De Theepotwinkel

De Theepotwinkel

Welkom bij de Theepotwinkel voor uw theepotten en thee.
Online en met onze winkel in Doetinchem, waar we naast theepotten, fluitketels, theemutsen, bekers, enz. meer dan 250 variaties thee verkopen, zowel los als in theezakjes. Ons assortiment organische chocola, heerlijk!

Wij zijn BIO gecertificeerd!! Een steeds groter deel van onze thee is biologisch.

Wij zijn officieel dealer van: PIP-Studio, Blond Amsterdam, Bunzlau, Bredemeijer. Wij verkopen een groot assortiment theemutsen en theebeurzen.

HotTeapots.com - de Theepotwinkel - Der Teekannenladen is het bedrijf van Wim en Nora Varwijk.
Serviesgoed, Thee
Filter 722 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 693 met beschrijving

• Irene Mekelenkamp

Snelle levering. Alles ook heel

• Noelle Ballieux
    Geverifieerde klant van De Theepotwinkel

Redelijk snelle service, prijzen zijn prima. Maar de leveringskosten vind ik aan de hoge kant. Die prijs was hoger dan het artikel zelf, dat vindvik niet goed.

Antwoord van De Theepotwinkel

Bedankt voor uw mooie beoordeling. Ik kan me uw teleurstelling met betrekking tot de verzendkosten voorstellen. Helaas zijn voor een item van minder dan € 5,- de verzendkosten even hoog als voor een veel duurder product als dat goed verpakt in een doosje verstuurd moet worden. De kosten die wij in rekening brengen voor de verzending zijn overigens altijd lager dan de werkelijke verzendkosten. Wij evalueren regelmatig alternatieven om die kosten zo laag mogelijk te houden.

• Hoe beoordeel je De Theepotwinkel?

• Olga Eckhardt
    Geverifieerde klant van De Theepotwinkel

Over de levering is goed contact onderhouden met mij door hen. De bestelling heb ik goed verzorgd ontvangen. Het product is zoals aangegeven op de website.

• Anoniem
    Geverifieerde klant van De Theepotwinkel

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Genoeg aanbod aan theemutsen. Houd rekening met langere levertijd en plan je bestelling.

• Bertine Mekelenkamp

• J.W. Bottema

Grote keuze. Vlotte afhandeling

• Corrie Kopmels
    Geverifieerde klant van De Theepotwinkel

Ik raad deze winkel aan vanwege de persoonlijke en zeer zorgvuldige service