BeriVita.com | Natuurlijke Producten

BeriVita.com | Natuurlijke Producten

BeriVita.com, onderdeel van de Nederlandse Bereidingsapotheek b.v. te Rotterdam. Wij zijn dé webshop voor 100% natuurlijke, krachtige en pure producten. Onze producten worden altijd gemaakt met respect voor mens, dier en natuur. Mensenleed, dierenleed, chemische bestrijdingsmiddelen, microplastics en genetisch gemodificeerd materiaal staan we nooit toe bij het maken van onze producten.
BeriVita heeft als basis natuurlijke verzorging voor huid en haren en 100% zuivere etherische oliën. BeriVita producten zijn zonder chemische bewerkingen en geen chemische toevoegingen.
We merken dat steeds meer mensen kiezen voor écht pure verzorging met oliën, butters en poeders, die rechtstreeks uit de natuur komen. Dat is ook niet zo vreemd. Kijk maar eens op een etiket van reguliere huid 'verzorgings-' producten, deze bevatten vaak een enorme lijst chemische ingrediënten, met onuitspreekbare namen. Verzorging van uw huid en haren met onze natuurlijke producten heeft als enorm voordeel dat uw kwetsbare huid niet in contact komt met deze chemische stoffen.
Onze natuurlijke producten zijn onbewerkt, zuiver en puur, dat betekent geen parfum en geen parabenen of andere chemische hulpstoffen.
We doen niet aan ingewikkelde 'productie' methodes. Geen dure reclames, geen hippe, dure flesjes of potjes, geen 'gestylde' etiketten. Onze verpakkingen zijn eenvoudig, het gaat ons puur om de natuurlijke inhoud.
We hebben ook wasnoten, deze zijn een perfecte aanvulling op onze natuurlijke huid- en haarproducten. Met wasnoten kunt u natuurlijk en huidvriendelijk wassen, zonder chemische stoffen en zonder het milieu verder te belasten.

BeriVita is puur en simpel: Direct uit de natuur, in de fles en op de post! Binnen 1-2 werkdagen is de bestelling bij u in huis.

U kunt altijd eenvoudig bestellen, zonder eerst een account aan te maken.
Pure Oliën, Etherische Oliën en Natuurlijke Butters, Wasnoten, Zepen en Poeders, Verpakkingsmaterialen
1.518 klantbeoordelingen

• Stoer-girl
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Ik ben zeer tevreden met de aankoop van een zak 1 kilo Indigo poeder. Wat een aardige prijs. Het haarverf voor mijn zwartkleur haar pakt ook helemaal zo goed aan. Top! Ik zal het zeker in de toekomst opnieuw bestellen.

• Gijs Possel
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

• Hoe beoordeel je BeriVita.com | Natuurlijke Producten?

• Femke van den Heuvel
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Snelle levering en snel antwoord op vragen.

• Nurhan Yildiz
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Snelle nette afhandeling van bestelling. Pruducten super goed en ook nog eens netjes ingepakt. Zeker aan te raden ik zal in het vervolg meerdere bestellingen plaatsen en onwijs bedankt voor de mooie gifts. die kan ik zeker goed gebruiken.

• Eva-Katrien Schröder
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Snelle levering en goede kwaliteit

• Raehana
    Review voor BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Goede producten. Vriendelijkheid en super goede service. Er ging iets mis met de betaling. Na een belletje werd er gelijk een linkje gestuurd. Wel werd er vermeld dat het misschien langer ging duren omdat ze niet wisten of ze optijd de bestelling de deur uit zouden krijgen. Tot mijn verbazing lag het nu al voor mijn deur. Mijn dank is groot!!

• Maria
    Review voor BeriVita.com | Natuurlijke Producten

De producten zijn goed van kwaliteit en het personeel is erg behulpzaam en vriendelijk. Laatst had ik een vraag/opmerking over de kwaliteit en geur van de roomse kamille olie, die rook anders dan ik gewend was. Ik kreeg de uitleg dat het verschil zat in de oogst en omdat het een natuurlijke product was, het echt kon verschillen. Ik mocht een andere olie, die kreeg ik gewoon kosteloos thuis gestuurd.
    Dat is super service!

• D. J.
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Makkelijk bestellen, snel geleverd.

• Gerdien Pottjegort
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Zeer goede en snelle verzending.
    Artikelen goed verpakt.

• Andre van Hees
    Review voor BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Klantvriendelijk zijn en niet nors antwoorden bij kritiek

Antwoord van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Geachte hr Van Hees,
    Bedankt voor uw terugkoppeling. Excuses dat u niet correct bent behandeld naar uw mening. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Zowel aan de telefoon als via de mail hebben we klantvriendelijkheid hoog in ons vaandel staan.

BeriVita.com