Biowinkel4you.nl

Biowinkel4you.nl

"Biowinkel4you is een webshop waar je biologische boodschappen kan bestellen. (H)eerlijke producten uit de regio waar je van gaat houden. Bestellingen worden verwerkt en gereed gemaakt door mensen met een arbeidsbeperking of afstand tot de arbeidsmarkt. Daarnaast is er een fysieke winkel in Winterswijk waar je wekelijks je boodschappen kunt doen. Duurzaam, biologisch en vitaliteit lopen als een rode draad door de bedrijfsvoering. En dat proef je!"

• Hedwig Klein Gunnewiek
    Geverifieerde klant van Biowinkel4you.nl

Heerlijk verse producten en goede service

• Fred Steketee
    Geverifieerde klant van Biowinkel4you.nl

Verse 100% eerlijke en biologisch verantwoorde producten voor een scherpe en eerlijke prijs!

• Hoe beoordeel je Biowinkel4you.nl?

• Saloua Egoudar
    Geverifieerde klant van Biowinkel4you.nl

Ik hen nu een maand 4 bakjes van zwarteknoflook besteld maar nog steeds kriig ik niks

Antwoord van Biowinkel4you.nl

Beste Saloua,

Wij bezorgen onze biologische producten alleen in Oost Nederland, Arnhem, Utrecht en Amsterdam. Hoewel we je graag onze producten zouden leveren in Rotterdam past het momenteel nog niet in de planning, wellicht in de toekomst.

Je had niet gezien dat wij niet in Rotterdam bezorgen en een bestelling geplaatst. Ik snap dat het vervelend is dat wij vervolgens niet hebben geleverd. Uiteraard hebben we het betaalde bedrag direct terug gestort.

Wij hopen dat je zo alsnog een positieve ervaring over hebt gehouden aan Biowinkel4you.nl. En uiteraard ben je van harte welkom om producten af te halen in Winterswijk mocht je een keer in de buurt zijn.

Groet,
    Joost van Biowinkel4you.nl

• Arend J. te Hennepe
    Geverifieerde klant van Biowinkel4you.nl

Het is - voor zover mij bekend - de enige webwinkel voor biologische producten die aan huis bezorgd in het dorp waar ik woon. De webwinkel presenteert via een uiterst gebruikersvriendelijk website een ruim en gevarieerd aanbod van producten. De levering aan huis voordeed in alle opzichten aan mijn wensen.

• Tevreden klant
    Geverifieerde klant van Biowinkel4you.nl

Mooi assortiment, geweldige service en heel vriendelijke bezorger!

• Winny van Buuren
    Geverifieerde klant van Biowinkel4you.nl

Ruime keuze in lokale en biologische producten.

• Joke Jense

Sociale betrokkenheid, prima producten

• Corrie Lugtenaar

Efficiënt en klant vriendelijk

• Willem van de Zande
    Geverifieerde klant van Biowinkel4you.nl

Prima biowinkel met een heel redelijk aanbod. Vriendelijke mensen.
    En, belangrijk, ze helpen mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.

• Eline
    Review voor Biowinkel4you.nl

geweldige service, goede kwaliteit en regionale producten voor een prima prijs!