Aandachtvoorrekenen.nl

Aandachtvoorrekenen.nl

Veel ouders met kinderen op de basisschool lopen er vroeg of laat tegenaan: het gaat even niet zo lekker met rekenen op school. Rekenen is een vak dat voor kinderen een uitdaging kan zijn. Vaak is de enige oplossing: zo veel mogelijk oefenen met sommen!
Sinds 2010 geven wij (uitgeverij Sweelinck & De Boer B.V.) de oefenboeken rekenen van 'Aandacht voor Rekenen' uit. Elke dag versturen wij met veel plezier oefenboeken rekenen naar ouders die hun kind graag willen helpen met rekenen.

9,0
Filter 210 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Arzu

Boeken zijn super goed

• Soenieta Kalyan-Phagoe
    Geverifieerde klant van Aandachtvoorrekenen.nl

De rekenstof sluit goed aan bij de stof die in de klas wordt behandeld.

Antwoord van Aandachtvoorrekenen.nl

Fijn, dat is precies wat we willen ;)

• Hoe beoordeel je Aandachtvoorrekenen.nl?

• Emine Dogan
    Geverifieerde klant van Aandachtvoorrekenen.nl

Ik ben tevreden en vertrouwen op

• Maryam Neshati

Geweldige service

• Aylin Cakır
    Geverifieerde klant van Aandachtvoorrekenen.nl

Prima methode om rekenen thuis met je kind te oefenen. De methodiek volgt precies het niveau van het kind op school, waardoor alles op elkaar aansluit. Dat helpt mijn dochter haar zelfvertrouwen te vergroten.
    Ik ben heel tevreden.

Antwoord van Aandachtvoorrekenen.nl

Fijn dat jullie zo tevreden zijn!

• Simone Thommassen
    Geverifieerde klant van Aandachtvoorrekenen.nl

Mijn dochter ( groep 7) heeft veel moeite met het automatiseren van rekenen. Dit heeft grote invloed op haar zelfvertrouwen. Ze kwam regelmatig huilend thuis als de rekenles te moeilijk was geweest. We zijn eind vorig schooljaar gestart met de oefenboeken. Mijn dochter is in 3 maanden tijd van M5/ E5 IV score naar E5 III score gegaan. Een gigantische vooruitgang! Wat nog belangrijker is dat ze de rekenles makkelijker kan volgen, waardoor de meeste tranen verleden tijd zijn.

Antwoord van Aandachtvoorrekenen.nl

Wat fijn om te horen dat het oefenen je dochter helpt. Niet alleen voor de betere score maar vooral ook voor een positiever gevoel voor haar!

• H.M. Ouwendijk
    Geverifieerde klant van Aandachtvoorrekenen.nl

Was snel in huis. Prima opgaven.

• Daniela Franken
    Geverifieerde klant van Aandachtvoorrekenen.nl

mijn dochter maakt de sommen nu een stuk makkelijker en sneller

Antwoord van Aandachtvoorrekenen.nl

Wat fijn voor je dochter!

• A Maessen
    Geverifieerde klant van Aandachtvoorrekenen.nl

Werkwoord spelling groep 7 cito 2* niveau 1+ behaald.
    Vraagstukken zeer goede aanvulling.
    Nu groep 8 nog geen resultaten

Antwoord van Aandachtvoorrekenen.nl

Fijn dat je zo tevreden bent en dat het oefenen goed werkt.

• Margriet
    Review voor Aandachtvoorrekenen.nl

Zeer overzichtelijk en fijn om te weten met welke stof je je kind kunt helpen. Van een 3 score naar een 1+ score in groep 6! We hebben niet dagelijks geoefend, maar zo af en toe eens samen gekeken wanneer het even wat lastiger werd. Kortom een fijn steuntje in de rug en met veel vertrouwen naar groep 7.

Antwoord van Aandachtvoorrekenen.nl

Wat een vooruitgang, fijn hoor. Succes in groep 7!