Bouman ruitersport

Bouman ruitersport

Bouman Ruitersport is de ruitershop winkel en webshop voor de manegeruiter en wedstrijdruiter. In 2011 hebben we onze winkel in Wijngaarden geopend. In de winkel en webshop vindt u een gevarieerd assortiment producten in iedere prijsklasse. Wij bieden altijd de laatste trends en innovaties voor ruiten en paard.

U treft bij ons een uitgebreid assortiment paardrijkleding, rijlaarzen, paardendekens, dekjes, hoofdstellen, bitten, beenbeschermers, verzorgingsartikelen en meer. Wij verkopen topmerken als BR, Kentucky, Derby, Uvex, Kingsland, Scapa, Horseware, Sprenger, Anky en vele anderen.

Wij geven graag persoonlijke aandacht en deskundig advies!

Lid van WebwinkelKeur sinds 2017