Styletone International

Styletone International

Verwen jezelf elke maand met de Styletone Beautybox! Je hebt de keuze uit twee abonnementen, de Styletone Classic en Styletone Ultimate.
Cosmetica, Beautybox, Abonnement

• Aly
    Review voor Styletone International

Mooie producten en erg goed

Antwoord van Styletone International

Dag Aly, dank voor je positieve beoordeling, daar zijn we blij mee!

• Elibeth
    Review voor Styletone International

Ik kreeg de moederdagbox van mijn dochter, een enorme verrassing. Volwaardige producten voor huidverzorging en een fijne nachtcrème. Ik ben meteen aan de slag gegaan met de highlighter, een product dat ik nooit voor mezelf zou kopen. Op de website en in het begeleidend schrijven, spat het enthousiasme er van af, over de producten en de zorg voor de klanten.

• Hoe beoordeel je Styletone International?

• Amber
    Review voor Styletone International

Ik kreeg de box cadeau, en wat een feestje is dat!!
    Veel producten, fijne merken en een super handige beschrijving erbij.
    Ik ben fan!

• Marretje
    Review voor Styletone International

Goede service, 2 maal een exemplaar dat kapot was of niet geleverd, aangegeven en 3 dagen later bezorgd, super service

• Marielle
    Review voor Styletone International

Goede service! Vragen worden snel beantwoord.

• Monique
    Review voor Styletone International

Ik krijg de box ongeveer een jaar nu, elke x een feestje om uit te pakken.
    Alleen was ik dit x een beetje teleurgesteld, ik ben aan het uitpakken en zie een oogschaduw (wat altijd leuk is), maar hoeveel bruine oogschaduw wil een vrouw hebben? Dit geldt ook voor de lippenstiften, het mag van mij wel wat gewaagdere kleuren zijn. Dit is wat mij een beetje tegenvalt.

Voor de rest vind ik het superleuk om te zien wat er allemaal te krijgen is, en om het uit te proberen.

• Michelle VB
    Review voor Styletone International

Ik vind dit een super leuke box om te krijgen elke 2 maanden. De inhoud heeft mij nog nooit teleurgesteld, altijd waar voor je geld.

• Sanne
    Review voor Styletone International

Heel erg blij met de box, elke keer voelt het weer alsof je jarig bent. Erg bruikbare producten. Al jaren lid en niet van plan dit ooit op te zeggen.

• Veerle
    Review voor Styletone International

Iedereen verdient een verwenning zo nu en dan: ga voor BLUXbox!
    Tweemaandelijks een prachtig en bruikbaar cadeau aan jezelf of iemand anders. Telkens topproducten waar IEDEREEN mee verder kan, niet enkel beuatyqueens. Je krijgt naast gekende producten ook de kans om nieuwigheden te ontdekken: heb zo al parels ontdekt die nu een vaste waarde zijn. I'm in love ;-)

• Bries
    Review voor Styletone International

Ik ben al jaren lid van blux en iedere box is weer een feestje en een cadeautje!
    Altijd hele bruikbare spullen en qua make up ook altijd hele mooie neutrale kleuren die bij veel mensen zullen staan dus niet de kleuren waar ze vanaf moeten oid :)