DJS Products

DJS Products

"DJS Products is een online webshop en lid van Webwinkelkeur. We zijn leverancier van merken als Fenix Led Zaklampen, Victorinox Zakmessen, Berghaus rugzakken, Sluban Lego Speelgoed, Task Force 2215, Silva Kompassen, Bollé Tactische en Ballistische brillen, Fostex Garments, BCB Equipment, 101 INC, Fosco Industries en nog veel meer. We zijn tevens de officiële Commando Toko van De Commandostichting en partner van De Commandostichting. Daarnaast ontwerpen, produceren en bedrukken we relatiegeschenken, T-shirts, polo's, caps en maken we badges, patches en Defensie coins aan. Bestel gemakkelijk en online bij djs-shop."
Leverancier van merken als Fenix led Zaklampen, Xtorm Powerbanks, Sluban Speelgoed, Fostex Garments, TF2215, Fosco Industries, 101 INC, Bollé Tactical en BCB., Ontwerpen en bedrukken van relatiegeschenken, T-shirts, polo's, sweaters, caps, badges etc., Aanmaken van speciale producten en coins voor Defensie
1.366 klantbeoordelingen
Filter 1366 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 997 met beschrijving

• Ed
    Review voor DJS Products

Koop er al jaren, en altijd alles keurig verzonden en snel geleverd.

• Ben
    Review voor DJS Products

Snelle bezorging met daarbij een persoonlijk handgeschreven kaartje.

• Hoe beoordeel je DJS Products?

• Cas
    Review voor DJS Products

Goede service en optijd geleverd.

• Andre
    Review voor DJS Products

Mooi T-shirt in de juiste uitmonstering.

• Martine
    Review voor DJS Products

Mooi kado besteld voor mijn zoon.
    Goede service en behulpzaamheid.

• Ton

• Don
    Review voor DJS Products

Snelle levering! Minpuntje is wel dat er altijd een persoonlijke boodschap van Sander bij zit en dit keer niet.... begreep ook later dat hij met de 4 daagse bezig was.... lol

• Piet

Snel geleverd

• Henk

Geweldige service!

• Sam
    Review voor DJS Products

Snelle levering van alle spullen en goed ingepakt om ruimte te besparen.
    Dingen die niet geleverd konden worden, werden snel afgehandeld en afgehandeld.
    Daarnaast ook nog goed advies gekregen om de bestelling net iets aan te passen voor een beter product.
    Geweldige webshop!