BeriVita.com | Natuurlijke Producten

BeriVita.com | Natuurlijke Producten

BeriVita.com, onderdeel van de Nederlandse Bereidingsapotheek b.v. te Rotterdam. Wij zijn dé webshop voor 100% natuurlijke, krachtige en pure producten. Onze producten worden altijd gemaakt met respect voor mens, dier en natuur. Mensenleed, dierenleed, chemische bestrijdingsmiddelen, microplastics en genetisch gemodificeerd materiaal staan we nooit toe bij het maken van onze producten.
BeriVita heeft als basis natuurlijke verzorging voor huid en haren en 100% zuivere etherische oliën. BeriVita producten zijn zonder chemische bewerkingen en geen chemische toevoegingen.
We merken dat steeds meer mensen kiezen voor écht pure verzorging met oliën, butters en poeders, die rechtstreeks uit de natuur komen. Dat is ook niet zo vreemd. Kijk maar eens op een etiket van reguliere huid 'verzorgings-' producten, deze bevatten vaak een enorme lijst chemische ingrediënten, met onuitspreekbare namen. Verzorging van uw huid en haren met onze natuurlijke producten heeft als enorm voordeel dat uw kwetsbare huid niet in contact komt met deze chemische stoffen.
Onze natuurlijke producten zijn onbewerkt, zuiver en puur, dat betekent geen parfum en geen parabenen of andere chemische hulpstoffen.
We doen niet aan ingewikkelde 'productie' methodes. Geen dure reclames, geen hippe, dure flesjes of potjes, geen 'gestylde' etiketten. Onze verpakkingen zijn eenvoudig, het gaat ons puur om de natuurlijke inhoud.
We hebben ook wasnoten, deze zijn een perfecte aanvulling op onze natuurlijke huid- en haarproducten. Met wasnoten kunt u natuurlijk en huidvriendelijk wassen, zonder chemische stoffen en zonder het milieu verder te belasten.

BeriVita is puur en simpel: Direct uit de natuur, in de fles en op de post! Binnen 1-2 werkdagen is de bestelling bij u in huis.

U kunt altijd eenvoudig bestellen, zonder eerst een account aan te maken.
Pure Oliën, Etherische Oliën en Natuurlijke Butters, Wasnoten, Zepen en Poeders, Verpakkingsmaterialen
1.540 klantbeoordelingen

• Nathalie Hukens

Snelle service

• jolanda de visser
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Snelle levering. Goede verpakking.

• Hoe beoordeel je BeriVita.com | Natuurlijke Producten?

• C. Sterrenburg
    Review voor BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Snelle levering. Keurig verpakt. Nu eerste bestelling, maar blijf zeker klant.

• Kim Smits
    Review voor BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Alles keurig netjes ingepakt en snelle levering

• Erica
    Review voor BeriVita.com | Natuurlijke Producten

klantvriendelijk, beschikbaarheid van producten, Meer opletten, verkeer bestelling, betrouwbaarheid.

Antwoord van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Beste Erica,
    Klantenservice hebben we hoog in het vaandel staan. Helaas is er bij u een verkeerd pakje bezorgd. Dat kan gebeuren, waar gewerkt wordt...... We hebben u meteen het geld teruggestort en u mocht de producten houden, zonder deze terug te sturen. We vinden het jammer dat u nu op allerlei media ons een 1 als beoordeling geeft. Volgens ons is alles netjes opgelost. We zouden niet weten wat we verder kunnen betekenen voor u.

• Tijmen
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Snelle levering, product voldeed aan verwachting

• Suzana Rajic

Alles goed gegaan!👍

• Otis De Marie
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Ze leveren producten met kwaliteit dat je niet kan vinden in de gewone winkels. En dat nog goedkoper ook!

• Suzanne
    Review voor BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Hoge kwaliteit producten, zorgvuldige vlotte vriendelijke afhandeling, eerlijk bedrijf, goede prijs!

• Margreet Kremer

Vlotte aflevering, prima product