DJS Products

DJS Products

Naast de officiële Commando Toko van de Commandostichting zijn wij leverancier van merken als Fenix Zaklampen, Xtorm Powerbanks, Sluban Speelgoed, Fostex Garments, TF2215, 101 INC, BCB, Fosco Industries, Bollé Tactical en nog veel meer. Bestel gemakkelijk en online bij DJS Products.
Leverancier van merken als Fenix Zaklampen, Xtorm Powerbanks, Sluban Speelgoed, Fostex Garments, TF2215, Fosco Industries, 101 INC en BCB., Ontwerpen en bedrukken van relatiegeschenken, T-shirts, polo's, sweaters, caps, badges etc., Aanmaken van speciale producten en coins voor Defensie
De zekerheden van https://www.djs-shop.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2016