Curls & More Nederland B.V.

Curls & More Nederland B.V.

Wij bieden de oplossing voor "Ontplofte Krullen".
Ook al zoveel geld uitgegeven aan diverse veelbelovende krullen crèmes?

Curls Control krullenproducten | betekend krullen onder controle!

De best werkende krullen crème die er is!
Wij beloven jou dat jij je veerkrachtige, zachte, glanzende krullen terug krijgt.
Daarnaast heb je geen andere verzorgingsproducten meer nodig, geen
schuim, gel, olie, fixatie etc. Zelfs bij wind en regen blijven je krullen in balans.
Klinkt onwerkelijk toch...maar het is echt waar.
Filter 203 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 201 met beschrijving

Taal

• Kitty
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Snelle service, goede kwaliteit producten.

• Ingrid Woerlee
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Duidelijke website met goede uitleg over de producten. Snelle levering.

• Hoe beoordeel je Curls & More Nederland B.V.?

• Carlijn
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Er was geen communicatie over wanneer het geleverd zou worden en toen ik het pakket ontving was er een flesje open, waardoor het hele pakket plakkerig en nat was.

• Xxx xxz

Fijne goedwerkende produkten

• Yvonne
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Goede producten en snelle levering

• Heleen Smit
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Door een productiefout was er een tube open gegaan tijdens het vervoer. Na een berichtje naar de webshop kreeg ik de volgende dag al een nieuwe tube. Perfect afgehandeld!

• -
    Review voor Curls & More Nederland B.V.

Knipte niet anders dan een normale kapper, producten werken wel goed.

Hi Denia,

Ontzettend spijtig om te lezen dat je niet tevreden bent over het knippen. We hebben telefonische contact met elkaar gehad.

We hebben een intake gesprek, analyse en je wensen besproken. Je wensen waren:
    1. Niet te kort
    2. Wat meer lagen aan de voorkant
    3. Volume

We hebben aangegeven dat de bovenpartij ongelijk was geknipt bij je vorige kapper waardoor wij niet een correcte aansluiting konden maken. Dit hebben wij jou ook laten zien en je meegenomen in het verhaal. Een mega volume konden wij daarom niet knippen omdat je er niet teveel af wilde, door de disconnectie konden wij geen aansluiting maken.

Aan de hand daarvan zijn wij met je krullen aan de slag gegaan.
    1. Je bent niet "normaal" geknipt maar met de CCI level II - een droogknip techniek waar wij minimaal 30 minuten mee bezig zijn geweest. Dat er voor de CC1 level II i.p.v de CC1 level I is gekozen, is ook met je in overleg gegaan. Wij willen uiteraard het allerbeste voor je krullen en er is zelfs van stylist voor je gewisseld omdat de CCI level II ons het meest geschikt vonden voor je krullen.

2. We hebben na het knippen een complete treatment gegeven. Je krullen een detox gegeven (reiniging) omdat je lichte build-up had en afgesloten met onze Cleanser om de PH waarde te herstellen.

3. De Moisturizer, Curl Crème, en de Curl Definer aangebracht. Daarnaast hebben wij je helemaal meegenomen in de thuisverzorging en voorzien van tips & weetjes.

4. Ruim een half uur bezig geweest met het diffusen.

5. Totale tijd behandeling 2 uur.

Je was verbaasd over je mooie bos krullen en liet weten dat je nog nooit zulke mooie krullen hebt gehad. Je verliet naar ons gevoel onze salon helemaal happy. Zo heeft onze hairstylist het ook ervaren en jullie hebben fijn gecommuniceerd.

Nu is het zo dat je aangeeft de producten erg fijn vond. Vergeet niet dat de techniek en de producten samen het mooiste resultaat bereikt worden. Als je besluit om onze producten niet te gebruiken kun je andere resultaten behalen. Zoals je aangaf in het intake gesprek gebruik je alleen een conditioning. Dat is uiteraard niet voldoende om thuis dezelfde resultaten te behalen.

Ons blijft het verbazen dat je niet tevreden was maar goed, het is jouw beleving en daar valt niet over te twisten. We hebben je aangeboden om terug te komen zodat wij kunnen bekijken of wij nog iets voor je kunnen betekenen. Dit weiger je. Je vraagt een deel geld terug omdat je onze prijzen te duur vond.
    Dit wist je van te voren omdat je zelf je afspraak hebt ingeboekt en voor 2 uur behandeling is dit een minimale prijs.

Naar ons weten hebben wij je correct en vol overgave je krullen geknipt en behandeld.
    Het staat nog steeds open om terug te komen naar onze salon en wij samen nogmaals naar je krullen kunnen kijken.
    Houdt er dan wel rekening mee dat als je CCI level I geknipt wilt worden je een stukje van je lengte in moet leveren.

Heel graag tot ziens Denia, wij hopen dat je ons de kans geeft om tot een oplossing komen.

Vriendelijke groet,
    Team CCI / Curls Control

• Diana van Tiggelen
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Ze hebben oog en oor voor de klant. Service is meer dan prima

Hi Diana,

Wat super fijn dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten, waarvoor onze dank. Wij zien dat je een 3*** hebt gegeven voor ons assortiment. Zou je ons feedback willen geven waarmee wij de 5***** bij je kunnen behalen. Wat mis je in ons assortiment?

Alvast bedankt Diana,
    Vriendelijke groet team Curls Control

• Nynke Vloedbeld
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Het is een fijne shampoo met duidelijke instructies hoe je je haar het mooist krijgt.

Antwoord van Curls & More Nederland B.V.

Dankjewel voor je beoordeling Nynke :-)

Fijn dat je de moeite hebt genomen. Mogen wij je vragen wat je nog mist in ons assortiment ?
    Misschien kunnen wij assortiment nog aanvullen.

Alvast bedankt voor je feedback.

Warme groet,
    Team Curls Control

• Femke Nannings
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Snelle levering ng. Zaten ook handige tips bij

Hi Femke,

Dankjewel voor je beoordeling. Zou je ons feedback willen geven over ons assortiment. Wat mis je nog?

Alvast bedankt,
    Liefs team Curls Control