Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Elswout Meubels produceert hoogwaardige, op maat gemaakte meubels zoals kastdeuren, bureaus en tafels in unieke kleuren en decoren, vervaardigd in onze Nederlandse fabriek.
9,3
Filter 116 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 74 met beschrijving

• Rutger
    Geverifieerde klant van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Gewoon goed! Het bureau werd binnen de beloofde tijd geleverd en voldeed precies aan de verwachtingen voor een realistische prijs.

• Anne
    Geverifieerde klant van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Vlotte, zeer behulpzame en vriendelijke service! Een bestelfoutje werd snel door jullie gecorrigeerd, waarvoor dank. Levertermijn was langer dan verwacht doch werden hiervan goed ingelicht.
    Chauffeur én transportfirma verdienen een pluim voor de geleverde diensten. Voortreffelijk, vriendelijk en zeer correct.

Antwoord van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Dank voor je positieve review en feedback. Met deze feedback kunnen we onze service blijven verbeteren en hopelijk in de toekomst een 5-sterren review behalen. We wensen je veel plezier van je zit sta bureau!

Vriendelijke groet, Team Bureaublad op Maat

• Hoe beoordeel je Bureaublad op maat (Elswout meubels)?

• Sasja
    Geverifieerde klant van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Mooi bureaublad, fijne bezorging. Ik ben ook blij met mijn draadloze telefoonlader in het bureaublad, was gemakkelijk om aan te sluiten

Antwoord van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Dank voor je positieve review en wat fijn dat je zo blij bent met het bureau en de draadloze oplader. Veel plezier ervan! Vriendelijke groet, Team Bureaublad op Maat

• ANN VAN DE MOORTEL
    Geverifieerde klant van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Heel mooie tafel. Maar wel spijtig dat er kleine beschadiging was. Gezorgd dat aan onderkant is. Gelukkig zien we beschadiging dan niet.

Antwoord van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Dank voor je positieve beoordeling. Maar wat vervelend dat er een beschadiging op het blad zat. Kan het kloppen dat wij hier nog niet van op de hoogte waren? Wij proberen namelijk altijd mee te denken en met een oplossing te komen. Fijn dat je nu zelf een oplossing gevonden hebt. Veel plezier ervan!
    Vriendelijke groet, Team Bureaublad op Maat

• Clemens van Heems

Hoi Clemens,

Bedankt voor je 5 sterren review, We waarderen dit enorm! Veel plezier van je bureau.

• Benito
    Geverifieerde klant van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Boven verwachting! Top kwaliteit van producten. Wij zijn hartstikke blij met onze mooie nieuwe zit sta bureaus.

Antwoord van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Fijn dat je zo tevreden bent met je bureau! We wensen je nog heel veel plezierige jaren met je zit-sta bureau.

• angelique kamerbeek
    Geverifieerde klant van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Professioneel, goede klantenservice, snelle levering! Hele goede prijs/ kwaliteit verhouding. Aanrader!

Antwoord van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Hartelijk dank voor uw geweldige beoordeling en aanbeveling! We zijn blij te horen dat u tevreden bent met onze service, snelle levering, en de prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. Uw tevredenheid is onze prioriteit en we zijn dankbaar dat dit wordt erkend. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

• Tim Ruytjens
    Geverifieerde klant van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

1. de positie van de gaten is niet zoals op plan wat me veel aanpassingen heeft gekost. 2. volgens de website zou het blad van MDf zijn (als staat er dan ergens ander vezelplaat of mdf (!) maar blijkt vezelplaat. de stijfheid van het tafelblad is laag en nergens vermeld op de website wat de minimum overhang is. Postief was de communicatie.

Antwoord van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Het spijt me te horen dat u niet helemaal tevreden bent met uw bureaublad. Bij uitzondering hebben wij op uw verzoek de positie van de boorgaten aangepast. Ook hebben wij extra kantenband verstuurd omdat u nog verdere aanpassingen wilde maken. Het is teleurstellend om te zien dat dit resulteerde in een beoordeling van slechts 2 sterren.
    In termen van stijfheid is er weinig verschil tussen spaanplaat en MDF. Sommige decoren gebruiken wij ook voor tafels, waarbij we de randen verjongen, en daarvoor is een MDF kern nodig. De samenstelling van de kern per decor is overigens duidelijk vermeld op elke productpagina.
    Aangezien u ervoor koos om geen onderstel bij ons aan te schaffen, is het van belang dat u zelf zorgt voor adequate ondersteuning van het bureaublad. Wanneer u hiervoor zorgt, ben ik ervan overtuigd dat u, net als onze 1500+ tevreden klanten, nog vele jaren plezier zult beleven aan uw bureau.

• Beau de Roo
    Geverifieerde klant van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Mooi afgewerkt bureaublad op maat met voorgeboorde kabeldoorvoer en bijpassende kabelgoot. Stuk mooier dan een simpele plank van de bouwmarkt, geeft de kamer ook direct veel meer sfeer.

Antwoord van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ons op maat gemaakte bureaublad! We zijn blij te horen dat u de afwerking en de praktische toevoegingen zoals de kabeldoorvoer en de kabelgoot waardeert. Ons doel is om niet alleen functionele, maar ook esthetisch aantrekkelijke producten te leveren die bijdragen aan de sfeer van uw ruimte. We waarderen uw feedback enorm en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen helpen.

• Cyril Meijers
    Geverifieerde klant van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Prima bureau, perfect op maat, netjes aangeleverd! Beschrijving voor het in elkaar zetten kan nog iets duidelijker. Bijv. de groeven waar de kabels doorheen kunnen (vóórdat je de bedieningsunit vastklemt) werden nergens genoemd in de beschrijving. Maar zeker aan te raden voor een betaalbaar verstelbaar bureau op maat.

• Kirill Nikitin
    Geverifieerde klant van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Uitstekende communicatie, helder proces en hoogwaardige kwaliteit, maar er ontbraken enkele onderdelen en de handleiding laat te wensen over.

Antwoord van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Het is goed om te horen dat u tevreden bent met het bestelproces en de kwaliteit van het bureaublad en het onderstel. Helaas was er een kleine partij waarbij onze fabriek per ongeluk een verkeerde set fournituren heeft bijgevoegd. Daardoor ontving u twee plastic covers die niet geschikt zijn voor uw onderstel, wat niet overeenkwam met onze handleiding en voor verwarring zorgde. Mijn excuses voor dit ongemak. Ik hoop dat u verder veel plezier beleeft aan uw bureau.

• Kevin Wijdeveld
    Geverifieerde klant van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Wij hadden een bureaublad met onderstel besteld. Gemakkelijk in elkaar te zetten en het is een mooi en sterk bureau.

Antwoord van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Dag Kevin, dank voor de 5 sterren review. Leuk om te lezen dat je blij bent en de handleiding eenvoudig vond.

• Bart Oomens
    Geverifieerde klant van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Mooie bladen en duidelijke communicatie over bezorging

Antwoord van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Dag Bart, dank voor de mooie woorden. Wij hebben jarenlang gezocht naar een goede meubeltransporteur en zijn erg blij om te lezen dat u ook juist daarover tevreden bent. Veel plezier met uw nieuwe bureau.

• Rob Eijkens
    Geverifieerde klant van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Product is na weken vertraging en inmiddels drie deelleveringen nog steeds niet compleet geleverd, ik hoop dat de kwaliteit beter is dan de service. Je mag echt betere service verwachten voor dit soort prijzen.

Antwoord van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Onze excuses, de levering van uw order heeft inderdaad te lang geduurd. U heeft bij ons een onderstel besteld dat we officieel nog niet op onze website aanbieden. Hierdoor werd het onderstel apart verzonden van uw bureaublad. Helaas ontbraken er, ondanks de toezegging van onze fabrikant, bevestigingsmaterialen bij dit nieuw ontwikkelde onderstel. We hebben deze materialen inmiddels naar u opgestuurd, maar begrijpen dat dit proces langer heeft geduurd dan gewenst. Deze ervaring heeft ons geleerd dat we dit onderstel pas gaan aanbieden wanneer we het volledig op voorraad hebben en het volledig is aangepast aan de behoeften van onze particuliere klanten. We hopen dat u, ondanks de initiële tegenslagen, veel plezier zult beleven aan dit unieke bureau van topkwaliteit.

• Sofie Warnier
    Geverifieerde klant van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Eventjes wachten maar super content van mijn bureaublad 😀

Antwoord van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Hallo Sofie, wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Inderdaad, onze productietijd bedraagt twee weken, maar dan ontvangt u wel een op maat gemaakt meubelstuk, vervaardigd in Zeeland. Onze meubeltransporteur, die alles met grote zorgvuldigheid levert, heeft vervolgens nog een week nodig om uw bestelling af te leveren. Het is dus wellicht iets langer wachten, maar u krijgt er een schitterend resultaat voor terug!

• Eefje Blokdijk
    Geverifieerde klant van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Helaas aangekomen met een beschadiging. Fijn geholpen na telefoongesprek.

Antwoord van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Hallo Eefje, dank je wel voor ons prettige telefoongesprek. Het was een opluchting om te horen dat de beschadiging minimaal was en gemakkelijk kon worden opgelost.

• AS
    Geverifieerde klant van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Mooi werkblad, netjes op tijd afgeleverd en verpakt. Prima communicatie. Blij mee.

Antwoord van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Veel plezier met uw bureau. Goed om te horen dat u niet alleen blij bent met onze producten maar ook de communicatie.

• C. van der Meer
    Geverifieerde klant van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Mooi producten, goed op de hoogte gehouden van de vorderingen.

Antwoord van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Ik wens u veel plezier met uw nieuwe bureau! Bedankt voor de mooie review.

• Sándor Körössy
    Geverifieerde klant van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Het duurt even voordat er geleverd wordt maar de prijs/kwaliteit verhouding is top!

Antwoord van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Dag Sandor, goed te lezen dat je blij bent met de kwaliteit van onze bureau onderstellen en bureaubladen. Het blijft een meubel gemaakt op maat dus we hebben in onze fabriek ongeveer 2 weken nodig om alles te maken en af te werken. We doen ons best om dit korter te maken in de toekomst.

• Menno
    Geverifieerde klant van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Mooi blad (gekozen voor betonlook), degelijk onderstel, prettige bediening. Het geheel ziet er zeer robuust uit. Blij mee!

Antwoord van Bureaublad op maat (Elswout meubels)

Goed om te lezen dat je tevreden bent met het bureau. Ik wens je heel veel jaren plezier van het bureau!