Plakselaan 10

John Keijzers beoordeelde op 2019-08-01

Goede service!👍👍

AC Maassen beoordeelde op 2019-07-08

Update:
Had een review van de verkeerde winkel geplaatst.
Bij Bandit verliep alles prima. Ik vind het filament als de print lukt echt super smooth en mooi eruit komen. Alleen heb ik wel wat inconsistenties gevonden, zoals hapjes uit het filament en ik vermoed (niet gemeten) wat dikkere delen, want de prints falen behoorlijk vaak. Al ben ik er ook nog niet helemaal uit of dat nou door dit filament komt of evt. m'n printer. Maar gezien m'n eerdere negatieve review van de verkeerde winkel bij deze toch even een positieve update totdat ik meer weet.

Marc Bos beoordeelde op 2019-06-30

Nette afhandeling in de webwinkel. Zeer makkelijk om een afspraak te maken om het materiaal op te halen en werd ook zeer vriendelijk ontvangen.
De PLA had een mooie volle kleur(blauw) en was zeer makkelijk te verwerken, zonder aanpassingen te maken op de printer. Met de goed kleurende PETG(wit) had ik wat meer instellingen moeten aanpassen voor mijn printer en werkt ook geweldig goed.

Mark beoordeelde op 2019-06-19

Zeer snel geleverd!!!

bedankt!!

Beste Mark,
Dank je voor deze positieve beoordeling. Ik verwacht dat je over het filament zelf ook zo tevreden bent?
Groet,

T beoordeelde op 2019-05-28

Filament, zeker het PLA, is uitstekend. PETG is wat moeilijker in te regelen maar lukt ook wel na een paar keer proberen.

Enige probleem met de levering was weer eens gedoe met DHL. DHL is een onbetrouwbare toko en ik mijd deze dan ook als de pest.
Als er een kans is om een levering te verprutsen dan grijpt DHL dat met twee handen aan. Allereerst bleef de zending zomaar een dag bij DHL liggen, ze deden er niets mee en de status werd ook niet geupdate. Tweedens stond de bezorger in dat autootje een kwartier bij mijn in de straat, schijnbaar niets te doen. Toen ze wegreed ben ik maar de straat opgesprint en heb haar tegengehouden. Dat was maar goed ook want ze was gewoon vertrokken zonder ook maar een poging te doen tot afleveren. Dat hele DHL is een prut organisatie, ze zouden het personeel wat beter moeten betalen. Daar ligt een hoop onvrede en motivatie om bestelling te saboteren.

Maar goed, ik ben over het filament tevreden, maar zal niets meer bestellen zolang DHL de 'bezorging' doet.

UPDATE: Bandit3d heeft nu een alternatieve bezorgdienst opgenomen in het bestelproces! Dat is erg positief en ik zal dan ook zeker weer bestellen!

Beste Ton,

Dank je voor jouw positieve beoordeling. fijn dat je tevreden bent met ons filament. Spijtig, dat de bezorging moeizaam verliep. Wat dat laatste betreft, we hebben jouw berichten serieus genomen en bieden nu ook levering via jouw favoriete bezorg service op onze site aan.
We zien je dus graag terug op onze site.

Ed van Beveren beoordeelde op 2019-05-28

Uitstekende winkel, eerst even telefonisch contact gehad met specifieke vragen die prima werden beantwoord en daarna het gewenste product als afgesproken ontvangen.

Beste Ed,

Dank je voor deze positieve beoordeling. Ik ben erg benieuwd naar je ervaringen met de warmtebehandeling.

Arno Bronswijk beoordeelde op 2019-05-26

prima HT filament en bovendien bijzonder betaalbaar. Ook de shopeigenaar reageert snel op vragen en is erg service gericht. Aanrader!

Beste Arno,

dank je, opnieuw, voor deze positieve beoordeling. leuk dat je zo enthousiast bent over het filament en onze service gerichtheid.

Richard Horree beoordeelde op 2019-05-24

snel en goed verpakt

Beste Richard,

dankje voor deze postieve beoordeling. We wensen je veel printplezier en hopen dat je mooie prints maakt.

Bianca Leijnse beoordeelde op 2019-05-20

Mooi strak resultaat

Beste Bianca,

dank je voor deze positieve beoordeling. Fijn dat je een strak print resultaat krijgt.

Allert Van der Veen beoordeelde op 2019-05-16

Onlangs heb ik PETG aangeschaft, best een lastig filament type. Maar wauw wat een mooi en goed product maken ze bij Bandit 3D. Geen last van stringing en blobs bijvoorbeeld zoals ik wel bij andere merken ervaar. Super aanrader en ik kom zeker terug!!

Beste Allert,

dank je voor deze zeer positieve beoordeling. Natuurlijk zien we jou graag terug op onze website.

marcel zonneveld beoordeelde op 2019-05-14

prima levering snel en goedkoop

Beste Marcel,

dankje voor deze positieve beoordeling. Hier doen we het voor.

arno Bronswijk beoordeelde op 2019-05-12

men geeft snel antwoord op vragen en ze verkopen een uitstekend product voor een scherpe prijs. Zeker een aanrader!

Beste Arno,

Dankje voor deze positieve beoordeling. Fijn te horen dat je zo tevreden bent over de kwaliteit van ons filament.

Nancy Zeeman beoordeelde op 2019-05-01

Snelle levering, prima filament.
Ik had nog even een (algemeen) vraagje na mijn bestelling en daar is zeer goed op gereageerd.
Wat mij betreft een zeer goede service en een aanrader!

Hallo Nancy,
Wat een mooie beoordeling. Dank je, voor deze beoordeling en voor de tip. Ik houd hem in mijn vizier.

Joop Vos beoordeelde op 2019-04-16

Prima.

Hallo Joop,

Dank je voor deze positieve beoordeling. Hier doen we het voor.

Wim beoordeelde op 2019-04-05

Goede service, je kunt op afspraak zelf het filament ophalen, men is vriendelijk koffie stond klaar maar waar het omgaat filament daarvan kan ik zeggen dat het een goed product, is print resultaten zijn goed voor mij is dit een vaste leverancier geworden.

Beste Wim,
Dank je voor deze positieve beoordeling. Fijn te horen dat wij jouw vaste leverancier zijn.
Groet,

Dennis Hendriks beoordeelde op 2019-03-30

Prima service en goede kwaliteit product.

Beste Dennis,
dank je voor deze positieve beoordeling. Hier doen we het voor.

Alfons Benen beoordeelde op 2019-03-11

Snelle en nette levering. Goede prijs en goede kwaliteit. Volgende keer bestel ik hier weer.

Beste Alfons,
Dank voor deze positieve beoordeling. Fijn dat je de kwaliteit zo waardeert. Natuurlijk doen we er alles aan om deze zo hoog mogelijk te houden. We zien je graag terug in onze webshop.

Willy van 3dforge.nl beoordeelde op 2019-03-06

Prima leverancier en Uitstekend filament. P.S. Ook hier verkrijgbaar: https://3dforge.nl/winkel/

Hallo Willy,
Dank voor deze positieve beoordeling. Ik hoop uiteraard, dat de beoordelingen die jij over dit filament krijgt, net zo positief zijn.

Peter Sanders beoordeelde op 2019-02-26

Snelle levering en zeker niet te duur. Wij hebben het PETG filament nog niet getest, maar de levering en ook de verpakking is helemaal prima.

Beste Peter,
Dankje voor deze positieve beoordeling. Wij blijven ons uiteraard inzetten om ons filament zo goed mogelijk te verpakken en snel te verzenden. Minstens zo belangrijk vinden wij de kwaliteit van het filament zelf. Ik hoop uiteraard en verwacht ook, dat je daar net zo positief over zult zijn.

Alex Appel beoordeelde op 2019-02-25

Snelle levering, goede prijs. Jammer alleen dat de verzendkosten zo hoog zijn...

Beste Alex,
Dank voor deze positieve beoordeling. Fijn dat je tevreden bent met ons filament. Inderdaad jammer dat de verzendkosten hoog zijn. Helaas moeten wij die doorberekenen.