BD Store Outdoor Adventure

BD Store Outdoor Adventure

De bd store in Middelburg bestaat nu maar liefst 50 jaar!
Een unieke buitensportwinkel, gespecialiseerd in wandelsport, hiking, kamperen en hengelsport.
Voor de mannen hebben we Jeans van bekende merken.
Outdoorkleding bij bd store bestaat oa. uit waxkleding, softshell en fleece jassen, outdoorbroeken , regenkleding, jassen in Army Style enz.
Wandelschoenen, sandalen en slippers , legerkisten, werkschoenen, we hebben het allemaal.
Begonnen als Brammetje Dump... tegenwoordig beter bekend als bd store.
8,7
Filter 1230 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1228 met beschrijving

• Anoniem
    Geverifieerde klant van BD Store Outdoor Adventure

Snelle levering en levering volgens verwachting. Helemaal blij.

• Wmjc Pijs
    Geverifieerde klant van BD Store Outdoor Adventure

prima bedrijf,goed contact,houden je goed op de hoogte van de bestelling.

• Hoe beoordeel je BD Store Outdoor Adventure?

• Hendrikus Rijkee
    Geverifieerde klant van BD Store Outdoor Adventure

Goede service, artikel was op het moment niet leverbaar. Keurig bericht gehad.

• Peter Bakker
    Geverifieerde klant van BD Store Outdoor Adventure

Late levering en onduidelijkheid over hoe lang het zou duren voordat geleverd kan worden

• Charlotte Lopuhas
    Geverifieerde klant van BD Store Outdoor Adventure

Nog niet ontvangen zou het gisteren krijgen nu Het ligt aan DHL ze kwamen het pakket niet eens ophalen! ! Dus het ligt niet niet aan de webwinkel, ze hebben mij keurig op de hoogte gehouden .

• R.Karelse

Snelle levering. Top!

• Peter Looman
    Geverifieerde klant van BD Store Outdoor Adventure

Tijdens de levering werd ik goed op de hoogt gehouden . Ik ben zeer tevreden

• Johan Barendrecht
    Geverifieerde klant van BD Store Outdoor Adventure

mooie zaak, goede producten, klantvriendelijke bediening !

• Tosca Bannenberg

Tosca Bannenberg

• Jan-Hein Hendriksen
    Geverifieerde klant van BD Store Outdoor Adventure

Ik had een foutje gemaakt in de bestelling, snel contact gezocht. Aanpassing was geen enkel probleem. En ook nog eens snel geleverd !

• Peter Oosterbaan

alles is goed gegaan

• Arjen W.
    Geverifieerde klant van BD Store Outdoor Adventure

Na het bestellen van sokken en schoenen werd ik door BD Store gemaild dat de schoenen in mijn maat niet op voorraad waren. De vraag was of de sokkken even konden wachten of meteen verzonden moesten worden. Dat kon van mij wel even wachten. Een paar dagen later werd ik gebeld dat de schoenen pas over een 5 maanden leverbaar zijn. Een alternatief voor de schoenen werd voorgesteld. Fotos' van de schoenen werden verzonden per Whatsapp. Tevens de toezegging dat als ik de schoenen uiteindelijk niet wil, de verzendkosten voor BD Store zijn. Tevens tips gekregen om op te letten bij het passen. De schoenen blijken een prima alternatief en als extraatje zat er een zakje voetwol (tegen of bij blaren) bij. Prima service, prima communicatie!

• Miriam Vollenberg
    Geverifieerde klant van BD Store Outdoor Adventure

Was niet leverbaar maar werd uitstekend telefonisch geholpen en op de mail op de hoogte gehouden..
    Dit zouden meer bedrijfen moeten doen...

• Hilco
    Geverifieerde klant van BD Store Outdoor Adventure

Bestelling was helaas niet op voorraad maar uiteindelijk toch wel geleverd, zij het iets later.

• Martien
    Geverifieerde klant van BD Store Outdoor Adventure

Zeer goede service. Bestelde veters niet op voorraad en na overleg kostenloos vervangen door ander merk. Snelle levering en goede prijs-kwaliteit verhouding.

• Caroline
    Geverifieerde klant van BD Store Outdoor Adventure

Hulpvaardige medewerkers, snelle reacties op vragen en levering,
    uitstekende service

• Dirk P.
    Geverifieerde klant van BD Store Outdoor Adventure

Snel en adequaat gereageerd, met een telefoontje kon ik de bestelling nog wijzigen. Ik werd aardig te woord gestaan.

• Lex Linsen
    Geverifieerde klant van BD Store Outdoor Adventure

goed spul, mooie prijs, snel geleverd

• Ceetje
    Geverifieerde klant van BD Store Outdoor Adventure

Snelle en nette levering.

• M. Martin
    Geverifieerde klant van BD Store Outdoor Adventure

Mooie prijzen en volgens afspraak geleverd, dat wil je als klant