Capriole Café

Capriole Café

Capriole Coffee wordt dagelijks vers gebrand in Capriole Café, in de Binckhorst in Den Haag. Dit van oorsprong stoere industriegebied is de thuishaven van Capriole Café. We hebben een oude verffabriek uit 1920 opgeknapt en verbouwd tot koffiebranderij en restaurant. De geur van vers geroosterde koffie komt je heerlijk tegemoet als je ons verstopte plekje aan de Fokkerhaven weet te vinden. Je kunt Capriole Coffee elke dag proeven en kopen in Capriole Café. Met je aankoop in onze webshop geniet je thuis ook van onze ambachtelijk geroosterde koffie. Kies je favoriete koffie en thee en we bezorgen je bestelling met PostNL binnen 1 werkdag bij je thuis in heel Nederland.
Filter 156 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 76 met beschrijving

• Astrid Verbeek
    Geverifieerde klant van Capriole Café

Lekkere koffie en snelle levering.

• Monique Rog
    Geverifieerde klant van Capriole Café

Leuk advies en snelle levering

• Hoe beoordeel je Capriole Café?

• jan koet

Snelle levering, goed produkt

• Yvonne Grond

Makkelijk

• Jan Rozemeijer
    Geverifieerde klant van Capriole Café

De koffie was niet heel recent gebrand, wat ik wel had verwacht. De koffie die ik wilde was alleen te verkrijgen in zakken van 250g. Die zakken waren niet hersluitbaar. Smaak van de koffie was ok.

• saskia van dijk
    Geverifieerde klant van Capriole Café

Snel thuisbezorgd. Heeerlijke koffie!

• Esther Verhoek
    Geverifieerde klant van Capriole Café

Supervers gebrande koffie, direct in mooi pakket geleverd. En erg lekkere producten

• Gertjan Verbaan
    Geverifieerde klant van Capriole Café

Schitterende locatie en heerlijk vertoeven.

• Sophie Hiensch
    Geverifieerde klant van Capriole Café

Lekkere koffie en Supersnelle levering!

• Bruno Vermeersch
    Geverifieerde klant van Capriole Café

de beste koffie direct aan huis geleverd, en als je niet de webwinkel wil dan heb je nog altijd de prachtige locatie op de binckhorst ... zorg en aandacht