DJS Products

DJS Products

"DJS Products is een online webshop en lid van Webwinkelkeur. We zijn leverancier van merken als Fenix led zaklampen, Xtorm Powerbanks, Sluban Speelgoed, Fostex Garments, Task Force 2215, BCB, 101 INC, Fosco Industries, Bollé Tactical en nog veel meer. We zijn tevens de officiële Commando Toko van de Commandostichting en partner van De Commandostichting. Daarnaast ontwerpen, produceren en bedrukken we relatiegeschenken, T-shirts, polo's, caps en maken we badges, patches en Defensie coins aan. Bestel gemakkelijk en online bij djs-shop."
Leverancier van merken als Fenix led Zaklampen, Xtorm Powerbanks, Sluban Speelgoed, Fostex Garments, TF2215, Fosco Industries, 101 INC, Bollé Tactical en BCB., Ontwerpen en bedrukken van relatiegeschenken, T-shirts, polo's, sweaters, caps, badges etc., Aanmaken van speciale producten en coins voor Defensie
Filter 726 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 520 met beschrijving

• Henk

Goede service

• Jack

Geweldige service

• Hoe beoordeel je DJS Products?

• Hans Hendrik
    Geverifieerde klant van DJS Products

Goede services en ze beloven wat ze doen

• Kuijt
    Geverifieerde klant van DJS Products

Snel geleverd en zorg besteedt aan de verpakking en met een leuke brief erbij, top.

• Robbert
    Geverifieerde klant van DJS Products

Ruime keus en snelle levering!!

• Adelerhof
    Geverifieerde klant van DJS Products

Uitstekende service duidelijk in het vragen van antwoorden enz

• Rolf

Goede service en kwaliteit Betrouwbaar

• Robert
    Geverifieerde klant van DJS Products

Zeer netjes verpakt en value for money. Ik had ook een vraag, doe zelfs in het weekend werd beantwoord, hoeft natuurlijk niet maar toch een uitstekende service!

• Donné
    Geverifieerde klant van DJS Products

De vraag over mijn bestelling werd snel beantwoord. Ik kreeg goed advies over het product dat ik had besteld.

• Roeleveld

Prompte afhandeling. Correct