Vosparts B.V. icon

Vosparts B.V.

De 2 webwinkel(s) van Vosparts B.V. samengevoegd worden beoordeling met een 9,1 door 422 klanten.

9,1
Filter 421 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 422 met beschrijving

Taal

• John Klooster
    Review voor Vosparts

Achterbumper gespoten ontvangen met eigen koeriersdienst. Bumper ziet er fantastisch uit. Precies de kleur van de auto. Volgende dag geïnstalleerd en het ziet er weer als nieuw uit.

• B
    Review voor Vosparts

Door te communiceren met de klant !!

Antwoord van Vosparts

Beste heer Vroonhoven,

We hebben u meerdere malen geprobeerd te contacten, maar kregen geen contact met u. We hebben u nogmaals een e-mail gestuurd, in de hoop dat u daarop reageert.

• Willem

Snelle levering,perfect passende onderdelen met 100%kleur match Helemaal top👍🏻

• Sindy
    Review voor Vosparts

Meine Stoßstangen und der der Kotflügel waren nicht gut lackiert, hatten auch kleine Lackfehler und Tropfen. Auch waren sie nicht ganz passgenau.

• van den Burg
    Review voor Vosparts

Geweldig ! Super bezorgdienst.

• Paul Tuinte
    Review voor Vosparts

zeer professionele website, uitstraling, je voelt de betrouwbaarheid die ze ook waarmaken. Product werd eerder dan verwacht geleverd, met een duidelijke track and trace. Aan de eigen bezorgservice kunnen vrijwel alle bezorgdiensten nog een voorbeeld aan nemen. Zeer nauwkeurig en grafisch mooi weergegeven waar de bezorger zich bevindt. Hulde!

• Robert

goede kwaliteit prijs verhouding

• Jurgen van den Boogaard
    Review voor Vosparts

snel, prettig en ontvang wat ik bestel

• 4

Goedkoop en snel