Bluxbox
Verwen jezelf elke 2 maanden met de Bluxbox! BLUX staat voor 'Be Luxurious' en is een beauty abonnement met 8 tot 10 producten per keer!

Cosmetica, beautybox, abonnement

9,9
Filter 14 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Marretje
    Review voor Bluxbox

Goede service, 2 maal een exemplaar dat kapot was of niet geleverd, aangegeven en 3 dagen later bezorgd, super service

• Marielle
    Review voor Bluxbox

Goede service! Vragen worden snel beantwoord.

• Hoe beoordeel je Bluxbox?

• Monique
    Review voor Bluxbox

Ik krijg de box ongeveer een jaar nu, elke x een feestje om uit te pakken.
    Alleen was ik dit x een beetje teleurgesteld, ik ben aan het uitpakken en zie een oogschaduw (wat altijd leuk is), maar hoeveel bruine oogschaduw wil een vrouw hebben? Dit geldt ook voor de lippenstiften, het mag van mij wel wat gewaagdere kleuren zijn. Dit is wat mij een beetje tegenvalt.

Voor de rest vind ik het superleuk om te zien wat er allemaal te krijgen is, en om het uit te proberen.

• Michelle VB
    Review voor Bluxbox

Ik vind dit een super leuke box om te krijgen elke 2 maanden. De inhoud heeft mij nog nooit teleurgesteld, altijd waar voor je geld.

• Sanne
    Review voor Bluxbox

Heel erg blij met de box, elke keer voelt het weer alsof je jarig bent. Erg bruikbare producten. Al jaren lid en niet van plan dit ooit op te zeggen.

• Veerle
    Review voor Bluxbox

Iedereen verdient een verwenning zo nu en dan: ga voor BLUXbox!
    Tweemaandelijks een prachtig en bruikbaar cadeau aan jezelf of iemand anders. Telkens topproducten waar IEDEREEN mee verder kan, niet enkel beuatyqueens. Je krijgt naast gekende producten ook de kans om nieuwigheden te ontdekken: heb zo al parels ontdekt die nu een vaste waarde zijn. I'm in love ;-)

• Bries
    Review voor Bluxbox

Ik ben al jaren lid van blux en iedere box is weer een feestje en een cadeautje!
    Altijd hele bruikbare spullen en qua make up ook altijd hele mooie neutrale kleuren die bij veel mensen zullen staan dus niet de kleuren waar ze vanaf moeten oid :)

• Ellen
    Review voor Bluxbox

Heel tevreden. Mooie boxen en als er een keer iets is wordt het prima en vriendelijk opgelost.

• Thea

Ik heb al een abonnement van af de 1e box
    > toen die maandelijks kwam en nu om de 2 maanden
    > en nu al jaren later nog steeds
    > vind het nog steeds heel fijn en leuk
    > om iedere keer de box te ontvangen
    > is iedere eer weer een verrassing wat
    > er in zit maar altijd wel heel bruikbaar
    > Geniet er iedere keer weer van
    > Groetjes Theađź’‹

• Mignon
    Review voor Bluxbox

Heerlijk elke 2 maanden die box. Het uitpakken, ontdekken wat er in zit en vervolgens heerlijk de producten gebruiken.