Breep vof

Breep vof

Kind gerelateerde fietsproducten, zoals fietsstoeltjes, fietskarren, etc. en kinderfietsen & loopfietsen.

Lidmaatschap per 03-02-2018 stopgezet

• T
    Review voor Breep vof

neeeGooe etuvttrbimnmulde. rd i be eh eHaeioen?oaptvrntr wod weaeknrel.argu gd Toemra.rr iet.. njoa etrtg eepdooufgoieweoggdo rbaonsvv eena n.o em.tw ferer

• Van wetering hoofddorp
    Review voor Breep vof

Zeker aan te raden super vriendelijke mensen mijn kleindochter helemaal happy met haar froozen fiets en super bedankt voor haar fiets helm

• Johan
    Review voor Breep vof

Top winkel!! Hier kunnen er veel iets van leren. Ze hebben er alles aan gedaan om de fiets zo snel mogelijk binnen te hebben zodat hij nog optijd was voor Sinterklaas. Zal hier in de toekomst mijn fietsen blijven kopen!

• J.Eerens
    Review voor Breep vof

Prima website gemakkelijk bestellen en een goede afhandeling en service

• maya deschaux
    Review voor Breep vof

snelle levering, mooie frozen fiets en mijn dochter is heel erg blij mee

bedankt breep

• Tineke Keereweer
    Review voor Breep vof

Wij hadden een fietsje besteld bij breep maar deze voldeed niet helemaal aan onze wensen. Na een mailtje kregen we al direct een oplossing aangeboden. Onze dochter heeft nu een ander, heerlijk fietsend, fietsje! We zijn erg tevreden over de snelle en klantvriendelijke afhandeling.
    Tineke Keereweer.

• Ramona Dalm
    Review voor Breep vof

Snelle levering en super service, je hoeft maar te mailen en je krijgt snel een reactie. Mijn dochtertje is super blij met haar mooie Elsa fiets!
    Een aanrader voor iedereen!

• C.J.M. Mulders

duidelijke website

• tine
    Review voor Breep vof

Top! We kregen heel snel reactie op onze mail. Dankzij de correcte en persoonlijke info die we verkregen konden we snel beslissen. De snelheid waarmee ook nadien verstuurd werd, maakte dat we heel snel onze bestelling konden ontvangen. Geen moeite was teveel!

• L. Soldat
    Review voor Breep vof

Ik heb een chillafish loopfietsje besteld voor mijn kleindochter. Eén dag na het plaatsen van de bestelling is het fietsje bezorgd. Mijn kleindochter is er erg blij mee en het fietsje is fantastisch!