Ant's Kingdom | Mierenboerderij

Ant's Kingdom | Mierenboerderij

Ants are heroes! Ants as pets are amazing. It is our mission to intotroduce this special pets to a public as big as possible and to give the ant keeping hobby a worldwide impuls!
8,9

• Thijmen Hoogenboom
    Review voor Ant's Kingdom | Mierenboerderij

Hele fijne winkel hopelijk brengen jullie nog nieuwe 3d nesten uit!! Ik zou wel graag als mijn kolonie een 3de uitbreiding nodig heeft een xl cube willen zien.

• Joost de Kovel
    Geverifieerde klant van Ant's Kingdom | Mierenboerderij

Klantenservice is goed en een hele goede kwaliteit spullen, alleen een beetje jammer dat ze de lasius en messor mieren bijvoorbeeld niet in winterslaap doen. Dit kan je zien doordat ze ze nogsteeds verkopen in de winter. Ook zijn de prijzen best duur maar er zijn soms goede deals.

Antwoord van Ant's Kingdom | Mierenboerderij

Bedankt voor je beoordeling! Leuk dat je ook over de winterslaap begint. Er zijn hier namelijk veel meningen en discussies over. Wij hebben onze keuze voor winterrust in plaats van winterslaap gebaseerd op jarenlange ervaring en duizenden kolonies. Ik leg je het graag persoonlijk uit mocht je dat interessant vinden. Je kunt me mailen (info@antskingdom.com) t.a.v. JP of je bent van harte welkom om tijdens een open dag of ander moment eens van gedachten te wisselen! Nogmaals dank en veel plezier met je bestelling verder!

• Hoe beoordeel je Ant's Kingdom | Mierenboerderij?

• Bob van den Broek

• Dayana
    Geverifieerde klant van Ant's Kingdom | Mierenboerderij

Voldoet naar verwachting en zeer snelle levering