Calmenta

Calmenta

Calmenta is een bedrijf gespecialiseerd in de verkoop van massageproducten. Met een sterke focus op klantenservice biedt Calmenta een breed scala aan hoogwaardige en innovatieve producten voor ontspanning en welzijn. Het assortiment bestaat uit voetmassage apparaten, voetenbaden en meer.
voetmassage apparaat voetenbad infrarood deken
8,9
Filter 102 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 49 met beschrijving

• Gert
    Geverifieerde klant van Calmenta

Besteld volgende dag binnen..

• Diny
    Review voor Calmenta

Op 11 maart hadden we een trilplaat besteld, maar deze hebben we helaas op 23 maart weer retour gezonden. Niet omdat het geen fijn apparaat was, maar het moet wel doen wat er in de omschrijving staat. De instellingen werkten jammer genoeg niet naar behoren. Ik dacht dat we een nieuw apparaat zouden krijgen, maar een paar dagen later bleek ineens dat we het geld BINNEN 14 dagen teruggestort zouden krijgen. De communicatie met dhr. Tan verliep/verloopt uiterst moeizaam en het retour zenden liet ook te wensen over. Overal moesten we zelf achteraan. Er moesten steeds meerdere mails aan te pas komen wilden we antwoord krijgen. Op 25 maart is de retourzending ontvangen bij Calmenta, maar we wachten nog steeds op de terugstorting van ons geld. En het is nu 5 april...
    Vanmiddag (5-4) ineens een mail dat het bedrag was teruggestort(???), maar......dat kon tien dagen duren! Hahaha! Bleek dat ze nog helemaal niets hadden gedaan, want de overschrijving was pas net daarvoor gedaan op 5 april, dus helemaal niet op 25 maart! Als ik niet weer twee mails had gestuurd, had ik nog van niets geweten. Zo gaat men tegenwoordig met zijn klanten om. Dat wordt dus 24 dagen in totaal eer wij ons geld terug hebben. Waardeloze lui zijn het! En ze hebben nog niet eens het fatsoen om excuses aan te bieden.
    Wat een waardeloos bedrijf is dit!

En wat schetst onze verbazing: Vanmiddag 6-4 stond het bedrag ineens op de rekening. Jammer dat daar helaas wel eerst een passende mail aan vooraf moest gaan. Nee, voor ons geen Calmenta meer.

• Hoe beoordeel je Calmenta?

• Sinan Karuc
    Geverifieerde klant van Calmenta

Product retour gestuurd , niet naar mijn verwachtingen voor dat prijs je zit er niet comfortabel bij

• Marlies Bolsius
    Geverifieerde klant van Calmenta

Wát een correcte en snelle bestelservice!
    Een fijne site!
    Dank je calmenta!

• Sophie De Jonghe
    Geverifieerde klant van Calmenta

gemakkelijk te bestellen, vlugge levering, product doet waarvoor het gekocht is, ontspant

• P. Govaert
    Geverifieerde klant van Calmenta

Prima levering zoals bedoeld.

• Shadlin Movahed

Verkeerde pakket binnen gekregen

• gerrit

super snelle levering

• Natacha
    Review voor Calmenta

Ik ontving een retour product. Doos was beschadigd, spullen zaten los in de doos zoals adapter en stekker. Er zat geen draagtas bij zoals aangegeven op de site. Die gaan ze nasturen. Ik heb een e-mail gestuurd met foto’s en ze reageerde vrij snel en kwamen met een refund van 25 euro. Ik ben ermee akkoord gegaan. Maar nu ik het vandaag gebruikt heb doet de infrarode heater het niet. Het wordt niet warm. Ik ga het niet retourneren omdat ik last van mijn spieren heb en het te zwaar is voor me..Jammer een miskoop.
    Ik heb ook de voeten massage apparaat shiatsu en ook daar deed de heater het niet. Via whatsapp kreeg ik door dat het is omdat het infrarood is. Tja… Ik ga hier niet meer bestellen en zou het ook niemand aanraden. Er waren meerdere mensen die een retour product kregen en het blijkt dat iedereen toevallig hetzelfde antwoord krijgt. Dit vind ik te toevallig.

Beste Natacha,

Dank u voor het delen van uw ervaring en het spijt ons ten zeerste te horen dat u problemen heeft ondervonden met het ontvangen product.

Toen wij uw mail kregen waren wij flink geschrokken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. In het magazijn is dit product van de verkeerde schappen gepakt. Wij hebben onze magazijn medewerkers hierover aangesproken. Ik heb u dit eerlijk verteld en mijn excuses aangeboden. Wij hebben u 25 euro cashback aangeboden en hier ging u mee akkoord. U had ook het product mogen retourneren en dan hadden wij u een nieuw product toegestuurd.

Daarnaast over het massage apparaat met shiatsu; de infrarood geeft geen warmte af. Dit is volkomen normaal. Dit staat ook vermeld op onze website.

Als wij nog iets kunnen betekenen hoor ik het graag.

• Schröder B.M.
    Review voor Calmenta

Super service na gebruik van de trilplaat ook na 9 maanden intensief gebruik staan ze klaar met hun hulp.

• Eric
    Geverifieerde klant van Calmenta

Snelle levering, toestel voldoet aan de verwachtingen !

• Arie Roeleveld
    Geverifieerde klant van Calmenta

Goede communicatie, mooi op tijd bezorgd en alles op het apparaat werkt zoals het zou moeten werken. Al met al heeft Calmenta op mij een positieve indruk achtergelaten.

• Sandy Knops
    Geverifieerde klant van Calmenta

Geen retour adres sticker bij

Beste Sandy,

Bedankt voor uw review.

Wij laten op de website weten dat de retourkosten voor eigen rekening zijn.

Dit kunt u hier lezen: https://liroma.nl/pages/levering-retourneren

Vandaar dat er geen retourlabel wordt meegeleverd.

Als er nog vragen zijn hoor ik het graag

• Natasha
    Geverifieerde klant van Calmenta

Goed service snelle verzending en geweldig massage kussen zalig gewoon

Antwoord van Calmenta

Fijn om te horen dat het naar wens is! Bedankt voor de review!

• Gera Meijer
    Geverifieerde klant van Calmenta

Super snel geleverd en het apparaat voldoet meer dan de verwachting ik kijk kan hem echt aanraden

Fijn om te horen Gera! Hier doen we het voor

• Wouter Holtrop
    Geverifieerde klant van Calmenta

Voor de tweede keer een product besteld.
    Zeer snelle levering. Beide producten voldoen in hoge mate aan de verwachting.

Antwoord van Calmenta

Fijn dat het naar wens is! En bedankt dat u nog eens terug kwam

• Cecilia van der Wal

Het werkt niet…

Beste Cecilia,

Dank u voor het delen van uw ervaring met ons. We betreuren ten zeerste dat het product niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, en we begrijpen hoe frustrerend dat kan zijn.

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, zouden we graag meer details willen ontvangen over het probleem dat u heeft ondervonden. Dit zal ons helpen om de aard van het probleem beter te begrijpen en om een passende oplossing voor u te vinden. U kunt contact met ons opnemen via info@calmenta.nl

We willen u verzekeren dat we uw feedback serieus nemen en streven naar de tevredenheid van al onze klanten. Als er sprake is van een defect of een probleem met het product, zullen we ons best doen om dit op te lossen volgens ons beleid.

Nogmaals bedankt voor uw feedback; het helpt ons om onze producten en diensten te verbeteren. We kijken ernaar uit om samen met u een passende oplossing te vinden.

Michael Tan

• Johan
    Geverifieerde klant van Calmenta

Gebruiksaanwijzing kan zeker beter.
    Jammer dat de 2 batterijen niet zijn mee geleverd.

• Jan Lemmens
    Geverifieerde klant van Calmenta

Massagestoel nog niet uitgebreid geprobeerd, maar tot nu toe bevalt hij goed. Snelle levering. Korting gekregen omdat een halve dag na het stellen van een vraag over de stoel, de prijs was verhoogd.

• Frank Ramaekers
    Geverifieerde klant van Calmenta

Ooit een complete stoel gehad! Dit ding komt er dicht bij in de buurt, zitvlak is iets te smal voor mijn, verder zeercomfortabel massage stoel.