Bens Bureaustoelen

Bens Bureaustoelen

Welkom bij Bens Bureaustoelen, waar comfort, kwaliteit en tevredenheid samenkomen.
9,0

• Pascal
    Review voor Bens Bureaustoelen

Erg te spreken over Bens Bureaustoelen. Enkele jaren geleden een ergonomische bureaustoel besteld voor een mooie prijs, met tal van opties om alle onderdelen van de stoel te verstellen.

Sinds kort maakte de lift een piepend geluid. Ik heb hier een mailtje over gestuurd en 2 dagen later werd er al een gratis nieuwe lift thuisbezorgd. Top service!

• Marco
    Review voor Bens Bureaustoelen

Wieltje kapot van de bureaustoel, volgende dag in huis!!
    Topservice!!

• Hoe beoordeel je Bens Bureaustoelen?

• Joey van Dijk
    Review voor Bens Bureaustoelen

Na 3 jaar brak het kunststof gedeelte van de hoofdsteun van mijn stoel af. Na contact met de klantenservice werd er gelijk kosteloos een nieuwe hoofdsteun opgestuurd.

Beste Joey,

bedankt voor je positieve review, dat vinden we altijd leuk om te lezen! Ons doel is natuurlijk ook dat we klanten goed advies én goede service bieden.
    We wensen je weer veel zit-plezier van de bureaustoel en alvast fijne feestdagen toe.
    Met vriendelijke groeten,

team Bens Kantoormeubelen

• Marcel Dekker
    Review voor Bens Bureaustoelen

Ik heb een BenS 850-Ergo-3 besteld en ben daar zeer tevreden over. Wat mij opviel was de goede kwaliteit en makkelijk te monteren. Goede ondersteuning voor je rug en veel instelmogelijkheden, echt om lekker te zitten! Voor dit geld vindt je denk ik geen betere bureaustoel. Verzending ging vlot, alles goed verpakt.

Beste Marcel,

Bedankt voor uw review en wat goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze bureaustoel.
    We wensen u nog erg veel zitcomfort en een mooie dag toe.

Hartelijke groet team BenS Kantoormeubelen

• Frank Schleipfenbauer
    Review voor Bens Bureaustoelen

Super service! Na een (te) zware belasting van de een bureaustoel (een via bol.com bestelde BenS 851H-Eco-2) ontstond een breuk in een mechanisch deel. Het gevolg was dat dit deel, de veer en een deel van de stoelpoot onbruikbaar (en niet meer los te maken) waren. Een mailtje met wat foto's volstond. Ik werd binnen het uur terug gebeld met de mededeling dat de beschadigde onderdelen onderweg waren. Ondanks dat ik in mijn mailtje zelf had aangegeven eventueel wel te willen betalen voor de onderdelen was dit geheel.......kostenloos.
    Onverwacht goede service 👍

Beste Frank,

Bedankt voor uw positieve review, dit vinden wij altijd leuk om te lezen.
    Zoals u zelf al aangaf staat goede service bij ons hoog in het vaandel, fijn dat dit ook zo gewaardeerd wordt.
    Heel veel zitcomfort van uw bureaustoel en mocht u onverhoopt nog ergens tegenaan lopen dan weet u ons te vinden.

Hartelijke groeten team BenS Kantoormeubelen