Vergeldt Planten Lottum icon

Vergeldt Planten Lottum

De 1 webwinkel(s) van Vergeldt Planten Lottum samengevoegd worden beoordeling met een 9,6 door 90 klanten.

9,6

Taal

• Kurt
    Review voor hogehagen.nl

Nicht nur die schnelle und pünktliche Lieferung, sondern auch die vollkommen problemlose Abwicklung haben mich überrascht. Die Qualität der gelieferten Ligusterpflanzen war zudem auch perfekt. Vielen Dank !

Antwoord van hogehagen.nl

Vielen danke für die nette Bewertung.

• Piet
    Review voor hogehagen.nl

Ontzettend goed advies en nazorg, bij de aankoop van een heg, staat er met dank aan hun nu prachtig bij

• Dirk Jan
    Review voor hogehagen.nl

Na wat contact via de mail heb ik duidelijk advies ontvangen over een heg die in mijn tuin geplaatst moest worden. Jeroen heeft kennis van zaken en geeft duidelijk en eerlijk advies.

Ha Dirk Jan,
    Bedankt voor het leuke berichtje!
    Groetjes,

• Eddo
    Review voor hogehagen.nl

Top service en super snelle levering!!!

Antwoord van hogehagen.nl

Bedankt voor de review Eddo!

• Maarten
    Review voor hogehagen.nl

Bedankt voor de snelle levering en deskundig advies. We zijn erg blij met onze nieuwe haag.

Bedankt Maarten!

• Guus
    Review voor hogehagen.nl

Snelle levering top kwaliteit. Echte aanrader !!!

Antwoord van hogehagen.nl

Bedankt voor je leuke bericht Guus!

• Rina de Lange
    Review voor hogehagen.nl

Prachtige laurier Genolia bij Haagplanten gekocht. Nu jaartje later prachtige haag.

• Vera
    Review voor hogehagen.nl

Perfecte service, snelle levering en supermooie portugese laurier, echt een aanrader!

Hallo Vera,
    Bedankt voor je leuke bericht!

Groetjes,

• NC
    Review voor hogehagen.nl

Prima kwaliteit planten. En netjes aan huis geleverd. Hebben zelfs nog aangeboden om ze aan te planten.

Ha NC,
    Bedankt voor je bericht.
    groet,

• Clifford Neumann
    Review voor hogehagen.nl

Einwandfreie Pflanzen, sehr guter Service. Auch Betreuung nach dem Kauf ist spitze.

• Alex

Topp Service, super Kommunikation

• Jacques

Mooie haag gekregen!

• Frank
    Review voor hogehagen.nl

Een zeer aangename koop ervaring. Alles was heel duidelijk en klantgericht, men heeft veel kennis van zaken en een hele aantrekkelijke prijs/ kwaliteit verhouding. Bovendien was de levering zeer punctueel en de after sale service top.

• Karin
    Review voor hogehagen.nl

Wij hebben meerdere hagen(beuken en liguster),bomen en planten van Matthijs en Jeroen. De kwaliteit, snelle leveringen en deskundig advies zijn uitstekend!

• Vandermaesen Boudewijn

Prachtige Portugese Laurier

• Pascal
    Review voor hogehagen.nl

Bedankt voor de vriendelijk service. De chauffeur heeft zelfs even geholpen om de mooi planten achterin de tuin te zetten. Top!

• Sebastian
    Review voor hogehagen.nl

Bestellt wurden 9x "Fargesia Robusta Campbell 180-200cm 30 liter Topf"

Bei jedem Bambus sind nur 1-2 Halme über 180cm.. Zwei der Bambus Töpfe sind leider halb leer. Man kauft einen Bambus der in einen 30 liter Topf gesetzt wird aber auch in einen 15 liter Topf gepasst hätte..

Auf Nachfrage zeigt sich der Kundenservice uneinsichtig.. Schade!

EDIT: Nach dieser Bewertung wurde ich nochmal vom Kundenservice kontaktiert und es wurden dann doch die zwei Bambusse zurückgenommen und erstattet.

Antwoord van hogehagen.nl

Sie haben nie von zu kleinen Pflanzen gesprochen. Ich habe die Pflanzen selbst ausgesucht, gebracht und Sie waren sehr zufrieden beim Lieferung. Ich habe nach Ihre Bewertung gefragt, ob ich die Pflanzen nochmal messen darf, aber Sie geben dafür keine Erlaubnis. Die Töpfe sind voll durchwurzelt und haben mindestens 25 Halme. Wir haben keine Laborvermehrung, aber es handelt sich um Naturprodukte. Die Töpfe sind voller Halme, aber wir haben keinen Einfluss darauf, wie sie genau im Topf wachsen. Dass sie in einen 15-Liter-Topf passt, ist völliger Unsinn. Ich bot zunächst an, die gesamte Bestellung Kostenlos zu stornieren. Ich vermute, Sie hattest nur noch 2 übrig und wolltest diese zurückgeben weil Sie den Rest gepflanzt haben. Schade!

• Sofie
    Review voor hogehagen.nl

Erg mooie planten gekregen. Een blikvanger in de straat! Ze werden geleverd door een vriendelijke chauffeur.

• Joep

Goeie service

• Marianne
    Review voor hogehagen.nl

Super mooie volle laurier haag. Zeker een aanbeveling om hier te kopen.