Best-Beardcare.com

Best-Beardcare.com

Best Beardcare is een gepassioneerd en toegewijd merk dat premium baardverzorgingsproducten aanbiedt, met elegantie, verfijning en toewijding als kern. We herdefiniëren de kunst van grooming met onze unieke benadering.
9,3
Filter 21 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 13 met beschrijving

• Bert van Emmerloot
    Geverifieerde klant van Best-Beardcare.com

Prima ervaringen met Best Beardcare. Goede producten, snelle levering en goede prijzen.

Antwoord van Best-Beardcare.com

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn ontzettend blij om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten, onze snelle levering, en onze prijzen. Bij Best Beardcare streven we ernaar om elke ervaring zo goed mogelijk te maken voor onze klanten. Mocht u ooit vragen of feedback hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.

• Benny
    Geverifieerde klant van Best-Beardcare.com

Spontane service met goede product kwaliteit.

Antwoord van Best-Beardcare.com

Hartelijk dank voor uw feedback en voor het benadrukken van onze spontane service en de goede kwaliteit van ons product. We zijn verheugd te horen dat deze aspecten van uw ervaring met ons positief zijn geweest. Bij Best-Beardcare streven we er continu naar om niet alleen hoogwaardige producten aan te bieden, maar ook om ervoor te zorgen dat onze klantenservice aan uw verwachtingen voldoet. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en het is geweldig om te weten dat we daarin geslaagd zijn. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Bedankt voor uw vertrouwen in ons!

• Hoe beoordeel je Best-Beardcare.com?

• Jasper
    Review voor Best-Beardcare.com

Erg lekkere geur heeft dit product, een beetje citrus-kaneel achtig, ik heb de 2in1 beard and face shampoo. Het product is voorzien van een handig pompje en de klantenservice is zeer snel en vriendelijk. Ik kreeg zelfs in het weekend antwoord. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden!

Antwoord van Best-Beardcare.com

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met de 2-in-1 baard- en gezichtsshampoo! We zijn blij te horen dat u geniet van de unieke citrus-kaneel geur van ons product. Het is goed om te weten dat het pompje voor u handig in gebruik is en dat u tevreden bent met de snelheid en vriendelijkheid van onze klantenservice, zelfs tijdens het weekend. Uw aanbeveling wordt zeer gewaardeerd. We streven ernaar om al onze klanten een uitstekende ervaring te bieden, zowel qua productkwaliteit als klantenservice.

• Jayden Paris
    Geverifieerde klant van Best-Beardcare.com

Pakket kwam snel er was iets mis met 1 van de artikelen en ik ben meteen geholpen en er is nu een vervangend artikel onderweg!

• Aubadah Al Kaabi

Mooi verpakking. Ruikt lekker

• Erik van Barneveld
    Geverifieerde klant van Best-Beardcare.com

Heerlijke geurtjes, echt fijne producten. Het is gwn parfum en verzorging in 1, me vrouw vindt de tabacco vanilla en de smooth oud wel lekker ruiken en de baardborstel is ook erg fijn in de hand makkelijk mee te nemen op zak. Dankje! Best Beardcare

• Joffrey
    Review voor Best-Beardcare.com

Vol spanning de levering geopend, zat er helaas de verkeerde baardbalsem in. Reactie gestuurd naar de klantenservice en echt een super snelle reactie ontvangen maar ook een antwoord waarmee ze laten zien vol voor de klantervaring te willen gaan.

Ik mocht de 'verkeerde' baardbalsem houden, kreeg de nieuwe opgestuurd met een klein cadeau als 'goedmaker'. Met een handgeschreven bericht werd het nog duidelijker, zij weten hoe ze een 'fout' moeten herstellen en de ervaring nog beter te maken dan verwacht. Kunnen veel bedrijven iets van leren! Super.

• steve van Rijen

• Rolf
    Geverifieerde klant van Best-Beardcare.com

Mooi flesje met verstuiver ipv pipet. Geur is goed en niet te vettige olie. Deze ga ik vaker bestellen. Top bedankt voor de snelle verzenden en geleverde service.

• Bart
    Geverifieerde klant van Best-Beardcare.com

Erg tevreden over dit product, ruikt heerlijk.

• Fred
    Geverifieerde klant van Best-Beardcare.com

Heel erg snel geleverd, en top kwaliteit. Mijn nieuwe favoriet, ik ga vaker bestellen.

• L
    Review voor Best-Beardcare.com

Erg tevreden over het product, ruikt lekker. Snelle levering in mooie, stevige verpakking.

• Erik D
    Review voor Best-Beardcare.com

Beste baardolie, lekkere geur en redelijke prijs