Artistic Lab
Artistic Lab begon voornamelijk met grafische ontwerpen op basis van originele stockfoto's over de hele wereld. Deze mixen, husselen en blenden we tot een uniek ontwerp. Wij, Boy & Mitch zijn samen de eigenaren van Artistic Lab en tevens broers. Boy is het creatieve brein achter de ontwerpen en Mitch de (online) marketing strateeg en webdesigner. Vanuit intrinsieke motivatie om te ondernemen en mooie dingen te maken die andere inspireren besloten we Artistic Lab op te richten.
De zekerheden van https://www.artisticlab.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020