DJS Products

DJS Products

"DJS Products is een online webshop en lid van Webwinkelkeur. We zijn leverancier van merken als Fenix led zaklampen, Xtorm Powerbanks, Sluban Speelgoed, Fostex Garments, Task Force 2215, BCB, 101 INC, Fosco Industries, Bollé Tactical en nog veel meer. We zijn tevens de officiële Commando Toko van de Commandostichting en partner van De Commandostichting. Daarnaast ontwerpen, produceren en bedrukken we relatiegeschenken, T-shirts, polo's, caps en maken we badges, patches en Defensie coins aan. Bestel gemakkelijk en online bij djs-shop."
Leverancier van merken als Fenix led Zaklampen, Xtorm Powerbanks, Sluban Speelgoed, Fostex Garments, TF2215, Fosco Industries, 101 INC, Bollé Tactical en BCB., Ontwerpen en bedrukken van relatiegeschenken, T-shirts, polo's, sweaters, caps, badges etc., Aanmaken van speciale producten en coins voor Defensie
Filter 874 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 622 met beschrijving

• Jan
    Geverifieerde klant van DJS Products

Ik zou DJS aan ieder aanraden van wegen de goede en snelle levering.

• Oldenburg

Goede service

• Hoe beoordeel je DJS Products?

• Niels

Commando's werken uitstekend!

• Loek
    Geverifieerde klant van DJS Products

Correcte afhandeling en waar voor je geld, top!!!

• André
    Geverifieerde klant van DJS Products

Ongevraagd goed maatadvies. Uitstekende service.

• Sergio
    Geverifieerde klant van DJS Products

Snelle levering. Jammer dat het nog bijna een jaar duurt voor ik de vlag op kan hangen.

• Wijtze
    Geverifieerde klant van DJS Products

Netjes verpakt en snelle verzending. Daarnaast een persoonlijk bericht bijgevoegd.

• Gerard
    Geverifieerde klant van DJS Products

Snelle levering, product voldoet aan de verwachtingen

• Joost

Zeer snelle reactie. Iets wat je van KCT verwacht😄

• Lennard
    Geverifieerde klant van DJS Products

Beschrijving komt overeen met de werkelijkheid