Biowinkel4you.nl

Biowinkel4you.nl

"Biowinkel4you is een webshop waar je biologische boodschappen kan bestellen. (H)eerlijke producten uit de regio waar je van gaat houden. Bestellingen worden verwerkt en gereed gemaakt door mensen met een arbeidsbeperking of afstand tot de arbeidsmarkt. Daarnaast is er een fysieke winkel in Winterswijk waar je wekelijks je boodschappen kunt doen. Duurzaam, biologisch en vitaliteit lopen als een rode draad door de bedrijfsvoering. En dat proef je!"
De zekerheden van https://www.biowinkel4you.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018