DJS Products

DJS Products

"DJS Products is een online webshop en lid van Webwinkelkeur. We zijn leverancier van merken als Fenix led zaklampen, Xtorm Powerbanks, Sluban Speelgoed, Fostex Garments, Task Force 2215, BCB, 101 INC, Fosco Industries, Bollé Tactical en nog veel meer. We zijn tevens de officiële Commando Toko van de Commandostichting en partner van De Commandostichting. Daarnaast ontwerpen, produceren en bedrukken we relatiegeschenken, T-shirts, polo's, caps en maken we badges, patches en Defensie coins aan. Bestel gemakkelijk en online bij djs-shop."
Leverancier van merken als Fenix led Zaklampen, Xtorm Powerbanks, Sluban Speelgoed, Fostex Garments, TF2215, Fosco Industries, 101 INC, Bollé Tactical en BCB., Ontwerpen en bedrukken van relatiegeschenken, T-shirts, polo's, sweaters, caps, badges etc., Aanmaken van speciale producten en coins voor Defensie
Filter 581 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 401 met beschrijving

• Kees
    Geverifieerde klant van DJS Products

Bestelling en levering met militaire precisie. Service gericht, communicatief en ook als er een onduidelijkheid is, wordt dit snel en accuraat opgelost. Zó wil iedereen zaken doen.

• Patrick van Dam
    Geverifieerde klant van DJS Products

Gave KCT spullen met schitterende afgewerkte details van topkwaliteit producten en betaalbare prijzen. Echt aanrader.

• Hoe beoordeel je DJS Products?

• Roxs

Snelle levering, zorgvuldige informatie

• Jack
    Geverifieerde klant van DJS Products

Vlotte en correcte afhandeling.

• Martijn

Zeer tevreden

• Cas
    Geverifieerde klant van DJS Products

Snelle service keurig verpakt en inhoud klopt met omschrijving zeer goede kwaliteit.

• Frank
    Geverifieerde klant van DJS Products

Zeer vriendelijke, meedenkende service!

• Klop
    Geverifieerde klant van DJS Products

Omdat artikel niet direct leverbaar was werd ik wekelijks op de hoogte gehouden van stand van zaken. Dit heb ik nog nooit meegemaakt bij welke webwinkel dan ook. Fantastisch !!

• Heij

Gewoon goed en snel 👍🏻

• Reinier
    Geverifieerde klant van DJS Products

Kwaliteit en rap in huis!