Curls & More Nederland B.V.

Curls & More Nederland B.V.

Wij bieden de oplossing voor "Ontplofte Krullen".
Ook al zoveel geld uitgegeven aan diverse veelbelovende krullen crèmes?

Curls Control krullenproducten | betekend krullen onder controle!

De best werkende krullen crème die er is!
Wij beloven jou dat jij je veerkrachtige, zachte, glanzende krullen terug krijgt.
Daarnaast heb je geen andere verzorgingsproducten meer nodig, geen
schuim, gel, olie, fixatie etc. Zelfs bij wind en regen blijven je krullen in balans.
Klinkt onwerkelijk toch...maar het is echt waar.
De zekerheden van https://www.curlscontrol.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018