DJS Products

DJS Products

"DJS Products is een online webshop en lid van Webwinkelkeur. We zijn leverancier van merken als Fenix led zaklampen, Xtorm Powerbanks, Sluban Speelgoed, Fostex Garments, Task Force 2215, BCB, 101 INC, Fosco Industries, Bollé Tactical en nog veel meer. We zijn tevens de officiële Commando Toko van de Commandostichting en partner van De Commandostichting. Daarnaast ontwerpen, produceren en bedrukken we relatiegeschenken, T-shirts, polo's, caps en maken we badges, patches en Defensie coins aan. Bestel gemakkelijk en online bij djs-shop."
Leverancier van merken als Fenix led Zaklampen, Xtorm Powerbanks, Sluban Speelgoed, Fostex Garments, TF2215, Fosco Industries, 101 INC, Bollé Tactical en BCB., Ontwerpen en bedrukken van relatiegeschenken, T-shirts, polo's, sweaters, caps, badges etc., Aanmaken van speciale producten en coins voor Defensie
Filter 953 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 681 met beschrijving

• Rini

Goede service

• Marianne
    Geverifieerde klant van DJS Products

Groot aanbod van bijzondere spullen die nergens anders verkrijgbaar zijn, overzichtelijke website, super snelle verzending!

• Hoe beoordeel je DJS Products?

• Hans

Goede service

• Tom
    Geverifieerde klant van DJS Products

Snelle, duidelijke en persoonlijke service.

• Casper
    Geverifieerde klant van DJS Products

goede prodicten en goede levering

• Lindert
    Geverifieerde klant van DJS Products

Mooie producten, snel geleverd.

• Benjamin
    Geverifieerde klant van DJS Products

hoge kwaliteit spullen. juiste informatie.

• Daan
    Geverifieerde klant van DJS Products

Snelle service, goede mentaliteit in opvolging. Mooie producten ontvangen en goed verpakt. Hou ik van. Ga zo door.

• Edward
    Geverifieerde klant van DJS Products

Snelle service en persoonlijke aandacht. Alles klopt!

• Cor
    Geverifieerde klant van DJS Products

Goede en snelle service. Geweldige web voor ons "Oud KCT ers"