Q24U icon

Q24U

De 7 webwinkel(s) van Q24U samengevoegd worden beoordeling met een 9,0 door 2.734 klanten.

9,0

Taal

• ruud bloemink

Zeer snel geleverd

• Raymond van der Klugt
    Geverifieerde klant van OBD24U

Goede service, ik stelde op zondag een vraag via de email, en kreeg zelfs op zondagavond nog antwoord. Ook snelle levering en goedkope prijzen.

• Mike van Doornik
    Geverifieerde klant van OBD24U

Testkast gekocht met Originele renault software. helaas kan hij niet synchroniseren met de servers en dus niets programmeren of verder uitlezen.

• Peter
    Geverifieerde klant van OBD24U

Prijs en verzending is top

• Michel Hoogervorst
    Geverifieerde klant van Q24U

Product geleverd maar helaas een klein defect. Op de factuur staat mailen, maar daar komt geen respons op. Aan de telefoon een chagrijnig klinkende man die me wijst op de retourknop op de site. Prima, ga ik het via de site regelen. Wederom geen respons. Ronduit slechte aftersales dus. Het probleem (een defecte toets op een toetsenbord) heb ik inmiddels maar gewoon verholpen. Ding doet het, prima zo.

Antwoord van Q24U

Beste, volgends mij was er telefonisch afgesproken dat u hem kon retourneren en dat wij hem dan zouden omruilen. Echter is er geen retourformulier van u ontvangen, daarnaast was de afsprak al duidelijk volgends mij, en wordt daar uiteraard niet meer op gereageerd. Dit staat ook zo beschreven op de retourpagina! Wij begrijpen uw reactie dan uiteraard ook niet!

• Willy LEEST
    Geverifieerde klant van OBD24U

Bestelling werd vlot afgehandeld. Ook werd er vlug gereageerd om een afspraak vast te leggen voor de ophaling van de bestelde artikelen !

• Simon De Corte
    Geverifieerde klant van Q24U

Zeer goede klantenservice! Product voldeed perfect aan de verwachtingen.

• R Schaapherder

Snel geleverd.

• Alfred

Prima service

• YT_DieEnePCGast
    Geverifieerde klant van Q24U

Goede service, kwam snel aan en ze hebben het snel verzonden.
    Ook nog een betere prijs dan concurenten!
    Zeker een aanrader!

• B W
    Geverifieerde klant van OBD24U

Goede service en goed aanbod op voorraad

• Eric Kolkman

• Ramon van der Meulen
    Geverifieerde klant van OBD24U

Prima prijzen en snelle levering. Helaas had ik iets verkeerds besteld en terug moeten sturen, maar dat is allemaal netjes opgelost.

• Mark

4 keer veranderd de aflevering datum

Antwoord van OBD24U

Beste, helaas hebben wij zoals u zult begrijpen geen invloed op hoe PostNL de levering van uw zending doet. Wij zullen hier een klacht van maken, dit kunt u het besten zelf ook doen.

• Rene
    Geverifieerde klant van OBD24U

Product zou op dinsdag geleverd worden . Met een beetje (veel) geluk komt het komende dinsdag. Ondertussen is het product niet meer nodig

Antwoord van OBD24U

Vervelend om te horen dat er nog niks geleverd is. Het probleem ligt bij PostNL, deze hebben veel vertragingen. Helaas hebben wij geen enkele invloed op de werkwijze van PostNL. Ik raad u dan ook aan om een klacht bij PostNL te maken. Wij hebben al een klacht van de uw zending bij PostNL aangemaakt.

• arlayni Poulino
    Geverifieerde klant van OBD24U

Nog steeds niet binnen gekomen en geen idee wanneer wel

Antwoord van OBD24U

Hallo,, wij weten wel waarom het niet bezorgd is bij u. U heeft een niet bestaand adres opgegeven, en PostNL kan het daardoor niet leveren is nu retour aangekomen bij ons en zal dus opnieuw opgestuurd moeten worden.

• Wim Klamer
    Geverifieerde klant van OBD24U

Geweldig product, doet wat wordt beloofd.
    En goede service

• Erwin de Haas
    Geverifieerde klant van OBD24U

werkt naar behoren en meer

• Jelle van der Molen
    Geverifieerde klant van Q24U

Duidelijke website en snelle levering.

• vof Daane

Alles volgens afspraak