De Slaapboulevard Weerselo

De Slaapboulevard Weerselo

De Slaapboulevard Weerselo, Alle bekende merken onder één dak! Auping, Boxholm, Cinderella, Serta, Norvic, Pullman, Eastborn, Silvana, Sunday, Businessclass en vele andere in onze 3000m2 grote showroom. 150 modellen en alles uit voorraad leverbaar!
matras boxsprings bedden
9,6
Filter 83 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 57 met beschrijving

• Leon
    Review voor De Slaapboulevard Weerselo

Na meerdere zaken bezocht te hebben, uiteindelijk de keuze gemaakt voor slaapboulevard. Vriendelijk ontvangen en er werd ons gevraagd naar onze wensen en het besteedbaar budget. Na meerdere bezoeken en lig momenten in de winkel hebben wij ons middels goed en deskundig advies laten overgaan tot koop van een mooi Serta bed. Door de vele keuze mogelijkheden was voor ons niet helemaal helder waar we goed aan deden, ook omdat mijn vrouw een kwetsbare rug heeft. Meerdere bedden icm toppers geprobeerd en het verschil mogen ervaren. Ongedwongen en prettig ervaren.

Dag Leon,
    Dank voor jullie mooie woorden! We hopen dat jullie ontzettend veel plezier krijgen van jullie nieuwe bed!

• José Bartelink-Vloothuis
    Review voor De Slaapboulevard Weerselo

Zeer vriendelijk en deskundig geholpen. Levering van de twee matrassen keurig op tijd en ook afhandeling erg klantvriendelijk!!
    Ook nog dekbed gratis gekregen, heel erg netjes en fijn geregeld. Alleen maar lof 👍🏼👍🏼😊😊

Dag José,

Daar doen we het voor :-)
    Heel veel plezier van jullie nieuwe matrassen!

• Hoe beoordeel je De Slaapboulevard Weerselo?

• O.B.
    Review voor De Slaapboulevard Weerselo

Wij waren al een tijdje op zoek naar een nieuw bed, dankzij het persoonlijke advies, voldoende aandacht en goede uitleg hebben wij een nieuw bed gekocht.
    Er is een groot aanbod en voldoende keuze voor iedereen.
    De levering was snel, op tijd en inclusief montage. Top service!
    Hartstikke vriendelijke en behulpzame mensen. Een echte aanrader!

Dag,
    Dank voor jullie mooie woorden!
    Heel veel plezier van jullie nieuwe bed.

• Carla en Jos
    Review voor De Slaapboulevard Weerselo

Na lang zoeken voor het juiste bed kwamen we bij de Slaapboulevard terecht.
    Door persoonlijk advies en aandacht hebben wij het juiste bed gevonden.
    Bezorging en levering was keurig, wij slapen nu hotel-waardig.
    We zullen jullie zeker aanbevelen bij familie, vrienden en kennissen.

Goedenavond Carla en Jos,

Dank voor jullie geweldig mooie woorden! Dit is waar we het voor doen... een tevreden klant! :-)
    Heel veel plezier van jullie nieuwe bed en slaap lekker!

Groetjes,
    Slaapboulevard Weerselo

• John en Hennie
    Review voor De Slaapboulevard Weerselo

Het advies was een schot in de roos
    Mijn vrouw had last van slapeloosheid, rugklachten en niet uitgerust wakker worden.
    Haar slaap is totaal veranderd. Haar slapeloosheid is zo goed als verdwenen,
    wordt uitgerust wakker en de rugklachten zijn verminderd.
    Complimenten voor de deskundigheid en vakmanschap.

Dag John en Hennie,

Ontzetten fijn om te horen dat jullie nu zo goed slapen! Dat is ook precies waarom we een slaapadvies geven en de klant een bepaalde matras of bed adviseren. We hopen dat jullie ontzettend veel plezier van jullie aankoop krijgen en we zien jullie graag toekomstig weer verschijnen!

Slaap lekker!
    Slaapboulevard Weerselo

• Frank en Linda
    Review voor De Slaapboulevard Weerselo

In januari een boxspring gekocht bij de Slaapboulevard; erg fijn geholpen. Duidelijke uitleg, meerdere opties aangeboden. In april is de boxspring geleverd. Keurig nette aflevering.
    Inmiddels slapen we al een aantal maanden in ons nieuwe bed. Heerlijk!
    Dus een erg positieve ervaring met deze bedden speciaalzaak. Top!

Dag Frank en Linda,

Dank voor jullie mooie review! Een fijn gevoel, een goed advies en een tevreden klant is dat waarvoor wij het doen! We wensen jullie veel plezier van jullie nieuwe bed en we zien jullie toekomstig graag weer verschijnen.

De Slaapboulevard

• Patrick en Audrey
    Review voor De Slaapboulevard Weerselo

Slaapboulevard heeft ons fantastisch geholpen door out of the box mee te denken en super service te verlenen toen we door een andere leverancier in de steek gelaten werden. Het contact is uitermate prettig geweest. Voor ons nooit meer ergens anders naartoe voor slaapcomfort! Intussen hebben wij ons bestelde bed van Slaapboulevard geleverd gekregen en slapen wij weer heerlijk!

Dag Patrick en Audrey,

Wat fijn om te horen dat we jullie naar tevredenheid hebben kunnen helpen! We hopen dat jullie genieten van jullie nieuwe bed en we zien jullie toekomstig graag weer terug!

Niels - De Slaapboulevard

• Els Spijker
    Review voor De Slaapboulevard Weerselo

Zijn super goed geholpen met de aankoop van ons nieuwe bed. Nog even wachten en dan....... lekker slapen
    Ik beveel slaapcentrum Weerselo zeker aan bij iedereen.

Dag Els,

Ontzettend bedankt voor jullie mooie woorden!

Groetjes van De Slaapboulevard

• Emiel Arends
    Geverifieerde klant van De Slaapboulevard Weerselo

• truus tijdhof

heel goed advies

Dag fam. Tijdhof,

Dank voor jullie mooie revieuw!

• A. van Bruggen
    Review voor De Slaapboulevard Weerselo

Prima advies en genoeg keuze in alle prijsklassen.
    De boxspring werd snel geleverd en vakkundig in elkaar gezet.
    Ik heb eerst een paar maanden op mijn nieuwe Sunday geslapen voordat ik een beoordeling geef.
    EEN HEERLIJK BED!!

Dag Fam. van Bruggen,

dank voor de mooie woorden! We doen ons uiterste best om iedere klant een zo goed mogelijke service te bieden :-)

• Marco
    Review voor De Slaapboulevard Weerselo

Goed advies, ruime keus. En snelle levering.

Beste Marco,
    dank voor de mooie review. Hopelijk hebben jullie veel plezier van jullie nieuwe bed!

• Rob Kroeze
    Review voor De Slaapboulevard Weerselo

Zeer deskundig en betrouwbaar advies. Totaal niet opdringerig en alle tijd nemen voor uitleg en advies. Goed gevoel aan overgehouden.

Beste mijnheer Kroeze,
    Dank voor de mooie woorden. Wij zijn van mening dat we een klant horen te helpen op de manier waarop wij zelf ook geholpen zouden willen worden, dus dat matcht mooi ;-)

• Rieky Egberink
    Review voor De Slaapboulevard Weerselo

Prettig geholpen, deskundig advies, betrouwbaar en alle tijd voor ons genomen. Mooie prijs 👍

Dag Rieky,

De mooiste bedden, de beste prijs en een goed advies... wat wil een mens nog meer? ;-)
    Heel veel plezier van jullie aankoop en tot snel!

• Lucy
    Review voor De Slaapboulevard Weerselo

Goede uitleg over verschillende bedden en matrassen

• Gerard

Goede uitleg

Beste Gerard,

Zonder goede uitleg is de wereld van bedden als een doolhof... wat moet je kiezen? Wat is goed voor mij? Daarom geven wij iedere klant een zo goed mogelijk advies en helpen wij jullie om de juiste keuzes te maken.

de Beddenconcurrent

• René Muller
    Review voor De Slaapboulevard Weerselo

Goed advies en prima service

Beste René,

Dank voor je mooie review!
    Heel veel plezier van jullie nieuwe bed!

• Erik Nienhuis
    Review voor De Slaapboulevard Weerselo

Uitstekend advies, prima prijs en service. Snelle en goede montage op locatie.

Beste Erik,

dankjewel voor je mooie review! Erg belangrijk voor ons... net als een tevreden klant! En zo te horen hebben we er weer een bij :-)

• Jeroen
    Review voor De Slaapboulevard Weerselo

Zaterdag in de winkel geweest, leuk gesprek gehad met uitleg. Keuze gemaakt en maandag al thuis geleverd en in elkaar gezet.

Dag Jeroen,

Goed advies, veel keuze en snel leveren... dat is toch wat iedere klant graag wil?
    Daarom hebben wij ook vrijwel onze gehele collectie uit voorraad leverbaar!

Dank voor je mooie woorden en nogmaals veel plezier van jullie nieuwe bed.

• Lauren
    Review voor De Slaapboulevard Weerselo

Super service vriendelijke verkoper en monteurs! Luisteren heel goed naar je wensen en geven deskundig advies! Zeker een aanrader.

Beste Lauren,

Wat een mooie woorden! daar doen we het voor!
    Ons doel is om een klant van begin tot eind op de beste manier te helpen en zo te horen is dat goed gelukt! :-)

Nogmaals veel plezier van jullie aankoop!