Back to your Soul

Back to your Soul

Holistisch therapeut met een webshop waar producten gekocht kunnen worden ter ondersteuning van de eigen persoonlijke en spirituele ontwikkeling. Speciaal gemaakt en geselecteerd voor jou.

Goedgekeurd

Aspirant lid van WebwinkelKeur

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Moeder van vier prachtige zielen, samen met hen en mijn man hebben we een prachtige plek kunnen creëren voor onze kleine ‘stam’ waar iedereen welkom is.

We verbinden ons graag met het aardse, het universum en alles daar tussen in.

Ik werk al meer dan 20 jaar als gezinsbehandelaar en daarnaast al 10 jaar werkzaam binnen het energetisch werken. Nu is de tijd gekomen om dit te combineren zodat ik jou kan ondersteunen om ook het leven te creëren wat jij wil!

Bekijk Manifest