9,1
2.210 klantbeoordelingen

• Bob Neijman
    Geverifieerde klant van Kunstgrasdirect

Gras is niet egaal van kleur er zitten lichte en donkere strepen in ik heb hier voor 150 euro korting gekregen wat netjes is maar ze hadden dit van te voren moeten melden net is er aangeboden om alsnog het kunstgras om te ruilen, maar wij zien hier zelf vanaf omdat ik hier niet mijn vakantie aan op wil offeren

Antwoord van Kunstgrasdirect

Beste klant, wij zien liever de klacht opgelost, daarom hadden wij een korting aangeboden, als u daar niet tevreden mee bent, komen we graag het kunstgras omruilen voor een nieuw stuk.

• Els
    Geverifieerde klant van Kunstgrasdirect

Fantastische service en snel geleverd kan zo mooi se zomer in!!

• M.

Ongelofelijk snelle levering!

• van Gaalen
    Geverifieerde klant van Deurmatdirect

Netjes geleverd. Mooie mat.

• Shann
    Review voor Deurmatdirect

Vriendelijk personeel! Deurmat precies op maat

• Alena
    Geverifieerde klant van Deurmatdirect

Deurmatdirect wekt het gevoel dat de mat snel geleverd wordt. Helaas was dit niet het geval.

Antwoord van Deurmatdirect

Beste Alena,

Bedankt voor uw review.

Uw bestelling is binnen 1 werkdag na uw bestelling verstuurd. Helaas was er een vertraging bij DHL, waardoor de levering langer duurde dan verwacht. Voor op maat gemaakte deurmatten hanteren wij een levertijd van 4 werkdagen, en in uw geval is het 5 werkdagen geworden.

Hoewel wij er alles aan doen om onze beloften na te komen, kunnen we helaas niet altijd invloed uitoefenen op vertragingen bij onze logistieke partners.

• Esmee
    Review voor Deurmatdirect

Mooie deurmat snel geleverd!

• Sander T
    Review voor Deurmatdirect

Deurmat was snel in huis. Goed advies via mail over verschillende deurmatten.

• Eline
    Geverifieerde klant van Deurmatdirect

3x een dure deurmat (€110,- p/st) besteld, 2x zeer slecht verpakt met als gevolg beschadiging aan de hoek van de mat. Vanwege tijdgebrek (mat cadeau gegeven) geen mogelijkheid om op een nieuwe te bestellen.
    Foto’s van de verpakking gestuurd, daardoor een keer een mat met korting opnieuw besteld.
    Tip: verpak de kostbare producten beter tegen transport schade.

Antwoord van Deurmatdirect

Beste klant, wij zijn nogal verbaasd over uw review, u zegt dat de deurmat beschadigd is, maar u kunt ons geen daar foto van sturen als wij daar om vroegen. Wij moeten aan onze leverancier ook kunnen aantonen dat de deurmat beschadigd is.