Curls & More Nederland B.V.

Curls & More Nederland B.V.

Wij bieden de oplossing voor "Ontplofte Krullen".
Ook al zoveel geld uitgegeven aan diverse veelbelovende krullen crèmes?

Curls Control krullenproducten | betekend krullen onder controle!

De best werkende krullen crème die er is!
Wij beloven jou dat jij je veerkrachtige, zachte, glanzende krullen terug krijgt.
Daarnaast heb je geen andere verzorgingsproducten meer nodig, geen
schuim, gel, olie, fixatie etc. Zelfs bij wind en regen blijven je krullen in balans.
Klinkt onwerkelijk toch...maar het is echt waar.
Filter 316 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 314 met beschrijving

Taal

• Anoeska Wolf

Goed 👋

• Mar Kok

Bevalt goed tot nu toe

• Hoe beoordeel je Curls & More Nederland B.V.?

• Ellen Koedoot
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Fijne producten, nette levering, netjes verpakt, overzichtelijke website

• Danique Mathijssen

Goede levering
    Goede producten

• Rita Baldew

Snelle levering. Fijne product

• L.M.
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Snelle levering en echt top producten met een heerlijke geur!
    Ik neem geen andere producten meer voor mijn haar! Zelfs mijn kapster gebruikt dezelfde spullen!

Alleen jammer dat er geen pakket is met alleen de gel, moisturizer en crème. De shampoo gaat namelijk wat minder snel!

• J.J. Rombouts

snelle levering

• Marlies Hoogland

Fantastische producten

• Emmie Tielen
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Goede service en snelle levering!

Hi Emmie,

Heel fijn dat je de moeite hebt willen nemen om hier voor ons jouw prachtige feedback achter te laten. Dit waarderen wij enorm.
    Goed om te lezen dat je bestelling zo vlot bezorgd is en dat je tevreden bent over onze service.

• Nancy Campagne-Reuver
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Super snelle levering. Erg Fyn dus.

Hi Nancy

Wauw, wat een fantastische review. Fijn dat je zo tevreden bent over de snelle levering en wat super dat jij onze service en ons assortiment zo mooi waardeert.

Geniet van je producten en enorm bedankt dat je de moeite hebt willen nemen om hier zo'n mooie beoordeling voor ons achter te laten.

• Anja ten Hove
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Goede service, doen wat ze beloven en mocht er iets onverhoopt niet goed gaan, dan lossen ze het per direct op!

Hi Anja,

Bedankt dat je de moeite hebt willen nemen om deze prachtige review hier achter te laten.

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en super bedankt dat je ons deze mooie feedback teruggeeft.
    Dit waarderen wij enorm.

• Gianni Van de Laar

Snelle levering zoals beloofd

Hi Gianni

Wauw, wat een fantastische review. Fijn dat je zo tevreden bent over de snelle levering en wat super dat jij onze service zo mooi waardeert.

• Daniëlle Bijmholt
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Elke x weer goed voor elkaar

Hi Daniëlle,

Heel erg bedankt dat je de moeite hebt genomen om je feedback achter te laten.
    Voor ons super om te lezen dat jij zo tevreden bent met onze producten en service.
    Mochten we jou nog ergens mee kunnen helpen met je krullen dan weet je ons te vinden.

Curly Hair is not a trend - It's a lifestyle 🌸

• Jolanda Roepers Zomerdijk

Hi Jolanda,
    Heel fijn dat je de moeite hebt willen nemen om hier voor ons deze fantastische beoordeling achter te laten. Nog fijner om te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering.

Je beoordeelt ons assortiment met 4 ****. Zou je wellicht kunnen aangeven wat je hier nog mist? Zodat we in de toekomst onze krullies nog beter van dienst kunnen zijn?
    Alvast super bedankt voor je moeite.

• Hannelore van Drunen

Hi Hannelore,

We zijn super blij met jouw 5*****. Wat een prachtige beoordeling heb je ons gegeven.
    Bedankt dat je deze moeite hebt willen nemen om deze hier achter te laten. Nog fijner om te lezen dat je zo tevreden bent over de snelle levering.

Geniet van de producten en mochten we je kunnen helpen met je krullen laat je ons dit dan weten?

• Jenny Vanden Bossche
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Snelle levering prachtig produkt heb weer mooie verzorgende krullen zonder frisze

Hi Jenny,

Wauw 5*****! En wat een prachtige review.

Super dat je de moeite hebt willen nemen om deze hier achter te laten.
    Nog fijner om te lezen dat je zo tevreden bent en dat je jouw krullen zo fijn 'in control' hebt.

Mochten we je in de toekomst weer kunnen helpen met je krullen dan weet jij ons te vinden Jenny.

• Esther Kastenberg
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Super snelle levering en fijne producten!

Hi Esther,
    Bedankt dat je deze moeite hebt willen nemen om deze hier achter te laten. Nog fijner om te lezen dat je zo tevreden bent over ons bestelproces en over de snelle levering.

• Jerica de Boer

Snelle service en goed

Hi Jerica,

Heel fijn dat je de moeite hebt willen nemen om hier voor ons jouw feedback achter te laten.

Je beoordeelt ons assortiment met 4****. Zou je wellicht kunnen aangeven wat je hier nog mist? Zodat we in de toekomst onze krullenbollen nog beter kunnen bedienen?

Alvast bedankt voor je moeite en met warme groet

• Edwin Mitra
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

snelle levering en goede telefonische uitleg

Hi Edwin,

Heel fijn dat je de moeite hebt willen nemen om hier voor ons deze fantastische beoordeling achter te laten. Nog fijner om te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering en onze klantenservice.

Alvast super bedankt voor je moeite.

• Soheila Bahadori
    Geverifieerde klant van Curls & More Nederland B.V.

Deze producten voor mijn niet goede

Hi Soheila,

Bedankt voor het achterlaten van een review, dat waarderen we.

Wat ontzettend jammer dat je geen fijne ervaring hebt met onze Curl Crème en dat je ons spijtig genoeg laag beoordeelt. Wij vinden het geen terechte beoordeling en zullen met je delen waarom.

Je hebt namelijk slechts 1 product besteld - daarmee kun je naar onze mening niet maar 1 ster geven voor assortiment. Ons assortiment is compleet, met vier producten heb je een complete basis om jouw krullen optimaal te verzorgen en stylen. Daarnaast hebben wij tal van aanvullende producten. Als je maar 1 product bestelt, kun je niet zeggen dat er iets mis is met ons assortiment.

Daarnaast geef je 1 ster voor het bestelproces - als er zaken zijn die beter kunnen, vernemen wij dat graag, want dan kunnen wij onze website verbeteren. Waar liep je tegenaan tijdens het bestellen? Wat was er onvolledig of onduidelijk in jouw ogen? Graag ontvangen we meer informatie van je hieromtrent. Wij ervaren tot nu toe geen klachten van onze andere krullies.

Tot slot geef je 1 ster voor klantenservice. Ook deze beoordeling is onterecht naar onze mening. Je hebt geen contact met ons opgenomen, dus kun je niet zeggen dat je ontevreden bent over onze klantenservice. Wij zijn juist erg klantgericht, we helpen graag iedereen verder, of het nu gaat om het plaatsen van een bestelling of om gericht advies met betrekking tot jouw krullen. We zijn bereikbaar per telefoon, WhatsApp, Messenger, DM en e-mail. Je kunt zelfs langskomen in onze salon voor advies, een treatment of een knipbeurt. Als je contact met ons had gewild, had je ons via een van deze wegen kunnen bereiken.

Je geeft aan dat deze producten niet goed zijn voor je. Dat heb je op basis van deze bestelling niet kunnen vaststellen, je hebt namelijk enkel de Curl Crème besteld. Als je onze website en/of social mediakanalen goed hebt bekeken, zul je hebben kunnen lezen dat wij adviseren om onze complete lijn te gebruiken. De producten zijn qua ingrediënten namelijk perfect op elkaar afgestemd. Stel dat jij andere producten gebruikt waar bijvoorbeeld sulfaten en siliconen in zitten waardoor jij een enorme pluizenbos met build-up hebt, dan kun je van de Curls Control Curl Crème niet verwachten dat jouw bos wordt omgetoverd tot een bos veerkrachtige en pluisvrije krullen. Dan zul je eerst je haar moeten strippen van de build-up, daarna reinigen met onze milde Cleanser, goed verzorgen met onze Moisturizer en dan gebruik je voor de styling de Curl Crème en Curl Definer. Daarbij is het ook nog eens zo dat je soms meerdere keren moet experimenteren met de hoeveelheden, om voor jouw krullen de juiste routine en balans te vinden.

Kortom, we zijn teleurgesteld over je review. Daarom willen we je vriendelijk vragen je review te verwijderen of in ieder geval aan te passen op zo'n manier dat jouw review een reëel beeld schetst van de werkelijkheid en wij daar vervolgens op kunnen reageren.

Uiteraard staan wij er voor open om jou op weg te helpen naar de perfecte krul. Neem gerust contact met ons op, stuur wat foto's van je krullen mee en licht uitgebreid toe wat jouw routine is, welke producten je gebruikt en in welke hoeveelheden. We zullen je dan met alle liefde voorzien van persoonlijk advies.