Aandachtvoorrekenen.nl

Aandachtvoorrekenen.nl

Veel ouders met kinderen op de basisschool lopen er vroeg of laat tegenaan: het gaat even niet zo lekker met rekenen op school. Rekenen is een vak dat voor kinderen een uitdaging kan zijn. Vaak is de enige oplossing: zo veel mogelijk oefenen met sommen!
Sinds 2010 geven wij (uitgeverij Sweelinck & De Boer B.V.) de oefenboeken rekenen van 'Aandacht voor Rekenen' uit. Elke dag versturen wij met veel plezier oefenboeken rekenen naar ouders die hun kind graag willen helpen met rekenen.
9,0
Filter 250 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 214 met beschrijving

• r. huizinga
    Geverifieerde klant van Aandachtvoorrekenen.nl

Overzichtelijke opgaven. Veel repetities waardoor stof blijft hangen en bevordert automatiseren

• Sahila Darkaoui
    Geverifieerde klant van Aandachtvoorrekenen.nl

meer cito gerichte vragen in de oefenboekjes toevoegen.

• Hoe beoordeel je Aandachtvoorrekenen.nl?

• Belle Gen

Overzichtelijk boek

• Youssef El Bakiouli

Goede en snelle service!

• Arzu

Boeken zijn super goed

• Soenieta Kalyan-Phagoe
    Geverifieerde klant van Aandachtvoorrekenen.nl

De rekenstof sluit goed aan bij de stof die in de klas wordt behandeld.

Antwoord van Aandachtvoorrekenen.nl

Fijn, dat is precies wat we willen ;)

• Emine Dogan
    Geverifieerde klant van Aandachtvoorrekenen.nl

Ik ben tevreden en vertrouwen op

• Maryam Neshati

Geweldige service

• Aylin Cakır
    Geverifieerde klant van Aandachtvoorrekenen.nl

Prima methode om rekenen thuis met je kind te oefenen. De methodiek volgt precies het niveau van het kind op school, waardoor alles op elkaar aansluit. Dat helpt mijn dochter haar zelfvertrouwen te vergroten.
    Ik ben heel tevreden.

Antwoord van Aandachtvoorrekenen.nl

Fijn dat jullie zo tevreden zijn!

• Simone Thommassen
    Geverifieerde klant van Aandachtvoorrekenen.nl

Mijn dochter ( groep 7) heeft veel moeite met het automatiseren van rekenen. Dit heeft grote invloed op haar zelfvertrouwen. Ze kwam regelmatig huilend thuis als de rekenles te moeilijk was geweest. We zijn eind vorig schooljaar gestart met de oefenboeken. Mijn dochter is in 3 maanden tijd van M5/ E5 IV score naar E5 III score gegaan. Een gigantische vooruitgang! Wat nog belangrijker is dat ze de rekenles makkelijker kan volgen, waardoor de meeste tranen verleden tijd zijn.

Antwoord van Aandachtvoorrekenen.nl

Wat fijn om te horen dat het oefenen je dochter helpt. Niet alleen voor de betere score maar vooral ook voor een positiever gevoel voor haar!