BeriVita.com | Natuurlijke Producten

BeriVita.com | Natuurlijke Producten

BeriVita.com, onderdeel van de Nederlandse Bereidingsapotheek b.v. te Rotterdam. Wij zijn dé webshop voor 100% natuurlijke, krachtige en pure producten. Onze producten worden altijd gemaakt met respect voor mens, dier en natuur. Mensenleed, dierenleed, chemische bestrijdingsmiddelen, microplastics en genetisch gemodificeerd materiaal staan we nooit toe bij het maken van onze producten.
BeriVita heeft als basis natuurlijke verzorging voor huid en haren en 100% zuivere etherische oliën. BeriVita producten zijn zonder chemische bewerkingen en geen chemische toevoegingen.
We merken dat steeds meer mensen kiezen voor écht pure verzorging met oliën, butters en poeders, die rechtstreeks uit de natuur komen. Dat is ook niet zo vreemd. Kijk maar eens op een etiket van reguliere huid 'verzorgings-' producten, deze bevatten vaak een enorme lijst chemische ingrediënten, met onuitspreekbare namen. Verzorging van uw huid en haren met onze natuurlijke producten heeft als enorm voordeel dat uw kwetsbare huid niet in contact komt met deze chemische stoffen.
Onze natuurlijke producten zijn onbewerkt, zuiver en puur, dat betekent geen parfum en geen parabenen of andere chemische hulpstoffen.
We doen niet aan ingewikkelde 'productie' methodes. Geen dure reclames, geen hippe, dure flesjes of potjes, geen 'gestylde' etiketten. Onze verpakkingen zijn eenvoudig, het gaat ons puur om de natuurlijke inhoud.
We hebben ook wasnoten, deze zijn een perfecte aanvulling op onze natuurlijke huid- en haarproducten. Met wasnoten kunt u natuurlijk en huidvriendelijk wassen, zonder chemische stoffen en zonder het milieu verder te belasten.

BeriVita is puur en simpel: Direct uit de natuur, in de fles en op de post! Binnen 1-2 werkdagen is de bestelling bij u in huis.

U kunt altijd eenvoudig bestellen, zonder eerst een account aan te maken.
Pure Oliën, Etherische Oliën en Natuurlijke Butters Wasnoten, Zepen en Poeders Verpakkingsmaterialen
9,1
1.998 klantbeoordelingen

• Luuk
    Review voor BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Bijzonder goede service. Bij problemen tijdens betaling met creditcard snelle oplossing aangeleverd plus extra product bij bestelling voor het ongemak.
    Goede producten voor een betaalbare prijs en snelle levering.
    Niet over twijfelen, gewoon hier bestellen.

• zorggroep-almere tnv christa sluis
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

telefonisch contact vriendelijk en duidelijk.
    producten prettig, fijne prijzen.

• Hoe beoordeel je BeriVita.com | Natuurlijke Producten?

• Jeep Zwier
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Goeie service, snelle levering.

• Gabriella Epstein
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

super snel geleverd en unieke aanbieding

• Mohandas Jim Ramdajal
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Bestelling in goede staat ontvangen.

• Ria Krol

Goede service

• Silvère Orens
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

serieus prijs verschil en snel geleverd

• J. de Lange

snelle levering, perfect product

• Esther
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Prachtige producten en een fijne website!

• Bea
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Zeer goede oliën en etherische oliën, heel betaalbaar. Heb hier besteld omdat dermatoloog Dr. Jetske Ultee hier een link van stuurde van olie die ze hier besteld. Snelle verzending en goede communicatie. Ik raad deze website vaak aan. Klantenservice reageert snel en is erg behulpzaam.

• J. E. MAY
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Zalf is prima, maar grote plastic pot heeft scberpe rand!

• Fatos Fatos
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Mijn bestelling was snel thuis

• Sonja
    Review voor BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Snelle service, vriendelijk verpakt, mooie eerlijke producten, goede kwaliteit, duidelijke website

• Annelies Wolput

• Angelo poeder

Kon wat sneller

• Eva Eckhardt
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten

Goede service, goede kwaliteit.