DJS Products

DJS Products

"DJS Products is een online webshop en lid van Webwinkelkeur. We zijn leverancier van merken als Fenix led zaklampen, Xtorm Powerbanks, Sluban Speelgoed, Fostex Garments, Task Force 2215, BCB, 101 INC, Fosco Industries, Bollé Tactical en nog veel meer. We zijn tevens de officiële Commando Toko van de Commandostichting en partner van De Commandostichting. Daarnaast ontwerpen, produceren en bedrukken we relatiegeschenken, T-shirts, polo's, caps en maken we badges, patches en Defensie coins aan. Bestel gemakkelijk en online bij djs-shop."
Leverancier van merken als Fenix led Zaklampen, Xtorm Powerbanks, Sluban Speelgoed, Fostex Garments, TF2215, Fosco Industries, 101 INC, Bollé Tactical en BCB., Ontwerpen en bedrukken van relatiegeschenken, T-shirts, polo's, sweaters, caps, badges etc., Aanmaken van speciale producten en coins voor Defensie
De zekerheden van https://www.djs-shop.com
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Wij geloven in een uitstekende klantenservice, kennis van zaken en kwaliteitsproducten. Dat onze klanten en opdrachtgevers tevreden moeten zijn, spreekt voor zich. Dit doen wij door deskundigheid te leveren, de beste spullen aan te bieden en eenvoudig bereikbaar te zijn. Daarnaast zijn we zeer gecommitteerd aan het nakomen van onze afspraken en opdrachten tot een goed resultaat neer te zetten. Onze opdrachtgevers en klanten trekken graag samen met ons op en beoordelen onze service en producten met een 9,6. Wij geloven in kennis, in focus en in specialisme. Vakmensen met de juiste achtergrond, verstand van zaken en plezier in ons werk.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016