BeriVita.com | Natuurlijke Producten

BeriVita.com | Natuurlijke Producten

BeriVita.com, onderdeel van de Nederlandse Bereidingsapotheek b.v. te Rotterdam. Wij zijn dé webshop voor 100% natuurlijke, krachtige en pure producten. Onze producten worden altijd gemaakt met respect voor mens, dier en natuur. Mensenleed, dierenleed, chemische bestrijdingsmiddelen, microplastics en genetisch gemodificeerd materiaal staan we nooit toe bij het maken van onze producten.
BeriVita heeft als basis natuurlijke verzorging voor huid en haren en 100% zuivere etherische oliën. BeriVita producten zijn zonder chemische bewerkingen en geen chemische toevoegingen.
We merken dat steeds meer mensen kiezen voor écht pure verzorging met oliën, butters en poeders, die rechtstreeks uit de natuur komen. Dat is ook niet zo vreemd. Kijk maar eens op een etiket van reguliere huid 'verzorgings-' producten, deze bevatten vaak een enorme lijst chemische ingrediënten, met onuitspreekbare namen. Verzorging van uw huid en haren met onze natuurlijke producten heeft als enorm voordeel dat uw kwetsbare huid niet in contact komt met deze chemische stoffen.
Onze natuurlijke producten zijn onbewerkt, zuiver en puur, dat betekent geen parfum en geen parabenen of andere chemische hulpstoffen.
We doen niet aan ingewikkelde 'productie' methodes. Geen dure reclames, geen hippe, dure flesjes of potjes, geen 'gestylde' etiketten. Onze verpakkingen zijn eenvoudig, het gaat ons puur om de natuurlijke inhoud.
We hebben ook wasnoten, deze zijn een perfecte aanvulling op onze natuurlijke huid- en haarproducten. Met wasnoten kunt u natuurlijk en huidvriendelijk wassen, zonder chemische stoffen en zonder het milieu verder te belasten.

BeriVita is puur en simpel: Direct uit de natuur, in de fles en op de post! Binnen 1-2 werkdagen is de bestelling bij u in huis.

U kunt altijd eenvoudig bestellen, zonder eerst een account aan te maken.
Pure Oliën, Etherische Oliën en Natuurlijke Butters, Wasnoten, Zepen en Poeders, Verpakkingsmaterialen
1.673 klantbeoordelingen

• Karin
    Review voor BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Top service maar vooral ook geweldige goede producten zonder chemische troep. Meestal wordt het de volgende dag geleverd maar ze zijn afhankelijk van de pakketdiensten. Ik heb echter nooit problemen gehad. Echt een aanrader vooral als je van natuurlijke producten houdt.

• Brenda
    Review voor BeriVita.com | Natuurlijke Producten

De producten van Berivita hebben mij al vaak geholpen bij mijn huid en haar. Ook kwaliteit en prijsverhouding is prima, niet te duur zodat het leuk blijft om te bestellen. Pure en fijne producten met een uitgebreid assortiment. Vaak hoef ik niet te bestellen omdat ik er lang mee doe. Maar als ik bestel, bestel ik hier.

• Hoe beoordeel je BeriVita.com | Natuurlijke Producten?

• Geert Mintjens

on time delivery

• Pc van Eck
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

pure kwaliteit en snelle verzending

• Cora van Gelder
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Veel natuurlijke produkten, enorm veel keus. Snelle levering

• Vera
    Review voor BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Super services! Prima kwaliteit!

• Wytske Bootsma
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Goed product voor een mooie prijs.

• Nelleke Phoelich
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Goed verpakt en levering tijdig geleverd

• Stoer-girl
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Ik ben zeer tevreden met de aankoop van een zak 1 kilo Indigo poeder. Wat een aardige prijs. Het haarverf voor mijn zwartkleur haar pakt ook helemaal zo goed aan. Top! Ik zal het zeker in de toekomst opnieuw bestellen.

• Gijs Possel