Aveta-shop
Lieve (aanstaande) mama, je bent ervoor gemaakt om een kindje ter wereld te brengen. En jouw kindje is ervoor gemaakt om geboren te worden. Een prachtig, natuurlijk proces wat eigenlijk helemaal vanzelf gaat. Maar dat betekent niet dat het niet zwaar en intens kan zijn. Daarom maken wij het jou graag comfortabel. Van onze bevalbaden tot onze birth balls, ze helpen jou stuk voor stuk om de weeën beter op te vangen zodat je makkelijker kunt genieten van dit bijzondere moment. En is je kindje eenmaal geboren? Dan bieden wij je alles wat je nodig hebt voor een fijne start. Je mag trots zijn op jezelf.
birth ball bevalbaden babyverzorging
Filter 18 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 11 met beschrijving

• Goedele
    Geverifieerde klant van Aveta-shop

Erg snelle service en de birth ball voldoet aan de wensen.

• Ilse Kloosterman
    Geverifieerde klant van Aveta-shop

Werd dezelfde avond geleverd. Ik kon het goed gebruiken dus super fijn dat het er zo snel was.

• Dewi Groenendaal
    Geverifieerde klant van Aveta-shop

Super snel geleverd, gelijk de volgende dag in huis en nog een mega leuk kadootje extra bij mijn bestelling. Hoe leuk is dat!

• Hannah
    Geverifieerde klant van Aveta-shop

Bestelling snel binnen en zoals beschreven. Blij mee :)

• J.M.

Snelle en vriendelijke service

• Raymond Raijmakers
    Geverifieerde klant van Aveta-shop

Supersnelle levering! Mijn bestelling werd dezelfde dag nog geleverd.

• Merel
    Geverifieerde klant van Aveta-shop

Snelle levering, mijn bestelling was zo thuis en als verrassing zat er nog iets extra’s kleins bij. Super leuk om te ontvangen.

• Hanna

Goeie service

• Helena Aniepa

Geweldig

• Natascha
    Geverifieerde klant van Aveta-shop

Goede kwaliteit en snel geleverd. Het artikel was lief ingepakt in geschenkpapier, onze zwangere collega was helemaal blij!

• AM Reijnders
    Geverifieerde klant van Aveta-shop

Helemaaaaal enig verpakt! Lieve attentie erbij en een snelle levering. Hartstikke bedankt! 🥰