Cool Kids Company

Cool Kids Company

Cool Kids Company biedt een heel divers assortiment, uniek speelgoed en toffe musthaves voor de coolste baby's en kinderen, en dat alles in een online winkel. Iedere dag gaan we op zoek naar de nieuwste trends, innovative producten en bijzondere merken, die net even anders zijn.
9,2
Filter 78 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 47 met beschrijving

• Annet Libregts
    Geverifieerde klant van Cool Kids Company

Duurt lang voor het er is m’n kleindochter is vandaag jarig nog niet binnen 125 eur betaald en krijg je rotzooi uit Polen

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor u review. U schrijft dat u rotzooi krijgt uit Polen terwijl u nog niks heeft ontvangen. Hoe heeft u dit dan kunnen beoordelen?

We werken al jaren met onze producent uit Polen en zij maken fantastisch kwalitatief speelgoed. Kijk eens in u kledinglabels of andere etiketten. Alles wordt in het buitenland gemaakt en hier is niks mis mee. Ieder zijn vak.

Op onze website staat vermeld dat de levertijd langer is op dit moment.

• DB

Heel tevreden van

• Hoe beoordeel je Cool Kids Company?

• Stacey
    Geverifieerde klant van Cool Kids Company

Op 20 oktober bestelde ik een speelgoedelement voor een aankomende verjaardag op 11/11 na meermaals mailen wisten ze mij plots te vertellen dat de vertraging in het magazijn in duitsland zelf was maar niets werd ondernomen van hun uit om er voor te zorgen dat de bestelling er op tijd was. Resultaat = geen pakket op 11/11. Maar hun wel direct €180. Schandalig!

Beste Stacey,

Hartelijk dank voor je review. Iedereen moet direct betalen bij het afrekenen. Of dit nou €10 of €180 is. Als je iets in de winkel koopt moet je dit ook direct betalen. Vertraging oplopen tijdens de levering gebeurd vaker helaas. We hebben wel eens geprobeerd om bijvoorbeeld gebruik te maken van PostNL. Maar helaas, bij elk bedrijf worden fouten gemaakt en dit vinden wij logisch, waar mensen werken worden fouten gemaakt en dit mag. Wij zoeken altijd naar een passende oplossing als dit gebeurd en volgens mij hebben wij dit met jou persoonlijk netjes afgehandeld.

• I Boon
    Geverifieerde klant van Cool Kids Company

Foam blokken besteld, binnen 5 dagen geleverd worden, na 3 dagen al bericht dat ze die dag geleverd zouden worden dat is top. Helaas niet geleverd op de aangegeven dag en geven de schuld aan DHL, omdat het adres niet klopte. Alleen de keuze gekregen om nog een keer te bestellen, maar nu niet binnen 5 dagen te leveren, dan maar geld terug. Jammer dat de klant niet tegemoet word gekomen.

Antwoord van Cool Kids Company

Helaas was dit voor ons onmacht. DHL stuurt het item terug naar de afzender vanwege een error. We kunnen deze items gewoon niet sneller leveren dan aangegeven. We hebben zelf het item of het geld niet terug van DHL. Dit gaat waarschijnlijk weken duren of we krijgen helemaal niks! We hebben de betaling snel en netjes terugbetaald aan de klant en zelf moeten we maar afwachten wat we er van terug zien. Meer konden we helaas niet doen!

• Nathalie
    Geverifieerde klant van Cool Kids Company

Mooie kwaliteit! Kinderen zijn erg erg blij mee! Wel vond ik de kleur afwijken van wat je op de site ziet staan

• ryan hellemons
    Geverifieerde klant van Cool Kids Company

Leuke kwaliteit prijs verhouding Ryan is er super blij mee

• Hetty Boon

Prima product, snelle levering. Top

• Aad vanGils
    Geverifieerde klant van Cool Kids Company

Doen alles om de klant blij te maken

• johan van de kamp
    Geverifieerde klant van Cool Kids Company

lijkt alsof ze uit eigen voorraad leveren, blijkt dropshiping te zijn.
    levering duurde langer dan verwacht

Beste Johan,

Hartelijk dank voor je review. We hebben niet altijd alles uit voorraad leverbaar. In de artikelomschrijving staat altijd een levertijd indien uitverkocht. De levering was conform de aangeven levertijd.

• bianca van Duin
    Geverifieerde klant van Cool Kids Company

Leuke spullen levering duurde wel wat langer

• Lianne Hordijk
    Geverifieerde klant van Cool Kids Company

Helaas een naar gevoel overgehouden aan het contact met de klanten’service’, wordt afgedaan als ons probleem en er wordt geen oplossing geboden. Afstandelijk. Ik had voor de prijs-kwaliteit een stuk meer verwacht (250€!)

Beste Lianne,

Wij krijgen van u een oneerlijke slechte beoordeling en dat vinden wij erg vervelend. U verwacht van ons dat wij u een artikel geven voor niets ter waarde van € 250,00. Aangezien wij hier niet aan mee willen werken schrijft u een slechte beoordeling. Erg jammer....

Coolkids Company 😎

• Azra Mesanovic

Snelle service!

• Nathalie Vercammen
    Geverifieerde klant van Cool Kids Company

Uitstekende service, fijn om hier te shoppen!

• Chantal Van de Wiele

• Suzanne Beets

Goede service.

• Marleen
    Geverifieerde klant van Cool Kids Company

Snelle verzending, goed verpakt en vriendelijk contact.

• Francois Gelens

• Nia
    Geverifieerde klant van Cool Kids Company

Zo mooi ingepakt,de doos openmaken was al een cadeautje, stevig ingepakt,snoepje ,lollie, persoonlijk kaartje met beste wensen.1 woord SUPER!!