Belle Schambre VOF icon

Belle Schambre VOF

De 2 webwinkel(s) van Belle Schambre VOF samengevoegd worden beoordeling met een 9,4 door 2.872 klanten.

2.872 klantbeoordelingen

Taal

• Melanie Sabajo-Overbeek

Snelle service.
    Vriendelijk.
    Blij met mijn aankopen

• Marly De Smedt
    Geverifieerde klant van D'Alonzo

donderdagavond besteld en zaterdagvoormiddag geleverd. kwaliteitsvolle producten, nergens anders zo'n service!

• Jan Mengelers
    Geverifieerde klant van D'Alonzo

De kwaliteit van het product. De snelle levering, een geweldig zorgzame levering dat met name tot uiting komt in uiterst zorgvuldige (cadeau)verpakking. Het geheel ademt een zeer klantgerichte dienstverlening en dat is een zeldzame meerwaarde in pakketpostlevering. Slechts één terzijde (de enige reden waarom ik geen 5 sterren gegeven heb). Het leer van mijn Monterosso leren notitieboekje is van goede kwaliteit maar vlakker van kleur dan de meer 'gevlamde' versie die ik op de website gezien heb. Het prachtige leren notitieboekje oogde daardoor wat saaier dan een Italiaans oud leren kaft zou doen vermoeden.

• Marian Poyck
    Geverifieerde klant van Scrittura Elegante

Hoezo, dit veld is verplicht??? Ik bepaal zelf wel of ik hier iets wil invullen. Ik bepaal zelf waar ik iets bestel, en ik gun anderen hun eigen zoekproces. Daar meng ik me niet in.

• Michel Kammerer

Envoi rapide, prix contenus

• Bettina Moog
    Geverifieerde klant van Scrittura Elegante

This was my first purchase and everything was fine!

• Benno Bouwmeester
    Geverifieerde klant van D'Alonzo

Zeer snelle service, product zoals omschreven

• Jules Schyvens
    Geverifieerde klant van D'Alonzo

Uitstekende service en zeer snelle levering

• Martijn Van Heerde

Netjes ingepakt

• Esther van Uffelen-Jacobs
    Geverifieerde klant van D'Alonzo

Prachtig notebook, heel mooi leer, voelt heerlijk luxe aan, de inscriptie met mn eigen initialen maakt het helemaal af! Echt mooier dan verwacht. Wat een mooi cadeau aan mezelf, hier ga ik lang plezier van hebben. Het was ook snel bezorgd en practig al cadeautje verpakt!