Dog with a Mission

Dog with a Mission

Dog with a Mission (DWAM) ontwerpt en maakt unieke, kleurrijke producten voor honden. Alle hondenhalsbanden, riemen, kussens, tuigjes en accessoires zijn volledig met de hand gemaakt en de materialen zijn duurzaam en van de beste kwaliteit. Naast het feit dat Dog with a Mission alle honden graag wil voorzien van een hippe halsband, steunen zij ook diverse hond- gerelateerde goede doelen. Ook aan het baasje is gedacht; DWAM biedt matching armbandjes aan, zodat de hond en zijn baasje dezelfde coole look hebben!

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018